Hotel Viva Wyndham Maya

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°19°
Hotel Viva Wyndham Maya
8,7

Omschrijving
Direct aan het witte zandstrand van Mexico ligt Hotel Viva Wyndham Maya. Het personeel verleent hier goede service met een lach. Kies voor all inclusive en geniet van lekker en gevarieerd eten. In het zwembad van het hotel kun je gratis een introductieduik doen. Het gezellige centrum van Playa del Carmen ligt circa 3 kilometer verderop.

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Wyndham Maya voor je op een rij gezet:

571 reviews over Hotel Viva Wyndham Maya in het Nederlands

Genoten!

Querine,
12-12-2018

16 dagen hebben wij van dit prachtige land mogen genieten!

Viva Wyndham Maya is een prachtig hotel, goede wifi op de kamer, heerlijk strand en zwembad en veel cocktails!

Vanaf het hotel is het ongeveer 30 minuten lopen naar PdC, dit hebben wij een keer gedaan en daarna zijn we vooral met de taxi gegaan wat vanaf het hotel standaard 90 pesos kost (ongeveer 4,50 euro)

In het hotel kun je bij een aantal restaurants a la carte eten, de voor hoofd en nagerechten komen vrijwel direct na elkaar wat wij zelf niet zo prettig vonden. Het buffet was oké, ontbijt was prima genoeg keuze wel vaak hetzelfde.

Wij hebben vooral heerlijk buiten de deur in Playa del Carmen gegeten bij lokale restaurantjes zoals El Jardin, Zitla, Taqueria El Fogon, Carboncitos, Patio 8, MU burgerhouse. Via touroperator konden wij een aantal excursies boeken maar je kunt ze beter boeken bij local in Playa del Carmen (eerste straat rechts bij 5th avenue richting de pier)

Fijne vakantie

Mvg,
6-8-2018

Net terug van 12 dagen Mexico. Wij hebben een fantastische vakantie gehad, prachtig land. Hotel is prima, zeer vriendelijk personeel,er werd ook erg goed gezorgd voor onze zoon die glutenvrij moet eten. Waren prima op de hoogte hiervan,lasagne en pizza was geen probleem om voor hem te maken. Restaurant warm en niet echt gezellig,maar eten prima en veel keus.

In de a la carte restaurants gaan eten is wel een aanrader,wel van te voren reserveren.

Kamers schoon en netjes,badkamer ook.Dagelijks schoongemaakt en handdoeken wissel,ook voor het strand.

Plek genoeg aan het strand op een strandbedje., mooi strand, het eventuele zeewier werd zo snel en zo goed mogelijk weggehaald.

Excursies geboekt bij Marloes, Nederlandse vrouw,heeft haar boekingskantoortje in Playa del Carmen, in het straatje naar de ferry’s richting Cozumel, aan de rechterkant,klein kantoortje.Bar ernaast met schommel is weg.Scheelt enorm in prijs en goede excursies.

Brenda,
18-5-2018

Prima resort, goed eten en drinken op een goede locatie

Heel leuk

Anna,
7-5-2018

Het hotel ligt in een rustige en veilige zone playacar, op 20 muniten lopen of 5 min fietsen van het centrum van playa del carmen met leuke winkeltjes cafés en een pontje naar Cozumel. Het hotel is niet heel modern maar alles wordt netjes bijgehouden, op tijd gestuuct en geschilderd, dus het ziet er goed uit. de tuin is mooi , met veel grote planten en leuke diertjes. De kamers worden goed gepoetst. Het strand is heel mooi en vrij groot , wordt elke dag geharkt en schoongemaakt. Wat ik fijn vond is dat er geen wegwerp borden bekers en bestek op het strand werden gebruikt. Dan heb je geen plastic rotzooi op het strand enin het water. De gebruikte glazen borden ed worden op het strand steeds opgehaald door het personeel. De trapezelessen zijn heel bijzonder. Het trapezeteam kan zowel kinderen als volwassenen helpen de basistechnieken te leren zodat het helemaal niet moeilijk blijjt te zijn. Petje af voor die jongens!

Het is zeker voor herhaling vatbaar, schitterend.

Fam. Poeder,
28-4-2018

We vonden onze kamer uitstekend, schoon en netjes. Schitterend mooi strand en de bar dichtbij het strand, waar je heerlijke Cocktails kon halen, zoveel als je maar wilde. Vriendelijk bediening, heerlijk eten, er werd nergens op bezuinigd, alles was perfect. Wel vond ik het Restaurant iets ongezellig, maar je komt er alleen maar om te eten, dus dat was geen probleem. Ik ben lichamelijk iets beperkt, m.n aan mijn enkel en als ik een eindje heb gelopen, (iets te ver) dat zag het bar personeel al snel en er werd mij met regelmaat een biertje met een heerlijk Tequila op het terras gebracht, toen ik ze een klein fooitje gaf ben ik gewoon verwend, zelfs in het Restaurant, waar het personeel zeer druk was, waren ze zeer vriendelijk.. Natuurlijk heb ik daar ook wel eens een fooitje achter gelaten, ze worden zeer slecht betaald. (hun vinden dat normaal)

Super vakantie gehad met hele mooie excursies .

