Tijdelijk €25 aanbetaling

Azul Sensatori by Karisma

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Azul Sensatori by Karisma voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Azul Sensatori by Karisma

• 9Richard Aarts04-01-2016

Super

Omdat er nog geen recensies zijn van dit hotel, zet ik mijn mening hier neer. De kamers waren groot, iedere kamer heeft een eigen jacuzzi. De eten was heel erg goed, bijna allemaal alle-carte restaurants (er is een buffet restaurant voor de snelle hap).Er is een zeer goede wijn-kaart (tegen betaling). Let op, er is wel een kledingvoorschrift voor alle restaurants waar ze wel op wordt gelet. De zwembaden zijn groot en goed opgezet waardoor je echt ruimte hebt. Er is een gedeelte voor volwassenen, een gedeelte voor de alle kleinste en de grootste deel van de zwembaden zijn voor iedereen. De personeel is erg vriendelijk. Echt een top hotel. Er zijn wel een paar min-puntjes: de strand is klein en heeft veel last van zeewier, er waren veel rotsen in het water. De kranen etc van de sanitair heeft een beetje last van het zoute-lucht waardoor die iets van aluminium roest vertonen (hotel ondergaat binnenkort een make-over heb ik me laten vertellen, dus is dit waarschijnklik dan verholpen). De kamers zijn gehorig, wij zaten aan het eind van een gang en had hier niet al te veel last van, maar zit je dicht bij de lift is het wellicht een andere verhaal. Toch kan ik het hotel wel aanraadden.

Even ter info: Wij hebben tussen 10 en 15 van dit soort all-in hotels over heel de wereld al gezien, deze voldoet aan alles waar een "normaal mens" behoefte heeft en is zeeker een van de betere, vooral door de eten. Wij hebben voor 7 dagen tussen kerst en oud en nieuw €4,500 betaald (excl 2 reis dagen).

Hotel Azul Sensatori by Karisma info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Carretera Cancun- Puerto Morelos Km, MX-77580