Hotel El Dorado Resort & Spa

• Sauna

15 reviews over Hotel El Dorado Resort & Spa

• 10Erik en Geerralde21-08-2010

Perfecte honeymoon

Hier hebben we in 2004 onze huwelijksreis doorgebracht. Het was echt een geweldige luxe om hier te zijn. Met stip op 1 in onze vakanties.

Gereisd met partner in januari 2004

• 10Jansen21-07-2010

Wij willen nog een keer terug!

Een echte honeymoon-bestemming. Wij zaten in de casita's, compleet met buitendouche, bubbelbad, hangmat, zwembad voor de casita's, privédiner op het strand. Wat een verwennerij! Heerlijk dat je in dit all inclusive resort a la carte kunt dineren in meerdere restaurants (de japanner en italiaan staken er met kop en schouders bovenuit!). Echt in één woord geweldig.

Gereisd met partner in juni 2004

• 8Lon13-06-2010

Prachtig en relaxed oord maar verder vrij saai

Het oord zelf, de kamers, de tuinen, zwembaden, alles ziet er prachtig en netjes onderhouden uit. Wij waren niet tevreden over het uitzicht dat we hadden en dat werd binnen 2 dagen voor ons opgelost. In de meeste restaurants is het eten prima maar niet bijzonder. Voor sommige restaurants moet je lang in de rij staan of zijn erg vroeg op de avond vol. De restaurants hebben alle een landthema (Frans, Japans, Italiaans etc.) maar die landinterpretatie is wel op zijn Mexicaans. De ontbijtbuffetten zijn geweldig. We hebben er oudennieuw doorgebracht. Aankleding, bubbels, entertainment, druiven om elkaar te voeren (Mexicaans gebruik) alles was prachtig maar we misten het vuurwerk wel.

Tegenvallers: Strandbedjes zijn oud en doorgezakt Avondentertainment is banaal en gaat werkelijk nergens over Na een uur of 10 's avonds is er niets meer te beleven en zijn er nog nauwelijks gasten op de been Met alles wat je anders wil dan standaard (bijv capuccino ipv koffie) gaat wel iets mis

Gereisd met partner in december 2009

• 10gilbert en marry29-03-2009

zeer luxe

in veel hotels geweest maar nog nooit zoveel luxe meegemaakt zeker voor herhaling vatbaar mooie kamers service top zelfs op het strand bediening eten met een woord superrrr

Gereisd met partner in maart 2009

• 9k.c.j. verhorevoort28-07-2008

Niet met woorden te bevatten, excellent

Super casita's; super personeel, bereidwillig en spontaan; Super clean resort, geen vuiltje te bekennen; Super romantisch, Super a la carte restaurants; etcetera etcetera. Pas wel op voor de op het resort aanwezige timesharing.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10N. van Erve19-04-2008

super accomodatie, vooral de casita's waar wij zaten. Personeel ook geweldig, wat een service en vriendelijkheid, eten was ook geweldig. Het is werkelijk jammer om weer thuis te zijn

het is een enorme aanrader!!!

Gereisd met partner in april 2008

• 10Freek en Saskia03-04-2008

Wij zijn hier vorig jaar een week geweest en zelfs voor de meest verwende vakantiegangers die luxieus willen genieten is dit een echte aanrader! Geen enkel minpunt kunnen ondekken. Wij zaten in een casita met een eigen congierge en dat was helemaal top! Een eigen zwembad, jacuzzi in de kamer, een buitendouche etc. etc. Ook het eten was in ieder restaurant fenomenaal en de roomservice (24uur p.d.) 5 sterren plus en altijd warm gebracht. Geweldig resort!!

Gereisd met partner in april 2008

• 9M. Bitterling17-03-2008

Fantastisch resort met goede service en een culinair hoogtepunt, zeker voor een all inclusive. Minpuntje: sommige restaurants zijn zo goed dat het erg moeilijk is om er te kunnen eten. Reserveren kan alleen wanneer men in de Casitas zit !

Gereisd met partner in maart 2008

• 9E. van Dam29-01-2008

Ter plekke voor 300 dollar 7 nachten upgrate naar een casita kamer en dat heeft wel zijn voordelen. Dat maakt het extra luxe : geen wachttijden met eten, een buitendouche, mooiere kamer bed lekker bed, extra kussens, champagne op de kamer, rustige omgeving, ze zijn net even aardiger en meer service gericht naar je. Nadeel je kunt niet lekker in zee zwemmen. Groot voordeel geen families met kids. Geen polsbandje voor de all inclusief, mooie spa, goede gym. Service op het strand en geen buffetten maar ala card wat na 1 week oke is. Er zijn 7 soorten restaurants.

Gereisd met partner in januari 2008

• 10marian roskamp02-12-2007

een geweldig resort,iedereen doet er echt alles aan om je een onvergetelijke tijd te bezorgen,ook de roomservice is een aanrader,wel bij aankomst de restaurants reserveren,wij hadden hier een geweldige tijd.mei 2007

Gereisd met vrienden in december 2007

Hotel El Dorado Resort & Spa info