Steevens,
23-4-2018

Super fijn schoon en gezellig hotel

zon,zee, luxe, gastvrijheid bij Viva Wyndham Maya

Christine Wimmer,
6-3-2018

WIL je genieten in een mooie luxueuze omgeving, waar het hotel direct aan het witte stand gelegen is? Houd je van heerlijke gerechten en ben je iemand die sportief/actief bezig wilt zijn. Ga dan naar Viva Wyndham Maya in Mexico. Dit 4 sterren hotel is zeker meer sterren waard. Watersporten als zeilen, surfen, kajaken en catamaran geheel all inclusief. 3 dagen per week alacarte mogelijkheden, geweldige shows, super professioneel animatieteam, heerlijk zwembad, hygiëne op top niveau, warm klimaat en zeer vriendelijk personeel. Dit alles en nog veel meer is mogelijk voor kinderen en volwassenen in een heerlijke relaxte omgeving. Afstand Playa del Carmen centrum 2 km. En goed bereikbaar via mooie wandeling langs het strand en de zee. Excursie mogelijkheden voor ieder dichtbij het hotel. Winkels en souvenirs ook naast hotel in kleine shoppingcenter. Vliegreis via touroperator ook goede service en entertainment en voordelig met touroperator.

Heerlijk

loontje,
10-2-2018

Super leuk en schoon hotel ,en vriendelijk personeel. goede ligging.

Allen jammer dat ze scholen toe laten dit is iets minder, Jeugd maakt veel herrie tot vroeg in de morgen. hotel doet er niet veel tegen.

goed resort

Ellen,
22-9-2017

kamers simpel maar zeer schoon. Airco functioneerde niet naar behoren en was na klacht niet te verhelpen zeer vochtig in de kamer. Kluisje a 2,00 per nacht betalen. Variatie eten in de "vreetschuur" beperkt. zeer warm in grote eetzaal er is geen airco en alles is open. Snel eten en wegwezen. Resort en zwembaden zeer schoon. Zeer rolstoelvriendelijk. a la carte restauranten zeer goed en aan te bevelen. Wifi zeer beroerd. ff na de overkant naar de Starbucks en prima wifi daar code:starbucks@infinitummovil /Mocha108. Excursies bij touroperator belachelijk duur. Beter boeken in t straatje bij de ferrykantoren in Playa del carmen. bijv. Zwemmen met walvishaaien is bij touroperator 205 euro en bij lokaal kantoor 125 euro precies de zelfde voorwaarden.Je zit met mensen van touroperator aan boord van t schip. Zij is zeer aardig en heeft 1 excursie naar Tulum, snorkelen met schildpadden op zee en zwemmen in een Cenote. (geweldige excursie) en die biedt touroperator alleen aan in 2 verschillende excursies dus fors duurder zeer de moeite waard om heen te gaan. Goed resort maar 4 sterren? Coctails te kust en te keur. Bedden hard maar wel goed. veel muggen en resort doet er niets aan, terwijl wij toch eerder in dat land hebben meegemaakt dat ze in de avond roken met een stofje. Lange broek helpt niet want ze prikken door kleding heen. tip: neem geen deet mee uit Holland maar koop t daar is anders dan onze muggenspray. koop niet bij de eerste de beste farmici medicijnen maar kijk ff verder want je betaald soms meer dan 120% meer dan in Playa del Carmen.

Verouderd hotel met afgeleefde badkamer.

Bart G,
9-9-2017

Mexico is een super land! Zéér toffe vakantie gehad. Toffe, toffe uitstappen, knappe natuur, super aangename mensen. Let wel op, zéér drukkende warmte, neem genoeg zonnecréme, t-shirts en Muggenmelk mee op uitstappen.

Zelf een auto gehuurd en erop rondgetrokken. Uitstappen bij touroperator zijn echter véél te duur! Zotte prijzen gewoon. Tip; Auto huren aan de rand van playacar. Grote besparing op het budget. ;-)

Badkamer van het hotel was echt walgelijk. Bad schilferde af op vele plaatsen, vies gordijn, badmat? Kamer was proper, doch bijna geen opberg mogelijkheden. Terras is een lachertje, twee stoeltjes en zicht op bomen. Badkamer was 1x gesloten voor onderhoud tussen 10u en 13u? Het strand is een plaatje, doch je mag niet overal je strandzetel plaatsen? Rare regels ;-) Strandstoelen staan té dicht bij elkaar (paar keer last van rokers) en handdoekje leggen is de boodschap. De jetski's zouden ze beter ook verbieden, er hing soms een benzine geur.

Algemene refter is niet uit te houden van de warmte, geen airco dus, zoals in andere reacties al vernoemd was. Eten was er wel heel gevarieerd. De 3 à la carte avonden/week die je kan boeken maken wel héél veel goed. 6 Toffe avonden gehad. Zelfs 2x in viva Azteca gaan eten. Héél lekker en verzorgd.

Mexico zeker nog eens, een viva echter niet meer. Score van het hotel is véél te hoog in vergelijking met de Riu's (playacar) en andere all in hotels in bv. Turkije enz. Je moet eerlijk zijn en algemeen kunnen vergelijken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham Maya in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham Maya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.