Hotel Sandos Caracol Eco Resort

Hotel Sandos Caracol Eco Resort

8.3Fantastisch

Mexico, Quintana Roo, Playa del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.048p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Algemene informatie Hotel Sandos Caracol Eco Resort in Mexico

In Hotel Sandos Caracol Eco Resort & Spa Mexico verblijf je in de jungle. Aapjes en neusberen lopen hier rond en op het terrein zijn zelfs cenotes (kenmerkende grotten in Yucatan met water) en Maya Ruïnes te zien. Je kunt verblijven in het adults-only deel met ruime kamers en een aparte bar aan het strand. De avondshows zijn top, zo ook het eten waar een groot aanbod is qua eten naast het lokale Mexicaans eten.

Ga op pad naar Mexico in het Sandos Caracol hotel. In dit resort ontdek je het land van de Mexicanen, direct in het hart van de oude beschaving van de Maya's in Yucatan. Je ontdekt de prachtig, rustgevende, tropisch groene bebossing op en rondom het resort en parelwitte stranden aan de de oostkust van Mexico tegen de Caribische Zee aan.

Kamers en faciliteiten

Hotel Sandos Caracol Eco Resort & Spa Mexico is een van de weinige all-inclusive hotels in dit gebied met een gigantisch waterpark op het terrein bij de zwembaden. Hoewel een waterpark vooral voor kinderen is weggelegd, kunnen de meeste volwassenen de verleiding niet weerstaan en zich hier ook prima vermaken.

Op het resort kun je jungle tochten doen, romantische boot uitjes maken en sporten (yoga, fitness, zwemmen, beachvolleybal, kajakken, poolen, snorkelen, tennissen, zeilen en zumba.. kortom eigenlijk teveel om op te noemen). Je kunt shows bezoeken en terecht in het ultra deluxe wellnesscentrum. Vertoef daarnaast in één van de vele bars en restaurants om helemaal tot rust te komen op je vakantie. Kortom, er is enorm veel te doen. Zo gaan vakantiegangers er zelfs naartoe om te trouwen en direct een huwelijksreis aan hun trouwdag vast te plakken.

Het all-inclusive resort en spa biedt ruimte voor een groot aantal vakantiegangers verspreidt over meerdere delen binnen het hotel, zo is er een familie gedeelte, een extra luxe gedeelte en een adults only gedeelte. De kamers zijn verdeeld over meerdere gebouwen van 3 verdiepingen hoog, waar elke reisgezelschap een mogelijkheid is om mee te overnachten. De gebruikelijke kamers zijn ingericht voor twee tot vier personen. Het resort is verder van alle gemakken voorzien, zoals WiFi.

Ligging van het hotel

• Het hotel ligt op circa 10 minuten afstand naar het centrum van Playa del Carmen met de auto.
  • Het hotel ligt direct aan het strand, gelegen aan de oostkust van Mexico tegen de azuurblauwe Caribische Zee aan. Neem je zwemschoenen mee, want de bodem kan rotsachtig zijn.
  • Het dichtstbijzijnde vliegveld is Cancun International Airport en ligt op 50 kilometer afstand van het hotel.

1273 reviews over Hotel Sandos Caracol Eco Resort

• 9Wessel16-02-2020

Het was geweldig!

Bij aankomst kregen wij te horen dat we een upgrade van onze kamer kregen omdat er geen andere kamers beschikbaar waren. Op zich is dat natuurlijk raar, maar tegelijk super leuk. Hierdoor hadden we nu een super groot bed en een jacuzzi op de kamer. Het resort heeft zo’n beetje alles wat je mag verwachten bij een luxe vakantie. Je hebt qua eten de keuze uit 9 restaurants, onze favoriet het steakhouse aan zee waar je heel goed vlees kon eten. Dit restaurant werd later in de avond omgebouwd tot discotheek en daar zijn we ook een aantal avonden geweest. De zee was prachtig helder, maar waterschoenen zijn zeker aan te raden vanwege de vele rotspartijen. Snorkelen kan er prima, want er is genoeg te zien. Van het zogenaamde zeewier hadden wij geen last, want dat is er enkel van mei t/m september. Als laatste tip wil ik de mini excursies van het hotel benoemen. Die zitten bij de all in formule, maar zijn super leuk om te doen!

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Lenmard13-02-2020

Wanneer mogen we weer???? 🤩

Voor de 3de keer dit geweldig resort bezocht! Heerlijk ontspannen en verwent worden op het all inclusive adults only gedeelte. In 21-4-2017 zijn we ook getrouwd in dit resort. Nu stond er groot op de spiegel geschreven “welkom terug Len en Maaike” met een leuke fruitschaal. Een warme en persoonlijke welkomstboodschap van onze weddingplanner van toen Kiani Pittius! Wat leuk en lief dat ze dit geregeld had. Maar ook Vicky, Carlos, Rosa en alle andere toppers die in het Adults Only restaurant werkten waren zeer vriendelijk, gastvrij en servicegericht! Wat werken al die lieve mensen hard om je het naar het zin te maken. De vele dieren op het park blijven ook een unieke belevenis. Met een kwartiertje sta je ook in het centrum van playa del carmen als je er even uit wilt. Kortom... een top vakantie! Wij gaan zeker terug... we kunnen niet wachten!!! Tot snel Sandos Caracol

• 8Tom19-01-2020

1 keer was leuk.

