Hotel Sandos Playacar Beach Resort

Hotel Sandos Playacar Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Playacar Beach Resort voor je op een rij gezet:

425 reviews over Hotel Sandos Playacar Beach Resort in het Nederlands

Waanzinnig 😍

Diana
28-4-2018

Eten was prima schoonmaken kan iets beter maar ach je bent toch geel de dag aan het strand. Het animatie is fantastisch super leuk voor de kids
Lizeth Arratia /Web Relations Manager, Content Manager, 7-5-2018

Beste gast,

Terwijl u zich warm voelt, wil ik u bedanken voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw familievakantie door te brengen, en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

We zijn blij te lezen dat u en uw gezin genoten hebben van ons eten, het prachtige strand, de verschillende amusementsactiviteiten en de service van onze medewerkers.

We zullen u in de toekomst graag ontvangen.

Lizeth Arratia

Web Relations Manager

Absoluut een aanrader!

William
5-4-2018

Dit park is absoluut een aanrader!

Algemeen:

- Netjes en verzorgd park (kamers, tuinen, alles)

- Alle medewerkers zijn heel vriendelijk (allemaal haarnetjes op)

- Adult-Only oftewel Select Club gedeelte erg goed (zeer rustig terwijl de rest van het park erg druk was; eigen rustig strand-gedeelte; eigen rustig zwembad met swim-up bar en elke middag een erg lekkere bbq; eigen zeer uitgebreid en rustig ontbijtbuffet; jacuzzi op de kamer)

- Erg mooi strand met genoeg plek

Restaurants:

- Buffet restaurant(Festival Buffet) veel keus maar wat ongezellig en groot

- Alle a la carte restaurants zijn erg goed (behalve El Gaucho en Fogo De Janeiro omdat ze nogal sfeerloos zijn). Veel keuze en erg lekker (voorgerechten, hoofdgerechten en desserts). Alleen soms wat lawaaiig, bij de inrichting is daar niet echt rekening mee gehouden denk ik.

Helaas, ik kan nog veel meer vertellen (room service, omgeving, ..) maar mag max. 950 tekens gebruiken.

Lizeth Arratia/ Web Relations Manager, Content Manager, 18-4-2018

Beste gast,

Bedankt voor je voorkeur en voor de tijd die je hebt geïnvesteerd in het delen van een beoordeling met betrekking tot je derde verblijf bij Sandos Playacar Beach Resort.

We zijn blij om te lezen dat u genoten hebt van ons prachtige terrein, ons etenaanbod aan het buffet, het prachtige strand, de verschillende amusementsactiviteiten en de vriendelijkheid van ons personeel.

Het zal echt een genoegen zijn om je in de toekomst weer te verwelkomen.

Fantastisch!

Michelle
5-2-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Sandos Playacar! Eerste dagen wat regen gehad maar toch vermaakt op het resort. Het eten was zeer goed en keuze zat. Vooral in het Italiaanse restaurant kun je goed eten. Handig om vroeg te gaan eten bij de italiaan anders staat er een kleine wachtrij. Het resort was erg schoon en verzorgt. Personeel heel vriendelijk. Al vier keer in Mexico geweest maar dit hotel was super. Wij komen zeker een keer terug!!!
Lizeth Arratia / Web Relations Manager, Content Manager, 23-2-2018

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

Het is geweldig om te lezen dat u een geweldig verblijf had, genietend van onze faciliteiten, eten, netheid van het terrein en vriendelijkheid van ons personeel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Top hotel!

Shannon
11-9-2017

Dit hotel is van alle faciliteiten voorzien, eten ontzettend veel keuze , zwembaden netjes onderhouden hotelkamer netjes!

Dit hotel heeft absoluut geen min punten

Luis Ramirez, Content Manager, 18-9-2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw vakanties door te brengen en om de tijd te nemen om uw ervaring te delen.

Het is geweldig om te lezen dat u van onze faciliteiten, het eten, de zwembaden en de hygiëne van ons hotel genoten bent.

Wij hopen u de gelegenheid te hebben om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen directeur

geweldig resort

genieter
12-8-2017

speciaal gedeelte voor adults only is echt een aanrader. altijd een ligbed vrij en bbq bij het zwembad, een ontbijtbuffet en eigen gedeelte van het prachtig strand.Het eten in het buffet en specialiteitenrestaurant is heel goed. iedere dag verse sushi e.d.

geen negatieve punten!!

Luis Ramirez, Content Manager, 15-8-2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort als uw vakantiebestemming en voor de tijd om een beoordeling te delen over uw ervaring met ons.

We zijn blij dat u lekker genoten van onze volwassenen, met name de barbecue bij het zwembad, het ontbijtbuffet en het exclusieve gedeelte van het strand.

Het zal echt een genoegen zijn om u weer in de toekomst te verwelkomen.

