Tijdelijk €25 aanbetaling

Barceló Maya Tropical

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Barceló Maya Tropical voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 28 reviews

9.4FenomenaalScore uit 28 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Barceló Maya Tropical

• 9C18-10-2018

Fantastisch!

Prachtig aangelegd resort uit 2001. Mooie entree’s. Veel water. Fantastische zwembaden. Uitgebreide restaurants en keuzes. Kamers netjes maar beetje gedateerd/aan vervanging toe. Badkamer mag wat gerestaureerd worden. Bedden zijn prima. Veel extras. Minibar dagelijks aangevuld. Koffiezet-app en kluis in de kamer en gratis. Het resort wordt goed bij- en schoongehouden. Mensen zijn allemaal erg vriendelijk.

Nadelen: *wifi is 35 USD per week voor 2 apparaten. * er is geen waterkoker op de kamer om thee te zetten. * prijzen op t resort (winkeltjes bv) zijn extreem hoog; 2-3x de normale Mexicaanse prijs. * de muziek die ze overal (en verschillende door elkaar) draaien, staat erg hard! Bij de shows en het zwembad (animatie) moet je gewoon vluchten!

Tip: zorg dat je 1 USD biljetten hebt om af en toe fooi te geven. Pesos niet nodig.

Alles wat je aanschaft/doet op het resort, gaat op de kamer-rekening en voldoe je op het eind.

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Barceló Maya Tropical voor uw vakantie. We danken u ook voor uw beoordeling, want het is dankzij uw feedback dat we onze serivice kunnen blijven verbeteren.

Met vriendelijke groeten en we hopen u binnenkort weer als onze gasten terug te hebben,

• 8valeria12-01-2009

Meraviglioso

un posto semplicemente meraviglioso

• 9J. de Laet16-08-2007

Groot maar zeer kompleet hotel aan een dubbele baai met azuurblauw water. All-inclusive formule is hier is uitstekend en omvat ook echt alles inclusief. Zelfs de watersport faciliteiten zijn uitstekend. Het eten is zeer gevarieerd en erg lekker. Enige nadeel is dat het ruim 100 kilometer van de luchthaven is en wil je naar Playa del carmen dan ben je met een taxi een half uur onderweg.

Dear guest,

Thank you for your review.

We hope to have you back as our guests in the near future.

Kind regards,

The Management

• 10Patricia den Hartog10-08-2007

Wij zaten 16 dgn in het maya beach gedeelte. Doordat het hotel midden in de jungle ligt zie je er mooie beesten (leguanen, salamanders)Het was fantastisch! Mooie grote zwembaden, genoeg ligbedden, heel mooi strand, aardige mensen, heerlijk eten. Tussen de middag bij het zwembad kon je in het restaurantje heerlijk eten. De bediening in het buffetrestaurant is perfect,de obers doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Een vies bord blijft niet lang staan, alles wordt direct afgeruimd. 's avonds was het eten fantastisch en elke avond shows. Je kon kiezen bij welk zwembad je ging liggen, er was altijd zat ruimte. Je stapt zo van het zwembad naar het strand waar ook weer genoeg bedden staan. Je kunt er ook mooi snorkelen. Dit was een vakantie om nooit te vergeten. Echt een droomvakantie. Toen wij gingen was de prijs nog redelijk maar als je nu gaat betaal je al vele honderden euro's meer en dat is heel erg jammer.

Dear guest,

Thank you for your review.

We hope to have you back as our guests in the near future.

