Tijdelijk €25 aanbetaling

Barceló Maya Colonial

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Barceló Maya Colonial voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Barceló Maya Colonial

• 9Petra Kouwenberg20-12-2011

Mooi zeer groot resort

Wij hebben deze accomodatie rechtstreeks geboekt en bezocht in juli 2011. Het hotel maakt deel uit van een heel groot resort. Het gehele complex is zeer verzorgd en schoon. Ook merk je dat er bij de buffetten en restaurants bijzondere aandacht wordt geschonken aan de hygiene. Geen Nederlanders gezien, wel veel Amerikanen en Mexicanen. Op het strand voldoende stoelen; geen parasols op het strand maar veel palmbomen, dus altijd wel een schaduwplek te vinden. De shows 's avonds zijn erg goed ! Animatie overdag (sport e.d.) is beperkt. Goede duikfaciliteiten. Buffetrestaurant en a la carte restaurants zijn allen prima.

• 8Anne06-09-2010

Prima resort, wel beperkingen all inclusive

Prima resort, mooie ligging en faciliteiten. Jammer dat het hotel beperkingen aan all inclusive stelt. Je kunt per verblijf niet vrij kiezen tussen de verschillende restaurants. Je krijgt kaartjes hoe vaak je waar mag eten. Ook moet je reserveren. Wij houden niet van die beperkingen en zijn we niet gewend van andere resorts. Verder top hotel. Let wel op welke Barcelo je boekt!! Het zijn 4 hotels op 1 resort met zeer verschillende kwaliteitsniveaus! Wij zaten in Colonial (5 sterren gedeelte), dan mag je overal komen en zie je dus goed het verschil met bijvoorbeeld het Maya gedeelte, wat aanzienlijk mindere kwaliteit heeft. En dan mag je niet overal komen (je krijgt verschillende kleuren polsbandjes).

• 9Carlo08-08-2009

Dromen bestaan echt

Geweldig complex 75 m van vliegv voor het gehele gezin. Schitterende zwembaden met jacuzzi, waterfonteinen (ook apart voor kind tot 11 j.). Prachtige tuinen en kamers. Gebouwen in hacienda sfeer met passende kleuren. Ondanks de grootte voelt het toch intiem. Een echte discotheek. Een prachtige theater met prof. optreden. Met de collectivo voor 20 pes. p.p. in 25 min. in Playa d Carm. Extra's b.v. internet duur (30 pesos 15 min. ex BTW. In PdC 25 pesos per uur incl. webc). Ook het winkelcentr is leuk, maar duur. Strand is erg groot, een bounty plaatje. Het huisrif via de pier (vooral rechts) is erg mooi voor snorkelaars. Zag zelfs een rog. En het eten en bediening zijn fantastisch. Champagne, kreeft, de de meest heerlijke originele cocktails en overal bediening.Vraag om bij het zwembad/strandzijde te zitten.Gasten uit Amerika en West Europa.Animatie is leuk en niet storend aanwezig.

• 10Anneloes02-01-2009

FANTASTISCH!!!

Top locatie om lekker bij te komen. Wij hebben een super vakantie gehad. Luxe hotel waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn. Als we weer naar Mexico gaan, komen we hier zeker terug. Animiatie is prima, zowel overdag als 's avonds. Voldoende bedjes aanwezig (dus geen handdoeken neerleggen 's ochtendsvroeg!!). Strand is prachtig zandstrand. Aanrader: Wij zijn gaan snorkelen in de omgeving!

• 9Rene08-10-2008

hééél goed

Hadden mazzel bij aankomst, want hadden eigenlijk Barcelo Caribe geboekt maar die werd gerenoveerd dus kwamen we hier terecht. Heel leuk kinderbad en er zijn plenty bedjes. Vriendelijk personeel. Zorg er idd voor dat je kamer niet aan de kant van het theater is want dan ben je het haasje Verder absoluut niks op aan te merken.

• 92 Mexico fans07-03-2008

Na 2x Barcelo Maya Beach bezocht te hebben was dit toch een klasse apart. We hadden het gevoel "thuis te komen". Heerlijk eindeloos wit strand, genoeg bedden, nooit "handdoekje leggen". Klasse apart zijn de A la carte restaurants. Maar de buffetten zijn ook zeker de moeite waard. Het nieuwbouw gedeelte Palace wat haar deuren in december 2007 zal openen zag er eveneens spectaculair uit. Ooit zien ze ons daar nog eens terug.

• 10Dirk08-10-2007

We zijn in dit resort geweest van 8 Sept. tot 3 Okt. Bestaat uit 3 hotels + 1 in opbouw (Palace).Prachtig domein, mooie zwembaden,kamers in Colonial zijn echt luxe,in de 3 andre hotels zijn ze iets kleiner.Eten was perfect je kunt er echt alles eten,veel afwiseling.All in concept is tiptop ook op gebied van dranken,echt niet te vergelijken met een 5 ster All in van Turkije waar men van alles uitvind om bv.geen drankjes te moeten serveren.Kost hier dan ook ongeveer 5000€ met 2 personen voor 2weken. Misschien 2 negatieve puntjes, er is veel lawaai op het resort door de te luide muziek op strand of aan het zwembad en s'avonds van de shows ,rustig een boek lezen gaat niet, veel muggen neem maar een erg goed produkt mee,indien mogelijk organisch afbreekbare produkten meenemen, deze zijn verplicht op sommige uitstappen bij het zwemmen of snorkelen.Trouwens aan het hotel zelf is een rif met veel mooie vissen te vinden.Vatbaar voor herhaling indien het er niet zoveel lawaai zou zijn,want dat zoeken wij echt niet. In September is er nochtans echt weinig volk,bedjes in overvloed aan zwembad en strand.

Een probleempje dat we hadden met onze kamer was snel opgelost door Katrien van de reisorganizatie met het blauwe vliegtuig.

Ik plaats enkele foto's

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ctra. Federal Chetumal - Puerto Jurez, Km 266,3 , 77750