Géén boekingskosten

Hotel Marina El Cid

MexicoQuintana RooPuerto Morelos

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Marina El Cid voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 15 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

15 Reviews over Marina El Cid

• 8Familieheus11-09-2014

Prachtig hotel met meer dan uitstekend eten

Heerlijk verblijf gehad in Marina el Cid. Veel voor de kinderen te doen. Prachtig zwembad met rotswand. Eten fantastisch. Naast buffet restaurant kan je hier ook a la carte eten (oa Japans).

• 9Mandy15-06-2013

Heerlijk resort!

Wij zijn hier in maart 2012 geweest voor onze honeymoon, fantastisch hotel en uitstekende service! Wij zaten in het platinum gedeelte en toegang tot de platinum lounge, absoluut waar voor je geld. Kamers zijn super met bubbelbad, het complex is schoon, eten altijd uitstekend. Zowel in de buffet restaurants als in de a la Cart restaurants. In de nabije omgeving is weinig te doen, dus als je in een drukke omgeving wil zitten is dit niet je plek. Met de bus ben je in een korte tijd in playa del carmen en cancun. Ook kun je een auto huren in het hotel, ook leuk om de omgeving te zien. Aanrader!!

• 9E de boer14-10-2012

Geweldig ressort

Prachtig hotel, alles heel centraal tov kamers, lobby, restaurant, zee etc. Zeer vriendelijk personeel, zelfs bediening in en om zwembad en zee. Eten goed, ruime keuze, restaurants prima! Schoon resort, kamers groot en ruim opgezet. Handboeken werden zelfs s avonds nog weer vervangen en evt de mini bar nog weer gevuld. Al met al, zoals een vakantie hoort te zijn.

• 10Kris23-05-2012

Just a dream!

Echt een aanrader als je daar de middelen voor hebt!We zijn hier 15 dagen en nachten geweest.Met onze tweede zoon ,zijn vriendin en twee van onze kleinkinderen!Just a dream!Alles all inclusive.Super!Zelfs een bar aan het strand.Waar je ook kunt kanoën en catamaran varen.Ook uiteraard bij de prijs inbegrepen. Een heel groot ressort.Met totaal 6 restaurants waar je kunt eten. Personeel is logisch wel wat gevoelig voor extra dollars of peso’s.Dan worden ze behulpzamer.Enigste nadeel is de long journey.Om er te komen.Via Atlanta. Aanrader is een trip naar Chitzen Itza.Maya culture.

• 8Nikka15-12-2011

Knus familiehotel

Marina el Cid is een proper, knus en rustig familiehotel (goede kidsclub, van 9.00 tot 21.00) met een goede keuken. Het is geen luxeus hotel zoals dit aangegeven wordt door touroperators, maar dit betekent niet dat het een slecht hotel is. De kamers waren oud, maar proper. Het enigste minpunt aan de kamers is de slechte geluidsisolatie (we verstonden wat de buren naast ons zegden) en het gebrek aan verluchtingsgat in de badkamer (badkamer had een vieze geur). Het strand aan het hotel was ok, maar niet meer dan dat. México heeft zeer mooie stranden, maar niet in Puerto Morelos. Rondtrekken is zeker de boodschap.

• 9Tony en Sandra17-03-2011

Mooi complex, goede bedden, voor rustzoekers

Zijn hier eind febr-begin mrt 2011 geweest. Complex is goed verzorgd, grote kamers en uitstekende service en bediening. A la carte eten was beduidend minder dan de buffetrestaurants (buffet: heel goed eten, veel variatie en vooral verse etenswaren!), Het complex is wel voor rustzoekers, verwacht geen topanimatie of top 40 muziek uit diverse luidsprekers. Vooral voor kleinere kinderen erg leuk (basisschool leeftijd). Het plaatsje Puerto Morelos stelt niet zo veel voor. Wij hebben dag een auto gehuurd en zijn toen ook in Playa del Carmen geweest voor het "souvenir" shoppen.

