Hotel Catalonia Riviera Maya

Hotel Catalonia Riviera Maya
8,8

9 tips over Hotel Catalonia Riviera Maya

marijke_2, 9-6-2015
Snorkel set mee en waterschoenen en je hebt een fantastische tijd.
joop, 21-11-2014

soms is een taxi goedkoper dan de busreis . met 4 personen was de taxi de helft goedkoper(naar Coba) dan de georganiseerde busreis, inclusief entree.

Buiten het resort gaan ook gewone busjes ,reis je voor 30 peso's naar playa del Carmen en 'avonds met de taxi voor 25 dollar terug

Henstra, 14-11-2014
neem als je aankomt een upgrade van je hotel kamer voor 30 us dollar per nacht voor 2 personen geeft vele voordelen apart stuk strand, de restaurants zijn vrij toegangkelijk 1 x per verblijf echt een aanrader! bezoek op 5 minuten afstand de dolfijntjes in het haventje erg leuk, excursies pitig van prijs maar wij hebben geboekt in playa del carmen wat veel scheelde. zeer weinig nederlanders maar voor ons geen probleem verder de amerikanen russen en australiers erg rustig hotel met veel vermaak

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Riviera Maya voor je op een rij gezet:

Britt, 23-10-2014
Zwemmen met dolfijnen? Boek dit bij hun excursie balie, wel wat duurder maar erg goed georganiseerd!
h.j.fransen, 27-5-2013

De Carpacio bij de Italiaan is goed. Japans eten ook leuk, kok die een beetje met gereedschap jongleert.

Het hotel zit in een afgeschermde omgeving. Als je naar de hoofdweg loopt, ong 15min, kun je een bus (collectivo) nemen. Rechtsaf 30 peso pp naar Playa del Carmen, linksaf 40 peso naar de ruines van Tulum. Ben je er eens uit, zonder een dure toer te hoeven boeken.

Zwemmen met de dolfijnen in Puerto Aventura erg leuk.

Astrid, 3-3-2013
Boek de jeep safari naar Sian Ka'an. Veel te zien van de natuur, o.a. zeeschildpadden en dolfijnen. leuke gids. Vraag naar Jan, de Mexicaan die Nederlands kan.

Leona, 13-10-2012

Loop vanuit het hotel naar de marina in Puerto Aventuras (hotel uit, linksaf, ca. 5 minuten lopen). HIer kun je met dolfijnen zwemmen maar je kunt ze hier ook gewoon bekijken terwijl ze getraind worden of er met ze wordt gezwommen. Net als zeekoeien, zeeleeuwen en pijlstaartroggen.

Wil je een beetje cultuur tijdens je vakantie, boek dan een excursie naar Chichen Itza. Erg indrukwekkend! Onze tour was met Cancun Passion met reisleider Beto. Erg leuk en hij kan erg leuk vertellen.

gaprz, 28-8-2012

Verloop stekker voor 110V regelen en je kunt alles gebruiken. Wifi is gratis aanwezig. Snorkel uitrusting is gratis te lenen. Veel te zien! Catamaran zeilen kan, maar er gaat iemand mee. Geen surfplanken.

Zwemmen met dolfijnen bij de jachthaven is een aanrader! Autohuur bij Hertz voor een 4 pers. Dodge Attitude is 850 pesos/Eur 50,-

Claudia Verduijn, 10-3-2012

Zorg dat je rechtstreeks vliegt want de tussenstop op Cuba (heenreis) is killing. Verder is het weer zalig in febr/mrt en in het complex is er een koffie en gebak tentje en dat overtreft de stoutste verwachtingen.

Kortom een schitterende vakantie!