Bij aankomst ruim een uur moeten wachten totdat we aan de beurt waren om in te checken. Vervolgens naar de kamers gebracht, we hadden kamers in het adults only. Super mooie kamers alles erop een eraan en schoon. Tussendoor snachts koud gehad, receptie gebeld en er werden direct extra dekens gebracht. Park zelf is groot met bijna 1000 kamers. Merk je vrij weinig van op het park zelf. Grote buffet restaurant is inderdaad een soort vreetschuur maar ja wat verwacht je als er zoveel mensen moeten eten. Daarom op tijd bij een van de kleinere restaurants zijn genoeg plek dan en lekker variërend eten. We zaten er met kerst, wat hadden ze uitgepakt kerstavond en 1e kerstdag, alles was tot in de puntjes top! Aanrader de tappenyaki, moet wel reserveren overal, maar tijdens wachten kun je overal wat drinken. Enige minpunt van ons was dat het de dagen voor onze aankomst flink geregend had waardoor het zwembadwater super koud was.

Warren B, Web Relations Manager - Sandos Caracol, GERENTE DE CONTENIDOS, 29-01-2020

Thanks Tom, for having taken the time to share your comments and opinions of your stay with us at Sandos Caracol Eco Resort. We really appreciate hearing about our Guests experiences and we will be forwarding them to our Management for their review.

We look forward to welcoming you back at your earliest convenience.

Always at your service!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 6Joëlle11-01-2020

Teleurstellend

Helaas terug gekomen van een illusie. Voor het enorme bedrag wat gevraagd wordt, voldoet het gewoon niet. Het is eerder een 4 sterren resort, in plaats van 5. Bij aankomst ruim een uur (!) moeten wachtten om in te checken, vervolgens niet alles op orde in kamer, receptie niet te bereiken. Geen aangenaam welkom. 4 vd 7 glijbanen buiten dienst. Grote eetzaal is een letterlijke vreetschuur, met aangelengde sauzen etc, matige kwaliteit eten. Veel muggen, dus je kan absoluut niet zonder deet in het resort rond lopen, geluid van show ver boven normale decibel, oordoppen zijn niet overbodig als je naar de show gaat. Kwaliteit eten in restaurantjes wel goed. Van gasten die we spraken die normale kamer hadden geboekt, veel slechte verhalen gehoord over schimmel etc in de kamers. Resort is absoluut een bijzondere natuur plek, maar dit is een typisch geval, we hebben goed uitzicht, dus de service kunnen we achterwege laten. Doodzonde!

Hi Joelle,

Thanks for having taken the time to share your comments and opinions of your stay with us at Sandos Caracol Eco Resort. We really appreciate hearing about our Guests experiences and we will be forwarding them to our Management for their review.

We look forward to welcoming you back at your earliest convenience so that we can change your perceptions of Sandos Playacar.

Always at your service!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2019
    8Maaike28-11-2019

Voelt voor ons als thuiskomen. 3de keer @ Sandos

Heerlijk resort in het prachtige Mexico. Voor ons is dit de 3de keer hier. 1ste keer vakantie, 2de keer getrouwd hier op het strand en feest op de rooftop terras. Was geweldig dankzij lieve Kiani! (Onze (oa.Nederlands sprekende) weddingplanster) Nu na 2,5 jaar voor de 3de keer hier. Voelt echt als thuiskomen! Fijn om lieve Kiani weer te zien en ook ander personeel van het adults only restaurant, die je nog herkennen en altijd even vriendelijk en vrolijk. (Oa Vicky & Carlos) Op het resort vervelen we ons nooit! Mooi groen, veel dieren, overal iets te doen en te ontdekken. Heerlijk adults only gedeelte op het strand. Wel waterschoenen aan als je in zee wilt! Het adult gedeelte is wel echt toe aan een opknap beurt, vooral de whirlpool en het zwembad. Maar voor ons geeft het nog steeds een grote meerwaarde om Select club te boeken. Je kan echt de hele dag eten en drinken zoveel je wilt! Het ene restaurant goed het andere veel minder..

Warren B, Web Relations Manager - Sandos Caracol, GERENTE DE CONTENIDOS, 02-12-2019

Bedankt Maaike dat je de tijd hebt genomen om je opmerkingen en meningen over je 3e verblijf bij ons in Sandos Caracol Eco Resort te delen.

We zijn erg dankbaar om te horen over de ervaringen van onze gasten en zullen deze ter beoordeling doorgeven aan ons management.

We kijken ernaar uit u zo snel mogelijk te verwelkomen.

Altijd tot uw dienst!