Algemeen directeur

Voor de 2e x in Mexico. We wilden een ander hotel proberen dan de vorige keer. Toen zaten we in Riu Tequila. Een grote gok want beter kon eigenlijk niet. En dat klopt. Bij sandos hebben we ons zeker ook vermaakt. Pluspunten: Mooi strand, aardig personeel met hygiënische haarnetjes, mooi zwembad, adults gedeelte.

Groot nadeel: s' avonds niet buiten kunnen zitten door plaatsgebrek. Dus zit je maar in de lobby als je x in hotel blijft. Voor ons de volgende x dus zeker weer hotel van andere keten.

Dear Guest,

We zijn blij dat u geniet van uw verblijf in het Sandos Playacar Beach Resort.

We zijn blij dat genieten van de volwassen enige gebied en algemene diensten.

Dank u voor uw opbouwende kritiek. Wij verzekeren u dat we zullen hard blijven werken aan een verdere verbetering van ons hotel en diensten.

algemeen directeur

Prachtig hotel met kleine minpuntjes

Elisa
31-1-2017

Mooi groot hotel met speciale adult gedeelte. Heel fijn dat er ook bij elk gedeelte kamers een apart zwembad zit. Ontbijt heel goed. Ook aparte adult gedeelte hiervoor. Voor het avond eten gingen we toch naar het gezelligere restaurant vooraan bij zwembad. Strand is prachtig, bij adult zone zelfs bediening. Wel agressieve verkopers die de boel oplichten.

Een groot minpunt: bijna geen zit gedeelte savonds tijdens shows. Veel te weinig stoelen.

Dear Guest,

We zijn erg blij om te weten dat u geniet van uw verblijf in ons hotel en dat je graag de select gebied.

Sorry om te lezen dat tijdens de aankondiging toont gebrek aan ruimte. Wees gerust dat we het zal herzien om corrigerende maatregelen te nemen.

Wij hopen u weer te zien volgend jaar.

Oude reviews (archief)

Fantastisch resort

Irene
20-9-2016

Mooie ruime kamer. Prachtig resort met meerdere zwembaden en tropisch strand! Echt genoten:) meerdere restaurants waar je heerlijk kan eten. Een aanrader;)

Dear Guest,

Hartelijk dank voor uw keuze en je mooie review over ons hotel.

We zijn blij om te weten dat in het algemeen genieten van uw verblijf in Sandos Playacar Beach Resort.

Hopen u snel terug te zien.

algemeen directeur

super hotel

lizzy
18-6-2016

Heerlijke vakantie gehad. Ik snap niet dat mensen klagen over het eten, dat er te weinig keus is. Er zijn 8 restaurants waaronder Mexicaans, Braziliaans, Italiaans, steak, Aziatisch en lopend buffet. Dus genoeg keus. De kamers waren zeer schoon en netjes. Zelfs een jacuzzi in de kamer. Boek de excursies niet bij de hostess daar betaal je veeeeel meer. In playa del carmen staan veel kioskjes waar je dit voor veel minder kan boeken.

Dear Guest,

We zijn erg blij om te weten dat u geniet van uw verblijf in ons hotel.

Wij hopen u weer te zien in de toekomst.

Prima hotel!

Anoniem
15-6-2016

Erg fijn hotel, eten zeer goed. Onbeperkt in alle restaurants dineren. Adults Only sectie is zeer aan te raden, ontbijt zonder kinderen is erg fijn. Kamers zeer groot en schoon. Het hotel doet zijn best om alle ongedierte buiten de deuren te houden, maar een enkele mier kun je tegenkomen. Wij herkenden ons in eerdere opmerkingen dat de kamers vochtig waren; dit komt puur door de hoge luchtvochtigheid in dit gebied van Mexico. Na enkele dagen ben je hier aan gewend en bij thuiskomt heeft Nederland nog zo droog aangevoeld. Personeel zeer vriendelijk. Er wordt ondanks de Amerikaanse cultuur niet om fooien gevraagd (in het hotel, wel op excursies!), maar wordt zeker wel gewaardeerd.

Mooiste strand dat we ooit gezien hebben. Iets naar rechts lopen en je kunt snorkelen met zeer veel nieuwsgierige vissen. Koraal kom je hier amper tegen. Meer dan genoeg bedjes, reserveren is overbodig (ook voor als je met meer dan 2 personen bij elkaar wilt liggen).

Excursies prijzig (via touroperator), Coba 110E

Beste gast,

We zijn erg blij om te weten dat u geniet van uw verblijf in het Sandos Playacar Beach Resort.

We zijn blij om te weten dat onze select gebied stond hem toe om een verblijf te genieten zonder kinderen en lawaai.

Hopen u snel terug te zien.

directeur-generaal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Playacar Beach Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Playacar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos Playacar Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 428 reviews.