Hotel Sandos Caracol Eco Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°18°
Hotel Sandos Caracol Eco Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Caracol Eco Resort voor je op een rij gezet:

1166 reviews over Hotel Sandos Caracol Eco Resort in het Nederlands

Monique
15-11-2018

Heel mooi resort, omringd met veel dieren en een hele mooie natuur.de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk.dit was mijn 2de keer in dit resort en zou zo weer heen gaan

Een droomvakantie op een luxe droomresort!

Michèle
8-11-2018

Prachtig resort, net buiten Playa del Carmen. Het resort is een beleving op zich: loslopende iguana’s, wasbeertjes, aapjes.. Fantastisch voor jong en oud! Ideale ligging, net buiten de drukte van Playa del Carmen. Vriendelijk personeel, mooie schone kamers, uitgebreid buffet en meerdere restaurants. Twee keer in Mexico geweest, eerste keer in het centrum van Playa del Carmen. Als ik nog een keer terug mag gaan dan ga ik voor de volle 100% weer naar dit resort! Echt een aanrader!

Twee weken als koning(in) verzorgd.

Claudia
7-11-2018

Gastvrijheid is enorm. Resort is als een klein dorp midden in de jungle tussen de neusberen, wasberen en apen. In de kern van het resort een groot theater waar met regelmaat een show was. Alles perfect, goed verzorgd. Nog nooit een all inclusive als deze meegemaakt. A la carte kunnen eten in verschillende restaurants. Wat drinken betreft zal je nooit te kort komen. Je voelt je hier als we in koning(in). Dat de muggen voornamelijk mij en niet mijn partner hebben lekgeprikt, was voor mij zeker een nadeel, maar speelde absoluut geen rol in de beleving. Wat wil je midden in de jungle? Zeer bewust gekozen voor Eco resort. Dit kun je zeer zeker zien en voelen. En wat is alles mooi groen. Wat regen gehad begin oktober, maar dit zijn stortbuien van 10 minuten. Wij hebben al een belofte gemaakt aan het personeel en dat is dat we zeker een keer terug gaan komen!

Een echte aanrader!

Patricia
17-10-2018

Hoewel wij flinke pech hebben gehad met onze vlucht naar Mexico maakte dit resort dit in orde. Prachtig resort, met veel verschillende dieren, veel te ondernemen, goede restaurants, vriendelijk personeel en schone kamers. Wij hadden een kamer in het Adults Only gedeelte. En ondanks dat we van te voren waren gewaarschuwd dat er werkzaamheden waren, hebben we hier geen moment last van gehad. Ik kan dit resort alleen maar aanbevelen.

Het beste spul voor tegen de muggen koop je op het resort voor 10 dollar.

De shows in de avond zijn erg leuk. Alleen jammer dat omstreeks 22.00u alles al stil is. Hoewel er een discotheek in het resort is, stelde dit niets voor. Geen aanrader.

The Management, GERENTE DE CONTENIDOS, 8-11-2018

Dear Patricia,

We would like to thank you for your comments and excellent evaluation of our resort. It is a true paradise for Nature lovers and we are so glad to know that everything went so fine for you.

We hope to see you again next year, here in your Caribbean home.

Best Regards

Onze vlucht was helaas enorm vertraagd, maar het hotel heeft letterlijk een hoop goed gemaakt! De Select Club (adult only) kamers zijn schoon en ruim (2 twijfelaars!!) en je wordt verwelkomd met een fles champagne èn een fles rode wijn😍 Het resort alleen al is prachtig: je bent omringd door prachtige natuur mèt cenotes, loslopende diertjes, ontzettend vriendelijk personeel en geweldige gastvrije buffet- en a la carte restaurants waar het eten overheerlijk is. Op het resort worden veel shows en aciviteiten georganiseerd, ook in teken van de natuur en de geschiedenis van de Maya’s. Heel bijzonder! Eerste avond lekgestoken door de muggen maar als je je insmeert met de muggencreme die overal hangt, blijven ze bij je uit de buurt. Met de taxi ben je in 10 min in het centrum van Playa del Carmen. Wij zijn nog nooit terug naar hetzelfde hotel teruggegaan maar hiervoor maken we graag een uitzondering!!

Web Relations, GERENTE DE CONTENIDOS, 8-11-2018

Dear Ferry,

We hope this few words find you well. Such highly detailed review of our resort always make us proud and honored to have hosted you during your last vacation.

Thank you so much for taking the time to remember us and share your views about this beautiful hotel. It is of a major importance to us because we deeply care about giving beyond the best to all our guests, as far as services and attentions are involved.

