Hotel Sandos Playacar Beach Resort

Hotel Sandos Playacar Beach Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Playacar Beach Resort voor je op een rij gezet:

430 reviews over Hotel Sandos Playacar Beach Resort in het Nederlands

Een stukje paradijs om jezelf op te laden

Rob van Riemsdijk
11-8-2018

Fantastische ambiance het tropisch paradijs gevoel! Helaas was de zee wind ongunstig waardoor er meer kroos in de zee dreef, maar zelfs daar deed het hotel alles aan om het zo snel mogelijk te verwijderen. Ook de adult sectie is prettig als je het gekrijs van de jonge kinderen wilt mijden. Bediening aan het strand en overal een kans op heerlijk eten. Met name Aziatisch en Italiaans eten waren top !!

Gek genoeg was het Mexicaans restaurant niet te pruimen maar de take away Mexicaan juist weer heerlijk. Het was echt voor ons een prachtige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. O ja als je wat ouder bent zeg 40+ dan kan het zijn dat ze je een aanbieding doen voor goedkope vakanties voor tot 30 weken, helaas is er geen winst te behalen als je uit Europa komt.

Mooi resort,maar voor ons geen 2e keer!

Angelique Koevoets
26-7-2018

Adult-Only Select Club gedeelte:erg mooie ruime kamer met jacuzzi.

Mooi eigen zwembad met bar inc. middag bbq.

Het resort is prachtig en verzorgd.

Helaas is Sandos aan een verbouwing begonnen waardoor wij in ongelooflijke herrie zaten. Om 9u begonnen ze te breken/boren in de kamers om ons heen. Daarna begonnen ze ook bij het zwembad. Met klachten werd niks gedaan!

Het ontbijt was rustig &goed.

Avond eten=drama! Vreemd systeem. Geen adults restaurant? Voor a la carte kan niet gereserveerd worden (behalve door Royal bandjes) Wij moesten daardoor elke avond minimaal een uur wachten voor we naar binnen mochten! Terwijl de restaurants bijna leeg waren! Grote bron van irritatie!

Het eten is wel erg lekker!

Er is ook veel te weinig personeel. Het duurde soms 15min om drinken te krijgen. Resort is ook erg groot en vanaf adults naar 'centrum' is ver lopen. Er rijdt wel een karretje. Maar ook daar moet je lang wachten wegens de drukte.

Lizeth Arratia / Web Relations Manager, Content Manager, 3-8-2018

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

Het doet ons erg goed om te lezen dat u heeft genoten het eten , het mooi eigen zwembad met bar en het resort.

Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege de genoemde situaties.

Wij hopen dat we u in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen in ons hotel!

Waanzinnig 😍

Diana
28-4-2018

Eten was prima schoonmaken kan iets beter maar ach je bent toch geel de dag aan het strand. Het animatie is fantastisch super leuk voor de kids

Lizeth Arratia /Web Relations Manager, Content Manager, 7-5-2018

Beste gast,

Terwijl u zich warm voelt, wil ik u bedanken voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw familievakantie door te brengen, en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

We zijn blij te lezen dat u en uw gezin genoten hebben van ons eten, het prachtige strand, de verschillende amusementsactiviteiten en de service van onze medewerkers.

We zullen u in de toekomst graag ontvangen.

Lizeth Arratia

Web Relations Manager

Absoluut een aanrader!

William
5-4-2018

Dit park is absoluut een aanrader!

Algemeen:

- Netjes en verzorgd park (kamers, tuinen, alles)

- Alle medewerkers zijn heel vriendelijk (allemaal haarnetjes op)

- Adult-Only oftewel Select Club gedeelte erg goed (zeer rustig terwijl de rest van het park erg druk was; eigen rustig strand-gedeelte; eigen rustig zwembad met swim-up bar en elke middag een erg lekkere bbq; eigen zeer uitgebreid en rustig ontbijtbuffet; jacuzzi op de kamer)

- Erg mooi strand met genoeg plek

Restaurants:

- Buffet restaurant(Festival Buffet) veel keus maar wat ongezellig en groot

- Alle a la carte restaurants zijn erg goed (behalve El Gaucho en Fogo De Janeiro omdat ze nogal sfeerloos zijn). Veel keuze en erg lekker (voorgerechten, hoofdgerechten en desserts). Alleen soms wat lawaaiig, bij de inrichting is daar niet echt rekening mee gehouden denk ik.

Helaas, ik kan nog veel meer vertellen (room service, omgeving, ..) maar mag max. 950 tekens gebruiken.

Lizeth Arratia/ Web Relations Manager, Content Manager, 18-4-2018

Beste gast,

Bedankt voor je voorkeur en voor de tijd die je hebt geïnvesteerd in het delen van een beoordeling met betrekking tot je derde verblijf bij Sandos Playacar Beach Resort.

We zijn blij om te lezen dat u genoten hebt van ons prachtige terrein, ons etenaanbod aan het buffet, het prachtige strand, de verschillende amusementsactiviteiten en de vriendelijkheid van ons personeel.

