Hotel The Reef Playacar

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag34°25°
Hotel The Reef Playacar
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor The Reef Playacar voor je op een rij gezet:

352 reviews over Hotel The Reef Playacar in het Nederlands

Anders

Voor herhaling vatbar

Angelique Schuurman
14-4-2018

Super personeel. Doen alles voor je. Mooi resort met mooi zwembad en poolbar. Dicht aan het strand en op loopafstand van het centrum playa del carmen. De duikschool op dit resort is ook erg goed met leuke mensen. Het eten van het resort is wat minder. De snackbar daarentegen wel weer erg lekker

Super

Willy van der Zwet
23-1-2018

Prachtig hotel, kleinschalig, super schoon, heerlijk eten, mooie ligging met een mooi strand voor de deur. Wij hadden geen gratis wifi.

Zeker een aanrader!

An
18-11-2017

Ontspannen dagen gehad in dit heerlijke resort. Alles is goed geregeld, kamers zijn netjes en het eten was goed. We zijn voornamelijk naar het Italiaanse restaurant geweest waar je heerlijk kan eten.

Bediening is over het algemeen goed, met een paar minder goede.

Gouden bandjes was ideaal, heerlijk met een cocktail in het bubbelbad.

De duikclub die erbij zit is een aanrader, erg leuke snorkel en andere excursies.

Het is goed te lopen naar het centrum.

Bijna perfect.

Koopman
18-7-2017

Een schoon en leuk opgezet hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten is prima en ruim van keuze. Verder weinig tot niets (soeps) te beleven qua vermaak vanuit The Reef Playacar. Voor maar liefst 49 USD per week (!) koop je een internet(code) voor maximaal 3 apparaten. Helaas is het internet van zeer matige kwaliteit. (Rond 0,80 mb/s up&down. Ping: 123)

Alle te boeken excursies zijn behoorlijk aan de prijs. En jammer genoeg zeker niet altijd even bijzonder. Tip: het beste kun je excursies boeken via touroperator. Lokale aanbieders (op strand of in winkelstraat) zijn goedkoper. Echter een uitsluitend Spaanstalige taxichauffeur als excursie-gids (!) zonder specifieke kennis van zaken, kan tot deze "goedkope" deal behoren. Ook een haastklus-excursie (tot afraffelen aan toe) komt voor. Bent gewaarschuwd!

The 5th av. In Playa del Carmen is een toeristenstraat als elke andere. Verwacht hier zeker niet meer van. Met een creditcard mét pincode (!) kom je overal in Mexico.

We hebben genoten!

Velthuizen
9-11-2016

Wat een geweldig land Mexico. Mensen zijn vriendelijk, mooie natuur en heerlijk weer. We hebben gewinkeld bij playa del carmen, wallmarkt, centro maya. We zijn naar chitzen itza en xcaret geweest! We hebben met dolfijnen gezwommen, was echt fantastische en in 4 cenotes gedoken via de duikschool bij het hotel.

Leuk aangekleed, je heb het gevoel alsof je in de jungle verblijft. Eten is goed! Als je niet goed te been bent of je hebt kinderen bij je, die nog kinderwagen afhankelijk zijn. Moet je wel rekening houden dat als je kamer niet op de beganegrond is, dat je trappen moet lopen om bij je kamer te komen. Ze hebben geen lift in het hotel. De kamers zijn heel simpel ingericht en zeker ook aan renovatie toe. Het zijn geen grote kamers, maar alles is wel netjes en schoon. Het is er wel erg gehorig! Hou hier rekening mee als je kies voor dit hotel! De kinderclub is leuk. De dames praten geen engels alleen spaans. Maar desondanks ging onze zoon er graag naartoe.

Nooit meer

Hillary
5-5-2016

We zaten met 2volw en 1kind 12jaar op een kamer . Kamer was eigenlijk te klein voor drie pers .

Personeel was vriendelijk .animatie team was helemaal niks vroegen alleen aan mensen in hun eigen

Leeftijd om mee te doen aan activiteiten .voor tieners helemaal niks .

Eten was helemaal niks iedere dag het zelfde en vaak koud .

Er vlogen ook vogels door eetzaal en zaten in eten buffet te pikken af en toe werden ze verjaagt.

Strand heel mooi zwembaden redelijk rest van hotel ook redelijk .

Heerlijk

Daan
30-4-2016

2 weken verbleven in dit hotel. Heerlijk hotel, schoon, menSen die heel hard werken om het jou naar de zin te maken. Super mooi aangelegd..soort woud is er aangelegd en het maakte het extra speciaal doordat er heel af en toe een aap door de bomen kwam slingeren :) 's avonds als donker is zie je soms paar wasberen voorbij rennen, maakte het nog mooier en natuurlijker :) heb een heerlijke tijd gehad hier.

Heerlijk hotel, erg rustgevend.

Koens, Arendsen
27-1-2016

Heerlijk hotel! Wat het hotel zo mooi en uniek maakt is dat er een mooi bosachtig omgeving is aangemaakt. De kamers liggen grotendeels in deze omgeving. Dit maakt het erg rustgevend. Prima gelegen met 2 zwembaden en aan het strand. Het eten was prima te doen.. zowel ontbijt, lunch als diner. Zelf niet alleen maar hier gebruik van hemaakt aangezien ik en mijn maatje veel excursies hadden. Als ik 1 minpunt moet noemen dan is het betalen voor wifi als je niet in de duurdere premium kamers zit. Het hotel overprijst de kosten voor wifi! Voor de rest een heerlijk hotel en zeker een aanrader. Ik zou zeker terug willen komen.

Top vakantie, prima hotel

Wouter Grendelman
10-11-2015

Wij hebben een ontzettend leuke vakantie gehad in Playa del Carmen en op de Reef Playacar.

De ligging is super, je zit midden in een nette goed beveiligde wijk en nog geen 5 minuten van het centrum van Playa del Carmen af.

Het personeel in het hotel is super vriendelijk en behulpzaam, maar ze werken ook heel hard om je een super vakantie te laten beleven.

De ligging is ook top, want je zit direct aan het strand. En dat strand is zo mooi wit, en de zee is zo mooi blauw.

we hebben er echt een top 2-weekse vakantie gehad!

Het enige nadeel is dat de zwembaden wel relatief klein zijn, als je niet zo van de zee of oceaan houdt is dat wel een minpuntje.

Kleinschalig hotel dichtbij Playa Del Carmen

Barry
10-5-2015

Kleinschalig hotel dichtbij Playa Del Carmen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Reef Playacar in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Reef Playacar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.