But also, we cannot thank you enough highlighting all the positive aspects of Sandos Caracol All Nature experience. This opinion gives us much more energy to keep on working on the same track, as well as maintaining the same respect we have for the wonderful jungle with its unique fauna and flora surrounding us.

Please allow us to extend a new invitation for you and your family, in order to plan together your next vacation. You will be surprised of the improvements of Sandos Caracol Eco Resort, because we truly believe in continuing reaching excellence every day here, in your home in the Caribbean.

Kindest Regards

Wil graag weer terug

H Bartels
17-9-2018

In een woord fantastisch .Alles tot in de puntjes goed voor elkaar,service en klantvriendelijk een dikke 9.Een resort om nooit te vergeten,midden in de natuur en heel veel dieren op het park van neusbeertjes tot apen.

Mooi resort!

V.
15-9-2018

Het was een goed hotel met een paar min puntjes, de waterkan bleef maar lekken. Na 4 x vragen werd deze pas gemaakt. Ook stond een paar keer de kluis open in onze kamer wat ons toch een naar gevoel gaf. Toen wij aankwamen wou een van de medewerkers 50 euro in brief geld met ons wisselen wat wij heel raar vonden. Verder was het een top vakantie. Voor excursies kan je het beste op het strand regelen, kan je ook een prijs maken als je meerdere excursies boekt. Hotel was schoon en netjes. Eten ook goed. Veel soorten activiteiten te doen op het resort. Ook allemaal verschilende dieren. 2/3 x per week een Maya avond met eet tentjes. Het hotel is zeker een aanrader ondanks de min puntjes!

Heerlijke vakantie in prachtig eco-resort!

Twan Wubbels
8-9-2018

Prachtig eco-resort midden in de jungle. Zeer ruim opgezet tussen de tropsche beplantingen en talloze dieren, zoals wasberen, neusberen, apen, etc., maar wel alles goed aangegeven.

Tijdens verblijf is het mogelijk om a la carte te eten in één van de aparte restaurants. Vooral de Japanner (bij aankomst direct reserveren!), de Braziliaan en het restaurant bij het Elite-gedeelte waren erg goed, alhoewel de kwaliteit van het eten tijdens ons verblijf wat kon verschillen van avond tot avond. Bij adult-only gedeelte ook optie om a la carte te ontbijten bij de Braziliaan. Lunch diverse mogelijkheden, voor ieder wat wils.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en qua voorzieningen is alles verder goed en netjes: diverse soorten zwembaden verdeeld over het resort, een wildwaterpark, mogelijkheden om te snorkelen óp het park in de Cenote, voldoende ligbedjes, prachtig strand, etc.

Upgrade naar adult-only gedeelte is een aanrader!

Fantastisch resort

B Bartels
7-9-2018

Het is geweldig hotel en ligt echt in de jungle waar je op alle tijden van de dag leuke dieren tegen komt. Wij zijn hier 9 dagen geweest en hebben hier een onvergeetbare vakantie gehad en gaan zeker hier nog weer heen. Waren hier met een aanbieding prijs van 899 euro wat gewoon veel te goedkoop is eigenlijk. Hebben wel een upgrade gedaan voor de select club wat het geld zeker waard was. Het personeel is geweldig en als je excursies wil doen ga dan gewoon naar lokale gids die kun je vinden links bij het stuk strand van de select club. Dat scheelt bijna de helft in prijs en ze verzorgen het super goed voor hun gasten. Hebben bij hun een trip maar shichen itza gemaakt en gezwommen in een super mooie cenote en dat voor bijna de helft met wat je betaald bij touroperator. En ze hebben alles zeer goed verzorgd voor hun gasten en altijd met kleine groepjes.

Een fantastische vakantie!

Sylvia Kleine
31-8-2018

Voor de tweede keer naar Sandos Caracol geweest. Echt een super hotel. Er ontbreekt je aan niks.

Het eten is ontzettend gevarieerd en drankjes in overvloed. Eigenlijk zou je als je zou willen de hele dag kunnen eten en drinken.

Het hotel ligt aan een privestrand, wij hadden geboekt dat we ook in het 'adults only' gedeelte konden. Echt een aanrader. Een privébar aan het strand waar geen kinderen aanwezig zijn en waar je kan genieten van exclusieve hapjes en drankjes.

Het eten is erg goed en gevarieerd, iedere dag kun je in een ander a la carte restaurant eten.

In de omgeving is ook genoeg te zien en te beleven, al is er op het park ook genoeg te doen.

Bij twijfel, doen!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Caracol Eco Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Caracol Eco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.