• 10Bianca Vissers17-11-2010

Geweldig Hotel!!!

Zijn net een weekje terug (9 dagen geweest) het was Geweldig! mooi resort groot zwembad met een super snelle glijbaan en een springrots. vriendelijk personeel. mooie ruime hotelkamer. elke ochtend werd deze schoongemaakt etc. maar ook kwamen ze elke avond de bedden weer opmaken en handdoeken shampoo e.d aanvullen. onbijt was super, zoveel keuze en ook in allerlei fruitsappen. zelfs sòchtends champagne..lunch en diner genoeg keuze. a la carte was ook lekker, maar werd er wel vrij snel door gedaan. vuurspugers, kraampjes,casino sàvonds erg leuk. overdag had je animatie en sòchtends en smiddags kon je met de fiets naar puerto de morelos. ook zijn we er naar toe gelopen. maar dan moet je via de weg, want via het strand kun je er niet komen.de ligging is ook goed, als je richting de haven voorbij loopt heb je een hele mooie baai. hebben 3 km gelopen tot bij een toren. google earth. uitstapjes goed te doen, Playa del carmen, Cancun, Chitzen Itcha, Xaret, aanraders!! Een Super Hotel!!!

• 9Nicole25-02-2010

Marina El Cid in Puerto Morelos

Zeer goed hotel zeker zijn 5* waard. Ongeveer 20 min van de luchthaven van Cancun. Service zeer goed. Hoofdrestaurant met terras. Zeer lekker gevarieerd eten met een enorme keuze. Vers fruitsap 's morgen in alle smaken. Pannekoeken 's morgen, 's middag en 's avonds evenals wafels. Showcooking nog een keuze uit typisch americaans food. A la carte Marina met zicht op de haven in een grote overdekte tent zeer goed. Ook de service. Dorpje Puerto Morelos met de fiets georganiseerd door het hotel. Zeer vriendelijk en zeker geen opdringerige mensen. Zeer mooie propere banen geen file wel veel controle van politie maar iedereen rijdt zeer gedisiplineerd. De afstanden daar betekenen niets vanwege het vlot verkeer. Met de bus naar Chizen Itza ongeveer 3u rijden met een tussenstop, bus met airco en toilet zeer proper. De moeite om te bezichtigen. Zwemmen met dolfijnen speciaal en voor herhaling vatbaar. Quad-tocht door jungle sportief en tof. Gaan zeker zeker nog terug !!!!

• 10Fam. uit Sittard30-09-2009

Super!!

Super hotel! Geweldige restaurants, mooi strand, grote, schone kamers en zeer vriendelijk personeel, alles wat je op vakantie mag verwachten! Tip: huur een auto! en ga naar Tulum en bij Puerta Aventura met dolfijnen zwemmen! Ook met kinderen heel goed te doen! In een woord geweldig!

• 10Van de Westelaken10-09-2009

zeker de moeite waard!!!!!

We zijn net pas terug van een vakantie van 16 dagen(05/09/09) ,een zeer goede resort!!! Erg schoon, zeer goede service, en zag er goed uit. Mooi groot zwembad met springrots een glijbaan, ook een groot kinderbadje met glijbaan. onze kinderen zijn helemaal weg van de mini club en daar bijna niet weg te krijgen ook al kenden onze kindjes nog geen Engels,soms leek het net of we eventjes gezellig alleen op vakantie waren. Het personeel was zeer beleefd en vriendelijk en doen erg hun best voor je. Alles was tot in de puntjes goed verzorgd!!! Je kamer werd goed schoongemaakt, minibar goed bijgevuld, en iedere avond komen ze nog langs om te vragen of we nog wat handdoeken of zeep nodig hebben op de kamer.Het eten was erg goed te doen,(normaal zijn wij niet zo weg van het eten bij een all in) maar hier viel niet over te klagen , goed gevarieerd eten! WIJ VONDEN HET EEN TOP VAKANTIE!

Hotel Marina El Cid info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)