Het zal echt een genoegen zijn om je in de toekomst weer te verwelkomen.

Fantastisch!

Michelle
5-2-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Sandos Playacar! Eerste dagen wat regen gehad maar toch vermaakt op het resort. Het eten was zeer goed en keuze zat. Vooral in het Italiaanse restaurant kun je goed eten. Handig om vroeg te gaan eten bij de italiaan anders staat er een kleine wachtrij. Het resort was erg schoon en verzorgt. Personeel heel vriendelijk. Al vier keer in Mexico geweest maar dit hotel was super. Wij komen zeker een keer terug!!!

Lizeth Arratia / Web Relations Manager, Content Manager, 23-2-2018

Beste gast,

Het is geweldig om te lezen dat u een geweldig verblijf had, genietend van onze faciliteiten, eten, netheid van het terrein en vriendelijkheid van ons personeel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Top hotel!

Shannon
11-9-2017

Dit hotel is van alle faciliteiten voorzien, eten ontzettend veel keuze , zwembaden netjes onderhouden hotelkamer netjes!

Dit hotel heeft absoluut geen min punten

Luis Ramirez, Content Manager, 18-9-2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort om uw vakanties door te brengen en om de tijd te nemen om uw ervaring te delen.

Het is geweldig om te lezen dat u van onze faciliteiten, het eten, de zwembaden en de hygiëne van ons hotel genoten bent.

Wij hopen u de gelegenheid te hebben om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Algemeen directeur

geweldig resort

genieter
12-8-2017

speciaal gedeelte voor adults only is echt een aanrader. altijd een ligbed vrij en bbq bij het zwembad, een ontbijtbuffet en eigen gedeelte van het prachtig strand.Het eten in het buffet en specialiteitenrestaurant is heel goed. iedere dag verse sushi e.d.

geen negatieve punten!!

Luis Ramirez, Content Manager, 15-8-2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen van Sandos Playacar Beach Resort als uw vakantiebestemming en voor de tijd om een beoordeling te delen over uw ervaring met ons.

We zijn blij dat u lekker genoten van onze volwassenen, met name de barbecue bij het zwembad, het ontbijtbuffet en het exclusieve gedeelte van het strand.

Het zal echt een genoegen zijn om u weer in de toekomst te verwelkomen.

Algemeen directeur

Voor de 2e x in Mexico. We wilden een ander hotel proberen dan de vorige keer. Toen zaten we in Riu Tequila. Een grote gok want beter kon eigenlijk niet. En dat klopt. Bij sandos hebben we ons zeker ook vermaakt. Pluspunten: Mooi strand, aardig personeel met hygiënische haarnetjes, mooi zwembad, adults gedeelte.

Groot nadeel: s' avonds niet buiten kunnen zitten door plaatsgebrek. Dus zit je maar in de lobby als je x in hotel blijft. Voor ons de volgende x dus zeker weer hotel van andere keten.

Dear Guest,

We zijn blij dat u geniet van uw verblijf in het Sandos Playacar Beach Resort.

We zijn blij dat genieten van de volwassen enige gebied en algemene diensten.

Dank u voor uw opbouwende kritiek. Wij verzekeren u dat we zullen hard blijven werken aan een verdere verbetering van ons hotel en diensten.

Met vriendelijke groet,

algemeen directeur

Prachtig hotel met kleine minpuntjes

Elisa
31-1-2017

Mooi groot hotel met speciale adult gedeelte. Heel fijn dat er ook bij elk gedeelte kamers een apart zwembad zit. Ontbijt heel goed. Ook aparte adult gedeelte hiervoor. Voor het avond eten gingen we toch naar het gezelligere restaurant vooraan bij zwembad. Strand is prachtig, bij adult zone zelfs bediening. Wel agressieve verkopers die de boel oplichten.

Een groot minpunt: bijna geen zit gedeelte savonds tijdens shows. Veel te weinig stoelen.

Dear Guest,

We zijn erg blij om te weten dat u geniet van uw verblijf in ons hotel en dat je graag de select gebied.

Sorry om te lezen dat tijdens de aankondiging toont gebrek aan ruimte. Wees gerust dat we het zal herzien om corrigerende maatregelen te nemen.

Wij hopen u weer te zien volgend jaar.

Met vriendelijke groet,

directeur-generaal

Fantastisch resort

Irene
20-9-2016

Mooie ruime kamer. Prachtig resort met meerdere zwembaden en tropisch strand! Echt genoten:) meerdere restaurants waar je heerlijk kan eten. Een aanrader;)

Dear Guest,

Hartelijk dank voor uw keuze en je mooie review over ons hotel.

We zijn blij om te weten dat in het algemeen genieten van uw verblijf in Sandos Playacar Beach Resort.

Hopen u snel terug te zien.

algemeen directeur

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Playacar Beach Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Playacar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos Playacar Beach Resort scoort een 8.94 uit 10 op basis van 430 reviews.