Hotel Ceiba del Mar ****

Hotel Ceiba del Mar ****

Hotel Ceiba del Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Ceiba del Mar voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ceiba del Mar in het Nederlands

Dit hotel heet overigens geen Celba del Mar maar Ceiba del Mar!!

Wij zijn vorig jaar november in dit fantastische hotel geweest en het was echt geweldig! Geen groot massaal resort, zoals zoveel anderen in de buurt, maar een intiem boutique-hotel voor een goede prijs. Ver genoeg van de "toeristen-kermis" Cancun en Playa del Carmen maar wel dichtbij genoeg om er eens te gaan kijken.

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers en geweldige setting! De jaccuzi's op het dak zijn price-less!!!!!!!!!!!!!

Zou er zo weer een keer heen gaan!

Als ik dan al 1 nadeel moet noemen zal het zijn dat er in sommige periodes van het jaar (veel) zee-algen in de zee drijven.

Ik ben afgelopen mei naar Mexico geweest op studiereis. Ook in dit hotel heb ik (helaas) maar 1 nacht geslapen.

Dit hotel is echt schitterend! Het ligt wel in de middle of niks. Wel mooi strand voor de deur. Boven op het dak vind je een jacuzzi met een bar. Echt super goede service. Hotel is echt geweldig mooi "aangekleed". Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ceiba del Mar in Puerto Morelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ceiba del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ceiba del Mar scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.