9,3

We hebben een aantal aanbieders voor El Dorado Resort & Spa voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel El Dorado Resort & Spa in het Nederlands

Perfecte honeymoon

Erik en Geerralde, 21-8-2010

Hier hebben we in 2004 onze huwelijksreis doorgebracht.

Het was echt een geweldige luxe om hier te zijn.

Met stip op 1 in onze vakanties.

Wij willen nog een keer terug!

Jansen, 21-7-2010

Een echte honeymoon-bestemming. Wij zaten in de casita's, compleet met buitendouche, bubbelbad, hangmat, zwembad voor de casita's, privédiner op het strand. Wat een verwennerij! Heerlijk dat je in dit all inclusive resort a la carte kunt dineren in meerdere restaurants (de japanner en italiaan staken er met kop en schouders bovenuit!). Echt in één woord geweldig.

Het oord zelf, de kamers, de tuinen, zwembaden, alles ziet er prachtig en netjes onderhouden uit. Wij waren niet tevreden over het uitzicht dat we hadden en dat werd binnen 2 dagen voor ons opgelost.

In de meeste restaurants is het eten prima maar niet bijzonder. Voor sommige restaurants moet je lang in de rij staan of zijn erg vroeg op de avond vol. De restaurants hebben alle een landthema (Frans, Japans, Italiaans etc.) maar die landinterpretatie is wel op zijn Mexicaans. De ontbijtbuffetten zijn geweldig.

We hebben er oudennieuw doorgebracht. Aankleding, bubbels, entertainment, druiven om elkaar te voeren (Mexicaans gebruik) alles was prachtig maar we misten het vuurwerk wel.

Tegenvallers:

Strandbedjes zijn oud en doorgezakt

Avondentertainment is banaal en gaat werkelijk nergens over

Na een uur of 10 's avonds is er niets meer te beleven en zijn er nog nauwelijks gasten op de been

Met alles wat je anders wil dan standaard (bijv capuccino ipv koffie) gaat wel iets mis

zeer luxe

gilbert en marry, 29-3-2009

in veel hotels geweest maar nog nooit zoveel luxe meegemaakt zeker voor herhaling vatbaar mooie kamers service top zelfs op het strand bediening eten met een woord superrrr

Niet met woorden te bevatten, excellent

k.c.j. verhorevoort, 28-7-2008

Super casita's; super personeel, bereidwillig en spontaan; Super clean resort, geen vuiltje te bekennen; Super romantisch, Super a la carte restaurants; etcetera etcetera.

Pas wel op voor de op het resort aanwezige timesharing.

super accomodatie, vooral de casita's waar wij zaten

N. van Erve, 19-4-2008

super accomodatie, vooral de casita's waar wij zaten. Personeel ook geweldig, wat een service en vriendelijkheid, eten was ook geweldig.

Het is werkelijk jammer om weer thuis te zijn

het is een enorme aanrader!!!

Wij zijn hier vorig jaar een week geweest en zelfs voor de meest verwende vakantiegangers die luxieus willen genieten is dit een echte aanrader! Geen enkel minpunt kunnen ondekken. Wij zaten in een casita met een eigen congierge en dat was helemaal top! Een eigen zwembad, jacuzzi in de kamer, een buitendouche etc. etc. Ook het eten was in ieder restaurant fenomenaal en de roomservice (24uur p.d.) 5 sterren plus en altijd warm gebracht. Geweldig resort!!

Fantastisch resort met goede service en een culinair hoogtepunt, zeker voor een all inclusive.

Minpuntje: sommige restaurants zijn zo goed dat het erg moeilijk is om er te kunnen eten. Reserveren kan alleen wanneer men in de Casitas zit !

Ter plekke voor 300 dollar 7 nachten upgrate naar een casita kamer en dat heeft wel zijn voordelen. Dat maakt het extra luxe : geen wachttijden met eten, een buitendouche, mooiere kamer bed lekker bed, extra kussens, champagne op de kamer, rustige omgeving, ze zijn net even aardiger en meer service gericht naar je. Nadeel je kunt niet lekker in zee zwemmen. Groot voordeel geen families met kids. Geen polsbandje voor de all inclusief, mooie spa, goede gym. Service op het strand en geen buffetten maar ala card wat na 1 week oke is. Er zijn 7 soorten restaurants.

een geweldig resort,iedereen doet er echt alles aan om je

marian roskamp, 2-12-2007

een geweldig resort,iedereen doet er echt alles aan om je een onvergetelijke tijd te bezorgen,ook de roomservice is een aanrader,wel bij aankomst de restaurants reserveren,wij hadden hier een geweldige tijd.mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Dorado Resort & Spa in Puerto Morelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Dorado Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Dorado Resort & Spa scoort een 9.33 uit 10 op basis van 15 reviews.