Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandos Playacar Beach Resort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sandos Playacar Beach Resort voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 443 reviews
+361

9.1FenomenaalScore uit 443 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Een tropische vakantie beleef je bij Hotel Sandos Playacar Beach Resort en Spa. Het hotel heeft een speciaal adults only gedeelte. Ook heeft het hotel meerdere zwembaden en verschillende themarestaurants. Het hotel ligt direct aan het strand waar je tussen de palmbomen ligt. Ga in elk geval ook snorkelen in de zee en spot schildpadden of roggen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

443 Reviews over Sandos Playacar Beach Resort

• 9Elly05-06-2019

Hotel is heel mooi gelegen. Schoon, veel keuze in restaurants, onze favoriet is Mexicaanse en Italiaanse. Wij hebben lekker gegeten en zijn goed uitgerust. Wij zouden zeker terug komen, maar weer in 18 + gedeelte.

Content Manager, 11-06-2019

Bedankt Elly dat je de tijd hebt genomen om je vakantie-ervaring met ons te delen in Sandos Playacar Beach Resort! We waarderen het enorm dat u ons helpt bij het leveren van een uitzonderlijke service!

We kijken uit naar uw volgende vakantie bij ons!

Altijd tot uw dienst.

Warren B Web Relations Manager Sandos Playacar Beach Resort

• 9Familie van Meel21-11-2018

Wij zijn dit jaar al voor de 8e keer naar dit schitterend resort geweest. 3 weken lang verbleven we hier. En dat geeft een gevoel van thuiskomen. Personeel is zeer vriendelijk en de service is uitstekend. En we zijn zeer benieuwd naar het nieuwe gedeelte aan het strand. En we gaan waarschijnlijk volgend weer naar Sandos om het nieuwe gedeelte te bekijken.

Content Manager, 05-12-2018

Beste gast,

Allereerst willen wij u graag bedanken voor het kiezen van Sandos Playacar als uw vakantie bestemming. Daarnaast willen wij u ook bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw review te schrijven over uw ervaring met ons.

Het doet ons erg goed om te lezen dat u een leuke tijd heeft gehad met ons in het hotel en dat u erg positief bent over de service van de werknemers.

Bedankt voor uw recommendaties en wij hopen dat we u in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groet,

• 5J. Kers26-09-2018

Bouwplaats....nooit meer

Goed hotel....als ze niet aan het verbouwen zijn, voor ons nooit meer. Het hotel is met meerdere verbouwingen bezig waardoor je bij 2 zwembaden wegtrilt van de klopboor. Op het park bouwvakkers die met trappen en matrassen voorbij komen moet ontwijken en op het golfkarretje hoef je ook niet te rekenen want het pad ligt open waardoor het karretje maar tot het katten café kan komen. Volgens de manager betreft het slechts onderhoud. (Die gekke Hollanders geloven alles denkt zij) wel upgrade gekregen van kamer naar hacienda maar de verbouwings overlast was hiermee niet weg. De reisorganisatie was ook niet op de hoogte van de verbouwing want oh ja....Het is geen verbouwing maar onderhoud. Een huwelijksreis vol irritaties en overlast. Bedankt Sandos! Het hotel is verder niks mis mee. Eten is goed. Kamers perfect. Zwembad mag wat vaker schoon gemaakt worden. Vriendelijk personeel. Leuke shows. Heerlijke spa.

Content Manager, 11-10-2018

Beste gast,

Het spijt ons heel erg dat het werk aan het zwembad uw rust verstoorde. Wat je zag was geen renovatie, maar een werk dat gedaan moest worden om ongelukken voor onze klanten te voorkomen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens Sandos heeft ondervonden en wij bieden u hierbij onze oprechte excuses aan.

Vriendelijke wensen,

• 8Rob van Riemsdijk11-08-2018

Een stukje paradijs om jezelf op te laden

Fantastische ambiance het tropisch paradijs gevoel! Helaas was de zee wind ongunstig waardoor er meer kroos in de zee dreef, maar zelfs daar deed het hotel alles aan om het zo snel mogelijk te verwijderen. Ook de adult sectie is prettig als je het gekrijs van de jonge kinderen wilt mijden. Bediening aan het strand en overal een kans op heerlijk eten. Met name Aziatisch en Italiaans eten waren top !!

Gek genoeg was het Mexicaans restaurant niet te pruimen maar de take away Mexicaan juist weer heerlijk. Het was echt voor ons een prachtige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. O ja als je wat ouder bent zeg 40+ dan kan het zijn dat ze je een aanbieding doen voor goedkope vakanties voor tot 30 weken, helaas is er geen winst te behalen als je uit Europa komt.

Content Manager, 11-09-2018

Met vriendelijke groet,

• 5Angelique Koevoets26-07-2018

Mooi resort,maar voor ons geen 2e keer!

Adult-Only Select Club gedeelte:erg mooie ruime kamer met jacuzzi. Mooi eigen zwembad met bar inc. middag bbq. Het resort is prachtig en verzorgd. Helaas is Sandos aan een verbouwing begonnen waardoor wij in ongelooflijke herrie zaten. Om 9u begonnen ze te breken/boren in de kamers om ons heen. Daarna begonnen ze ook bij het zwembad. Met klachten werd niks gedaan! Het ontbijt was rustig &goed. Avond eten=drama! Vreemd systeem. Geen adults restaurant? Voor a la carte kan niet gereserveerd worden (behalve door Royal bandjes) Wij moesten daardoor elke avond minimaal een uur wachten voor we naar binnen mochten! Terwijl de restaurants bijna leeg waren! Grote bron van irritatie! Het eten is wel erg lekker! Er is ook veel te weinig personeel. Het duurde soms 15min om drinken te krijgen. Resort is ook erg groot en vanaf adults naar 'centrum' is ver lopen. Er rijdt wel een karretje. Maar ook daar moet je lang wachten wegens de drukte.

