Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°24°
Hotel Azul Sensatori by Karisma

We hebben een aantal aanbieders voor Azul Sensatori by Karisma voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Azul Sensatori by Karisma in het Nederlands

Super

Richard Aarts
4-1-2016

Omdat er nog geen recensies zijn van dit hotel, zet ik mijn mening hier neer. De kamers waren groot, iedere kamer heeft een eigen jacuzzi. De eten was heel erg goed, bijna allemaal alle-carte restaurants (er is een buffet restaurant voor de snelle hap).Er is een zeer goede wijn-kaart (tegen betaling). Let op, er is wel een kledingvoorschrift voor alle restaurants waar ze wel op wordt gelet. De zwembaden zijn groot en goed opgezet waardoor je echt ruimte hebt. Er is een gedeelte voor volwassenen, een gedeelte voor de alle kleinste en de grootste deel van de zwembaden zijn voor iedereen. De personeel is erg vriendelijk. Echt een top hotel. Er zijn wel een paar min-puntjes: de strand is klein en heeft veel last van zeewier, er waren veel rotsen in het water. De kranen etc van de sanitair heeft een beetje last van het zoute-lucht waardoor die iets van aluminium roest vertonen (hotel ondergaat binnenkort een make-over heb ik me laten vertellen, dus is dit waarschijnklik dan verholpen). De kamers zijn gehorig, wij zaten aan het eind van een gang en had hier niet al te veel last van, maar zit je dicht bij de lift is het wellicht een andere verhaal. Toch kan ik het hotel wel aanraadden.

Even ter info: Wij hebben tussen 10 en 15 van dit soort all-in hotels over heel de wereld al gezien, deze voldoet aan alles waar een "normaal mens" behoefte heeft en is zeeker een van de betere, vooral door de eten. Wij hebben voor 7 dagen tussen kerst en oud en nieuw €4,500 betaald (excl 2 reis dagen).

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azul Sensatori by Karisma in Puerto Morelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azul Sensatori by Karisma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.