Hotel The Reef Coco Beach

MexicoQuintana RooPlaya del Carmen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Reef Coco Beach voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 161 reviews
+273/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 161 reviews

• Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

179 Reviews over The Reef Coco Beach

• 8Gerrit Langendonk27-04-2019

Heel goed

Zeer goed verblijf, goed personeel alleen jammer van het wier op het strand. Eten in de restaurants Italiaan en Mexicaans erg goed. Japans moet wel betaald worden maar wel een leuke show van de Kom.

• 9Bert Strubbe15-04-2019

Fantastisch lokaties voor de prijs.

Prima verblijf. Prima eten in diverse restaurants. Alleen Japanner apart betalen, maar zeker de moeite waard. Vriendelijk personeel. Alleen WiFi behoorlijk aan de prijs maar daar geldt ook: Overal uitstekende verbinding!

• 10Marije Mennega19-03-2019

We hebben een super vakantie gehad. Super nette kamer en goed eten. Elke dag wat anders. Ligt prachtig aan zee. Een vakantie om nooit te vergeten

• 9Martin28-11-2018

Super!

Een mooi wat kleinschaliger resort met vriendelijk persoon. Alles wordt dagelijks schoongemaakt. Meerdere restaurantjes die prima zijn. Het buffetrestaurant is prima, niet super. Was rustige periode in het hotel maar er was niet minder personeel. Door verbouwing (kamer worden opgeknapt en gerestyled) wel wat overlast gehad maar niet mega veel. Het strand was niet heel breed en door de boten die er voor anker liggen voor het strand kon je niet heel ver de zee in. Onze kinderen van 5 en 7 vermaakten zich prima! Leuk resort voor gezinnen met jonge kinderen. De bekende winkelstraat is op 5 minuten lopen.

• 7Schaap24-11-2018

Ik zou nog wel een keer terug gaan

Het strand was erg vies. Er is alleen vet eten te verkrijgen, dat is erg jammer. Voor de rest zijn de kamers schoon, wel gehorig en het personeel is heel vriendelijk. Let alleen op bij de laatste dag voor vertrek dat je optijd aangeeft dat je weg moet en een kamer wilt.

Locatie is top, je zit 300 meter van de grootste winkelstraat in playa del Carmen af, dus je kunt gerust veilig een avondje uit of een dagje shoppen!

• 8Sharon Gerritsen06-10-2018

Veelzijdig paradijs

Wauw, dit is echt een paradijs. Wat een prachtig veelzijdig land is Mexico. Prachtige stranden (al lag het in april vol met zeewier helaas), cultuur, natuur... Hotel is top, leuk animatieteam, goede kamers, buffet is niet groot maar wel goed. Hotel heeft een goede ligging , dichtbij de 5th avenue waar je savonds overheen kan lopen. Enige nadeel was de gehorigheid aan de rechterkant van het hotel ivm de nabijgelegen discotheek. Wij zijn daarom verplaatst naar de andere zijde! Wij hebben veel excursies gedaan (zie mijn tips) en ze waren het allemaal waard. Kortom, wij gaan zeker terug om nog meer moois van Mexico te zien!!

• 10Sanne05-11-2017

Fantastisch mooie vakantie gehad

Dit hotel is werkelijk fantastisch!! Wij hebben het er onwijs naar onze zin gehad het personeel is werkelijk niks te veel ze zijn zo vriendelijk allemaal.. het eten is ook goed voor ieder wat wils ik zou zo weer terug willen gaan..heerlijk rustig hotel

• 8Veer03-07-2017

heerlijk en mooi!

Ruime en koele kamers, mooie binnentuin met zwembad, klein, maar rustig strand, heerlijke restaurants. Heerlijk rustig gelegen, maar centrum wel op loopafstand. Goede uitvalbasis voor excursies. Prima handdoekenservice (jammer van de handdoekje-leggende-en-daarna-nog- uren-op-de-kamer-uitslapende-mensen in de ochtend). Beetje spijtig dat de Canadezen/Amerikanen enkel komen om vroeg veel te drinken en lawaai te maken, maar gelukkig waren het er maar een paar.

• 9Dominique29-06-2017

Heerlijke vakantie!

Heerlijk hotel! Eten was goed, kamers waren netjes en het strand en de zee heerlijk! Veel bootjes zoals anders recensies zeggen maar daar heb je geen last van. Het personeel werkt super hard om het jou naar je zin te maken en wat er ook gebeurd, ze zijn altijd even vriendelijk! Wel raad ik aan om excursies bij het loketje op het strand naast het hotel, te boeken, in het hotel of bij reisorganisatie is het heel duur. Bij het loketje op het strand scheelt het de helft en je krijgt het zelfde. Houd er rekening mee dat je per excursie ongeveer 60-70 euro p.p. kwijt bent! Dolfijnen zwemmen is ook een aanrader! Erg duur, maar zeker de moeite waard om in Mexico te doen! Wij hadden helaas wel de pech dat er veel bewolking was en de laatste dagen regen. Zonder bewolking is het ook wel heel warm in Mexico in Juni. The reef coco beach is echt een aanrader!

• 8Daisy22-06-2017

Wat geweldig!

Na verschillende recensies gelezen te hebben, toch wel bang voor een tegenvaller maar met goede moed vertrokken. Maar wat een top hotel. Heel anders dat ik gewend ben maar wat lekker rustig. Avondeten in het buffetrestaurant kan wat beter en ook savonds een leuk terrasje met een muziekje of wat entertaiment zodat je met een lekker drankje samen kunt zitten ipv verpreid over alle barretjes zou echt een aanrader zijn. Ik heb echt genoten van het hotel. Het strand is niet super mooi en vrij kort, maar zelfs die bootjes en het zeewier heeft zo zijn charme. Kamers in orde, alles schoon en altijd wel wat te drinken en te snacken. Ik zou zeker terug gaan!

Hotel The Reef Coco Beach info

• MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)