Hotel Sandos Caracol Eco Resort

Hotel Sandos Caracol Eco Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Caracol Eco Resort voor je op een rij gezet:

1154 reviews over Hotel Sandos Caracol Eco Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooi resort maar nooit meer.

Roy Herrebrugh
19-7-2018

Prachtig gelegen resort midden in de jungle en mangrove wouden en pal aan het strand. Vel wil in naaste omgeving. Kinderparadijs, kinderboerderij. safaritochten in het park met rangers (fotosalaris, bloemen en vogelsalaris en boottocht over de rivier door de mangroven allemaal op het park) Maya ruinen op het park aanwezig alsmede Cenotes. Is en all-inclusive park. Eten niet best. Was en uitbraak van voedselvergiftiging. Weinig aandacht voor eten. Supervriendelijk personeel. Staff/management niet klantvriendelijk.

Geweldig resort ,wil je rust , boek wel select club is rustig , mogen geen kinderen komen .eten is er geweldig , animatie en entertainment is geweldig

Adult only blijkt dus niet zonder overlast van kinderen. Bij het zwembad en het strand (select club adult only) flinke overlast van kinderen tijdens onze huwelijksreis. Pas na 5 dagen klagen in ieder geval geen last meer van een gezin naast ons in de adult only sectie, touroperator (Stephanie en online chat van touroperator) geeft slechts 1 maal je klacht door en daarna moet je het maar zelf uitzoeken met het hotel. Cocktails zijn per locatie van zeer wisselende kwaliteit per locatie. Minibar wordt pas na 4x klagen dagelijks bijgevuld. Pasjes waarmee je de kamer binnenkomt worden na 7 dagen standaard geblokkeerd waarna je weer 30 minuten bij de receptie mag staan wachten om je kaartje te deblokkeren. Badjas en slippers pas na de 7de dag gekregen nadat wij hier een medewerker op aan hadden gesproken. Kortom touroperator belooft je veel meer dan je uiteindelijk kan verwachten.

Voor ons niet meer Sandos!

Amsrik
28-6-2018

4keer in Playa geweest, 2xSandos.Resort is echt achteruit gegaan.Resort vol muggen.Muggendeet overal op.Weinig personeel, lange rijen bij de bars en restaurants.Kamermeisje maakt niet goed schoon.Mini koelkast werd niet goed bijgevuld.Koffie werd ook niet goed aangevuld moest steeds zelf bijvragen.Het strand lijkt niet op de fotos van de site en lag vol met zeewier echt smerig je wilt de zee niet in er was een klein gedeelte wel schoon maar dat gedeelte lag voor select club.Zo is de hele zee rond playa.Goed de flesjes water zijn ingeruild voor waterdispenser alleen het water is warm.Geen variatie in het soort eten van het restaurant.Kwaliteit is ook matig.

Verschillende bars kwaliteit overal anders.Achterstallig onderhoud.Tip:Isla Holbox. Xian-Kan, Xel-ha, Chitzenitsa (veel goedkoper bij Mozes kraampje links bij het strand voor de massage hut).5th avenue (centrum)gaaf/veilig taxi kost 160.Eten bij luxe gebouw royal select rechts strand

Geweldig

Jonkergouw
19-5-2018

Het resort is gewoon echt geweldig!! We hebben heerlijk genoten en willen zeker nog een keer terug!

Heerlijke vakantie gehad hier!

Wietske Thomassen
19-5-2018

Mooi resort, leuke restaurantjes, voor ieder wat wils. Boek in het adults only gedeelte!

Super

LZ
18-5-2018

Wat een heerlijk hotel. Aanrader is wel om het adult only gedeelte te nemen wanneer je zonder kinderen wilt genieten van de rust. Daarnaast heb je dan ook toegang tot een privé strand en a la Carte ontbijten.

Fantastisch wij waren hier voor onze huwelijksreis

Kristel dijkhuizen
18-5-2018

De locatie is om verliefd op te worden het lijkt alsof je midden in de jungle bent prachtig. Toen we hier een kamer kregen bij aankomst hadden wij losse kapotte tegels op ons terrasje kregen we vrij snel een nieuwe kamer dubbel zo groot met een walhalla badkamer prachtig het word meteen voor je geregeld. Onze zoon had last van zijn darmen en het personeel gaf hiervoor regelmatig pakjes drinken en bananen mee dus top.

Ultra all inclusive

Faye
12-5-2018

24/7 top service en heel vriendelijk personeel!

Eten heerlijk nagenoeg overal a la carte, apen en neusberen lopen en slingeren om je appartement, watertank voor drinkwater in iedere kamer. Leuk entertainment. Iets meer terras om wat te drinken zou mooi zijn voor de avonduren. Hoewel nu wel gezellig opvolle terras wat er is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Caracol Eco Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Caracol Eco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos Caracol Eco Resort scoort een 8.75 uit 10 op basis van 1164 reviews.