Warren B

Web Relations Manager

Sandos Caracol Eco Resort

• 8Cynthia17-11-2019

Heerlijk jungle resort

Leuk veelzijdig resort. Er is veel te doen en al het wildlife wat er is maakt het af! Vriendelijk en hardwerkende staf zorgt er voor dat je je aan niets ontbreekt. De bedden zijn echt heerlijk, maar het is soms nogal gehorig dus oordopjes mee. Het strand is prachtig, maar in de zee zwemmen gaat niet, vanwege de rotsen. Er is genoeg te doen op het resort en je hoeft je niet te vervelen. Wel even goede muggenspray mee, anders eten deze wezens je op;-) Een aanrader is de Brazil restaurant waar je echt heel lekker kan eten.

Warren B, Web Relations Manager - Sandos Caracol, GERENTE DE CONTENIDOS, 22-11-2019

Bedankt Cynthia dat je de tijd hebt genomen om je opmerkingen en meningen over je verblijf met ons in Sandos Caracol Eco Resort te delen. We stellen het zeer op prijs om te horen over de ervaringen van onze gasten en zullen deze voor beoordeling doorgeven aan ons management.

We kijken er naar uit u zo snel mogelijk te verwelkomen.

Altijd tot uw dienst!

• 9ter Wijlen27-10-2019

Topresort waar je je geen moment hoeft te vervelen

Fantastisch resort, hele vriendelijke mensen in de bediening, entertainmentteam, schoonmakers en conciërge! De omgeving is prachtig, overal neusbeertjes, aapjes, leguanen en andere dieren en een hele mooie lagune om in te snorkelen. Genoeg te doen op het park, s avonds leuke shows, Japans restaurant echt een aanrader! (wel reserveren), mooie zwembaden, prima strand (wel waterschoenen mee) Kamer (family-suite) was groot en netjes schoon. Kortom wij hebben een supervakantie gehad!

Web relations, GERENTE DE CONTENIDOS, 28-10-2019

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Kelly19-10-2019

Voor ons nooit meer.

Voor ons de eerste keer in Mexico, maar ook gelijk de laatste keer. Het eten is soms goed en soms slecht. De kamer opzich is prima maar het is er erg gehorig. De mensen zijn alleen maar vriendelijk als je ze fooi geeft. Het enige plus punt zijn de dieren op het resort. Voor het strand hoef je niet te gaan want er zijn overal rotsen en op het strand word je de hele tijd lastig gevallen voor een massages, excursies en koopwaar. Helaas maar voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Tom09-10-2019

Fantastisch maar neem wel muggenspray mee.

Alles is super. Meerdere restaurants, meerdere zwembaden, leuke activiteiten op het resort, mooi strand, vriendelijk personeel, veel dieren, een waterpark met glijbanen, goede wifi, goede airco op de kamer. Echt tof, alles is dik in orde. Veel keus en afwisseling ook bij het buffetrestaurant. Het resort is echt een jungle. Je waant je constant in de bush van Burgers Zoo. Vooral de mogelijkheid tot allerlei activiteiten op het resort zoals kayakken, snorkelen en maya ruïnes bekijken is allemaal erg leuk en bovendien all inclusive. Je hoeft je resort eigenlijk niet af. Maar dat kan wel. Je kunt met een taxi naar het plaatsje in een minuut of 10 of een auto huren en bijvoorbeeld naar bezienswaardigheden rijden. De wegen zijn goed en veilig. Er is echt maar 1 nadeel en dat is de muggen. Neem genoeg muggenspray mee en je hebt een topvakantie. En met 3 kwartier ben je van vliegveld op resort en vice versa. Allemaal goed geregeld.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Jolanda07-10-2019

Mooi, schoon resort voor een prachtige vakantie!

Het is een fantastisch hotel, erg mooi zo in de jungle. Wij hebben genoten van de dieren. Nieuwsgierige wasbeertjes en neusbeertjes. Maar vooral de apen die je even komen opzoeken als je op je balkon zit. De medewerkers zijn fantastisch, behulpzaam en vriendelijk. Erg jammer dat hotelgasten in een eco resort 3 tot 4 strandlakens pakken. Misschien dat het resort hier iets aan kan doen. 1 strandlaken per dag, zal zeker Beter voor het milieu en de kosten voor het hotel zijn.

Web relations, GERENTE DE CONTENIDOS, 27-10-2019

Beste gast, We willen u bedanken voor het kiezen van Sandos Caracol als uw vakantiebestemming en voor uw vriendelijke en gedetailleerde recensie over het resort. Het is geweldig om te weten dat je je hier welkom thuis voelt, de service die we elke dag bieden, wordt alleen beloond als onze gasten gelukkig naar huis gaan en ons met een glimlach herinneren, en ik ben blij te weten dat dit het geval is met u Laat het ons weten zodra u klaar bent om terug te komen; ons geweldige team staat klaar om uw verwachtingen opnieuw te overtreffen! Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in september 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Caribisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Spaans, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen