Hotel Sandos Caracol Eco Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag34°24°
Hotel Sandos Caracol Eco Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Caracol Eco Resort voor je op een rij gezet:

136 tips over Hotel Sandos Caracol Eco Resort

Tamara Kreber, 1-2-2017

Huur een auto in het hotel... En ga er zelf op uit ipv met een tour mee . Dit scheelt veel in de kosten en je kan je eigen tijd betalen.

Voor een halve dag tulum betaal je in ht hotel 90 Euro. Voor hetzelfde geld betaalde wij voor 1 dag een auto( Nissan X trail 2016 inclu 2 kinderstoelen )

Donna, 18-12-2016

-boek je excursies in playa del carmen wij betaalden voor sian kaán met jeep 95 euro ipv 190 ( top excursie)

- Ga met de taxi naar sandos playacar zelfde eigenaren je mag overal gratis gebruik van maken eten drinken etc ( strand is daar mooier)

- er staat overal adults only of royale elite maar je kan gewoon naar binnen en mag daar ook eten zonder dat je dit geboekt heb.

petrareitsma88, 15-6-2016
boek excursies niet bij Seek&GO. deze organisatie zit in het resort. Wij wilden naar Chichen Itza en de cenote. Er werd ons aangeraden om 20dollar p.p. meer te betalen en dan ging je ook naar het stadje Valladodid gaan.uiteindelijk zijn we daar niet geweest, omdat het daar onveilig zou zijn ivm verkiezingen. Dit bleek achteraf grote onzin,de tourgids had gewoon geen zin om naar het stadje te gaan. Het was een heel gedoe om uiteindelijk geld terug te krijgen,omdat ze ons niet geloofden.

GordonTago, 18-9-2015
Als je opzoek bent naar een goede trip kijk dan eens bij http://www.rent-buggy-playadelcarmen.com Eigenaar praat Nederlands. In vergelijking met andere trips veel meer waar voor je geld!
Peter55, 19-7-2015
Boek geen trips in het Hotel of bij Arke. Veel te duur. Neem een taxi naar Playa del Carmen en betaal de Taxi in Pesos 160. Anders is het 16 Dollar(5 dollar duurder) In Playa met onderhandelen veel goedkoper de trips! Wij bijvoorbeeld 125 dollar voor met walvishaaien zwemmen Arke vraagt 202 euro!
dannyrenner, 7-7-2015
Coba, een maya tempel die je echt kunt beklimmen!

Vragentjes, 17-5-2015
Als je met oudere kinderen gaat, is er volop extra in de omgeving te doen.
Vragentjes, 16-5-2015
Als je met oudere kinderen gaat, is er volop extra in de omgeving te doen.
Sigrid Snijder, 21-4-2015

Tip voor een excursie: Sian Ka' an,waanzinnig mooi met dolfijnen,een heldere lagune en zeeschildpadden.

Ook de Spa is een aanrader, heerlijke massages in een ontspannen sfeer.

Carin en Herman, 13-4-2015
Mocht je met de de dolfijnen willen zwemmen doe het op woensdag dan zijn er alleen maar Ned. En een andere trip maken maak niks uit of je het op het strand doet of bij je reisorganisatie