Kind regards,

The Management

• 10jessica02-02-2007

ik ben vorig jaar im mei in mexico geweest en op dit resort. het was er echt heel mooi en de mensen waren zo vriendelijk. ik heb echt genoten en heb geen spijt dat ik dit resort heb gekozen. het eten was lekker en iedere dag hadden we een ander thema. savonds was er ook iedere avond een ander thema bijv. een mexicaanse avond en een avond wat over vroeger ging toen de mayas nog bij de tempels woonde. kort gezegd geweldig. dit wou ik even zeggen en het is zeker een aanrader.

groetjes

• 5gulden&cuneyt03-01-2007

na 2 weken barcelo maya wisten wij wel beter. de prijs komt niet overheen met de kwaliteit die je krijgt. op zich jammer aangezien je er met een bepaalde verwachting naar toe gaat. na het lezen van de revieuws hebben wij een totaal verkeerd beeld gekregen van het hotel. wij gaan er zeker niet meer naar toe. uberhaupt niet meer naar een barcelo keten.

1 pluspuntje: aan het strand, zwembad zat plek!!! geen handdoeken leggen dus.

vragen stellen mag altijd.

• 10silvana04-10-2006

wij zijn hier geweest van 15 tot 29 september als onderdeel van onze huwelijksreis en hebben het hier super gehad, het eten is heerlijk en gevarieerd, personeel is erg vriendelijk, zwembaden zijn super mooi en er zijn genoeg ligbedden ook op het strand. het strand zelf vonden wij wat minder mooi, hebben een veel mooiere gezien vorig jaar. wat we wel erg leuk vonden waren de schildpadden die we zagen zwemmen en die later eitjes hebben neergelegt want er stond een heel hek omheen.

de kamer is schoon, mooi, alleen jammer dat de bedden zo klein zijn onze voeten lagen er steeds overheen (1.92 en 1.85) maarja daar hebben we wel vaker last van op vakantie.

taxi's staan voor de deur en brengen je voor 16 dollar naar playa del carmen, niet dat playa zo leuk is maar ach.

zwemmen met dolfijnen is ook super om te doen en was heel dicht bij (dolphin discovery).

• 10Marjolein29-07-2006

Ik ben hier geweest in juni 2006 en het is inderdaad een supermooi hotel. Ligging aan het strand en een hele mooie zee. Er veel te doen in het hotel, het eten en drinken is gevarieerd en lekker. De kamers zijn groot, schoon en mooi! En voor een paar euro met een lokaal busje zit je zo in Playa del Carmen!

• 10Paul26-04-2006

Wij zijn rond oud & nieuw op dit resort geweest en het was echt he-le-maal top! Ik ben behorlijk veeleisend maar dit resort (en wat je er allemaal in de buurt kunt doen) is geweldig. Enorme zwembaden, een kraakheldere zee en een schitterende natuur. Wat ik vooral fantstisch vond was dat je op ieder moment (heel misschien tijdens de piekuren bij het buffet na) het net leek alsof er maar 30 mensen in het resort verbeleven, zoveel ruimte in het zwembad en bij de zee zie was ik niet meer gewend. Ook enorm veel leuke dingen te doen in de directe omgeving. Twee hele, hele kleine minpuntjes: de fooi die je op je bed laat liggen voor de kamermeisjes wordt vaak meegenomen door de mensen die alleen de minibar komen bijvullen, en het vermaak in het theater was niet helemaal mijn smaak, maar dat is persoonlijk... geweldige vakantie waar ik zo snel mogelijk weer naartoe wil!

• 9Hans Formijn30-10-2005

terug op 27 oktober na Wilma. De orkaan heeft op het strand voor veel schade gezorgd maar deze was voor een groot gedeelte al weer na enkele dagen hersteld. Het oude restaurant op het strand is zeer zwaar beschadigd maar de zwembaden e.d. vallen wel mee en zijn al weer open.Duikschool is ook weer open. Het nieuwste gedeelte met 4 nieuwe gebouwen, restaurant en zwembad is ook beschadigd maar gaat half nov. gewoon open.De lobby en alle verdere restaurants hebben weinig of geen schade. De service voor, tijdens en na de orkaan was geweldig. ook de reisleiding van Touroperator heeft fantastisch haar werk gedaan.

Hotel Barceló Maya Tropical info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Carretera Chetumal Puerto Juarez, 77750