Hotel Sandos Playacar Beach Resort

Hotel Sandos Playacar Beach Resort
7,9

51 tips over Hotel Sandos Playacar Beach Resort

willie, 12-12-2016

voor de mensen die willen weten wat wifi op kamer kost, antwoord hotel

• We have free of charge WiFi connection in all the common areas of the Hotel (lobby, restaurants, swimming pool area, theater) 24 hours every day for 2 devices at a time.

• We have Wifi connection in the rooms with an extra cost. The cost is around 190 mxn pesos per day , 380 mxn per three days, 640 mxn pesos per one week and this is up to 4 devices at a time.

sylvia meewisse, 29-4-2015
boek in adult mooie kamers rustig enige nadeel stukje lopen naar de rest van hotel maar er rijden golfkarretjes en ach dan heb je ook je beweging weer, mocht je goed ter been zijn..
rsmit, 18-1-2015
Tip voor excursies: boek bij Expora Cosumel vlakbij de pier naar Cosumel.Daar werkt een Nederlandse dame, Marloes, die echt met je meedenkt en een mooi prijsje maakt. Veel goedkoper dan boeken via het reisbureau!

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Playacar Beach Resort voor je op een rij gezet:

heleen, 12-1-2015
onderneem tenminste 1 excursie! er is ongelofelijk veel flora, fauna en cultureels te zien! wijzelf zijn wezen snorkelen met schildpadden en hebben de cenotes bezocht. erg leuke ervaring!
Frans, 25-10-2014
Boek je excursies. In klein. Winkel centrum. Vlak bij hotel. Bij de kiosk. Bij Carlos man met snor. Heel stuk goedkoper Maar niet de eerste prijs betalen. En betalen met pesos. Pinnen bij de bank. In playa del carmen binnen .) carlos legt wel uit waar Met schilpadden zwemmen b met de bus of met de taxi. Taxi op straat aanhouden is goedkoper 300pesos. Spullen huren bij de duik school. hier ook lokkers te huur. Dan op het strand kijken waar de meeste mensen snorkelen
hella, 22-10-2014
de baggel bar is supper gezellig en lekker rustig.met mooi uitzicht op de zee

Janna , 26-9-2014
Royal elite is totaal overbodig of je wilt graag op een sop-matrasje liggen aan het strand na een regenbuitje. De 25% korting krijg je in het centrum ook op excursies. Boek excursies niet op het resort maar in het centrum.. Kan tot wel €70 schelen. Walvishaai excursie raad ik niet aan voor mensen die wel eens zeeziek worden (iets groter dan een zodiak)
carmen, 26-9-2014
Gezellig winkelen op playa Del Carmen is vlakbij
Nathalie, 28-6-2014

Adults only gedeelte.

Cupcake Cafe.

Jennifer, 29-5-2014

- Cocktail banana mama & Sandos

- Met de scooter het eiland cozumel rondrijden. (70 km). Prachtige verlaten stranden. Alleen wel veel wind.

- Wij hebben alle excursies via Arke geboekt. Nederlandse gids en we hebben uitgerekend wat de kosten zijn als je het allemaal zelf zou doen en dat was niet de moeite waard.

- Snorkelen via hotel doen. 10 min varen en je waant je tussen de schildpadden en roggen. Erg bijzonder!