Content Manager, 03-08-2018

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

Het doet ons erg goed om te lezen dat u heeft genoten het eten , het mooi eigen zwembad met bar en het resort.

Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege de genoemde situaties.

Wij hopen dat we u in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen in ons hotel!

• 8Diana28-04-2018

Waanzinnig 😍

Eten was prima schoonmaken kan iets beter maar ach je bent toch geel de dag aan het strand. Het animatie is fantastisch super leuk voor de kids

Content Manager, 07-05-2018

Beste gast,

Terwijl u zich warm voelt, wil ik u bedanken voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw familievakantie door te brengen, en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

We zijn blij te lezen dat u en uw gezin genoten hebben van ons eten, het prachtige strand, de verschillende amusementsactiviteiten en de service van onze medewerkers.

We zullen u in de toekomst graag ontvangen.

Lizeth Arratia Web Relations Manager

• 10William05-04-2018

Absoluut een aanrader!

Dit park is absoluut een aanrader!

Algemeen:

• Netjes en verzorgd park (kamers, tuinen, alles)
    • Alle medewerkers zijn heel vriendelijk (allemaal haarnetjes op)
    • Adult-Only oftewel Select Club gedeelte erg goed (zeer rustig terwijl de rest van het park erg druk was; eigen rustig strand-gedeelte; eigen rustig zwembad met swim-up bar en elke middag een erg lekkere bbq; eigen zeer uitgebreid en rustig ontbijtbuffet; jacuzzi op de kamer)
    • Erg mooi strand met genoeg plek

Restaurants:

• Buffet restaurant(Festival Buffet) veel keus maar wat ongezellig en groot
    • Alle a la carte restaurants zijn erg goed (behalve El Gaucho en Fogo De Janeiro omdat ze nogal sfeerloos zijn). Veel keuze en erg lekker (voorgerechten, hoofdgerechten en desserts). Alleen soms wat lawaaiig, bij de inrichting is daar niet echt rekening mee gehouden denk ik.

Helaas, ik kan nog veel meer vertellen (room service, omgeving, ..) maar mag max. 950 tekens gebruiken.

Content Manager, 18-04-2018

Beste gast,

Bedankt voor je voorkeur en voor de tijd die je hebt geïnvesteerd in het delen van een beoordeling met betrekking tot je derde verblijf bij Sandos Playacar Beach Resort.

We zijn blij om te lezen dat u genoten hebt van ons prachtige terrein, ons etenaanbod aan het buffet, het prachtige strand, de verschillende amusementsactiviteiten en de vriendelijkheid van ons personeel.

Het zal echt een genoegen zijn om je in de toekomst weer te verwelkomen.

• 9Michelle05-02-2018

Fantastisch!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Sandos Playacar! Eerste dagen wat regen gehad maar toch vermaakt op het resort. Het eten was zeer goed en keuze zat. Vooral in het Italiaanse restaurant kun je goed eten. Handig om vroeg te gaan eten bij de italiaan anders staat er een kleine wachtrij. Het resort was erg schoon en verzorgt. Personeel heel vriendelijk. Al vier keer in Mexico geweest maar dit hotel was super. Wij komen zeker een keer terug!!!

Content Manager, 23-02-2018

Beste gast,

Het is geweldig om te lezen dat u een geweldig verblijf had, genietend van onze faciliteiten, eten, netheid van het terrein en vriendelijkheid van ons personeel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

• 9Shannon11-09-2017

Top hotel!

Dit hotel is van alle faciliteiten voorzien, eten ontzettend veel keuze , zwembaden netjes onderhouden hotelkamer netjes!

Dit hotel heeft absoluut geen min punten

Content Manager, 18-09-2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw vakanties door te brengen en om de tijd te nemen om uw ervaring te delen.

Het is geweldig om te lezen dat u van onze faciliteiten, het eten, de zwembaden en de hygiëne van ons hotel genoten bent.

Wij hopen u de gelegenheid te hebben om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

• 9genieter12-08-2017

geweldig resort

speciaal gedeelte voor adults only is echt een aanrader. altijd een ligbed vrij en bbq bij het zwembad, een ontbijtbuffet en eigen gedeelte van het prachtig strand.Het eten in het buffet en specialiteitenrestaurant is heel goed. iedere dag verse sushi e.d. geen negatieve punten!!

Content Manager, 15-08-2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort als uw vakantiebestemming en voor de tijd om een beoordeling te delen over uw ervaring met ons.

We zijn blij dat u lekker genoten van onze volwassenen, met name de barbecue bij het zwembad, het ontbijtbuffet en het exclusieve gedeelte van het strand.

Het zal echt een genoegen zijn om u weer in de toekomst te verwelkomen.

Hotel Sandos Playacar Beach Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Paseo Xaman-Ha Manzana 1, Lote 1, Fracc. Playacar, 77710