Hotel Sandos Caracol Eco Resort *****

Hotel Sandos Caracol Eco Resort *****

Hotel Sandos Caracol Eco Resort
Hotel Sandos Caracol Eco Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Caracol Eco Resort voor je op een rij gezet:

1137 reviews over Hotel Sandos Caracol Eco Resort in het Nederlands

S, 1-2-2018

Heerlijk hotel en van alle gemakken voorzien. Kamer was netjes, elke dag schone handdoeken e.d. personeel is heel vriendelijk! Zo ie zo zijn de Mexicanen heel vriendelijk. Eten en drinken volop en heel goed. Zwembad was oké, vonden het wel erg warm. Zee daarin tegen echt heerlijk, altijd een strandbedje tot onze beschikking. Wel te weinig tafeltjes waar je iets op kan zetten aan het strand, waren er maar een enkele aanwezig. Verder echt een top vakantie en heerlijk weer gehad!

Diana, 30-1-2018

Super hotel mooi strand goede animatie eten prima en vooral de dieren die er los lopen geweldig!!!

Mega groot, netjes en groen resort. Helemaal Top!

Irene Enoch, 17-12-2017

Wij hebben een week geslapen in het resort sandos coracol in playa del carmen. In dit mega grote park is werkelijk waar van alles te doen. 4 zwembaden, 9 restaurants en een prachtige oceaan hebben ervoor gezorgd dat wij hier een heerlijke huwelijksreis hebben gehad. De kamer was netjes en schoon. Het personeel vriendelijk. Het mooist aan dit park vonden wij dat alles zo mooi groen was. We hebben aapjes, wasberen en neusberen gezien. Super gaaf! Echt een aanrader dus!

Ander Sandos hotel is zoveel beter

I van de Koppel, 26-11-2017

Eten was goed warm en koud. Na 1 weekje mis je de variatie. A la carte restaurants waren slecht tot goed. Braziliaan en Vegetaris (Salvia) slecht, Italiaan, Mexicaan en Mediteraan redelijk, Japans en Steak goed.

Lange wachtrijen bij alle bars!! Bij receptie en theater 2 barkeepers, bij het strand (1 bar voor gehele strand) en alle zwembaden (incl. hoofdzwembad) Slechts 1 barkeeper!!! 10 a 15 pers voor je was meer regel dan uitzondering!! Shows avond: Heel erg veel Spaans gesproken, Engels bijna niet te verstaan en erg slecht. Pakken wel erg mooi, shows behalve Michael Jackson veel geschreeuw en heel erg simpel. Wat rennen en een dansje. Zeker geen Lion King oid. Zijn in veel hotels/landen geweest, hier shows het minst.

Ander Sandos hotel is iets duurder maar zoveel beter!! Veel groter strand zonder stenen, veel beter eten, shows, veel meer bars en barkeepers, betere kamers op fietsje van hotel binnen 5 min. in centrum Playa.

Redelijk all incl resort (1)

S. Vaartjes, 26-11-2017

Sandos Caracol Eco Resort ligt 6 a 7 km van de 5th street (het toeristrncenttum) van Playa del Carmen. Lopend niet te doen gezien de hitte en soort achterwijken waar je doorheen moet. Je kan met Collectivo (locale bus) voor 12 peso's (€0,55) p/p enkele reis. Loop 2 km vanaf het hotel het besloten park (waar meerdere hotels zitten) af. Net buiten deze 2e poort tref je de bus. Muziek staat bij het zwembad, tijdens de grote avondshow en 2e show veel en veel ste hard!! Zijn veel gewend, maar boxen kraakten en stonden op knappen. Disco vanaf 23.00 - 02.00 is geluid wel goed.

Strand goed, alleen in water heb je waterschoentjes nodig, vergeet ze niet! Heel jammer dat ze s'avonds geen strandbar hebben. Eco-park is heel groot en mooi aangelegd. Alleen was 70% bij ons dicht ivm verbouwingen. Ook de helft van het hoofdzwembad was dicht en veel geluidsoverlast van beitels/machines door afbikken alle zwembadtegels bij het zwembad en op het strand

Verschrikkelijk!

Kelly, 13-11-2017

Het is er echt verschrikkelijk. Airco lekt 2 emmers per dag. Alle gebouwen en loop paden zitten onder de stront. Het eten is er niet te vreten op het ontbijt na bij de Italiaan. Naar het strand lopen is ongeveer een kilometer als je achterin word geplaatst. Veel overlast van geluid van bouwvakkers. Veels te druk zwembad. Het hele park en strand stinkt naar zwavel door de mangroves. We wilde over boeken naar hun andere hotel in playa del carmen. Koste dan 1200 extra. Gelukkig heeft touroperator ons omgeboekt voor 400. Zooooooveel beter daar!!! Heeelijk eten en tenminste een echte mooie turquase zee! Ze zijn overigens niet erg geïnteresseerd in je klacht. Ze willen je wel een andere kamer geven maar de afstand naar het centrum is alleen met een taxi te doen. Je kan er niet heen lopen. Misschien als je een uur over het strand wilt lopen. Succes als je er al geboekt hebt! Ohja de shows zijn echt geweldig in playa en het eten is echte goed!!!

Een echte aanrader!

Sylvia Kivits, 5-11-2017

Een prachtig ultra inclusief park. Het deed ons erg denken aan centerparks maar dan vele malen luxer.

Het is echt ultra inclusief denk aan verschillende restaurantjes en barretjes maar denk bevoorbeeld ook aan roeien in de zee of een romantisch vaartochtje maken en snorkelen. Ook geven ze prachtige shows en is er echt voor alle leeftijden veel te doen.

Rondom je huisje en verder in het park lopen er prachtige dieren rond van pauwen tot aapjes, neusbeertjes, wasbeertjes, schildpadden en ook slangen maar die doen niets hoor.

Je zit echt midden in de natuur dus tja dat je een slootje soms kan ruiken als je er langs loopt en dat neusbeertjes kunnen komen schooien weet je van te voren.

Dieren mag je trouwens en volkomen terecht niets geven.

Het eten en drinken is trouwens echt geweldig!! Vooral in het restaurant wat nieuw is in de adults Only is geweldig goed!! In de avond mag iedereen trouwens overal eten!!

Geweldig

Dennis, 13-10-2017

Het is een enorm mooi en goed onderhouden resort. De mensen zijn allemaal even vriendelijk. Het is wel een aanrader om de select club kamers te boeken dan het je ook 24 uur room service die erg van pas komt als he op een vroege excursie gaat. Wij gaan sowieso weer.

Geweldig!

Joyce, 1-9-2017

In 1 woord: Prachtig!

Wat een onvergetelijke ervaring was dit, dat besef je pas echt wanneer je weer thuis bent. Over het hotel: erg vriendelijke mensen. Hele mooie omgeving met veel dieren, ik hou zelf erg van dieren dus vond het geweldig! Pas op als je eet bij de snackbar, mijn chickenwings werden van mijn bord af gestolen door de wasbeertjes Haha! Kamers zijn schoon en de bedden liggen heerlijk. Savonds leuke shows op het park. Strand is ook prachtig, als ik 1 minpunt moet noemen dan is dat de vele rotsen in de zee, je kan moeilijk het water in, dat vonden wij wel jammer en boeken daarom de volgende keer een ander hotel maar we willen nog zeker een keer terug naar dit leuke hotel! Aanrader

Prachtige vakantie

Charlotte, 26-8-2017

Heel mooi resort in de jungle. Het meest is hier onder in andere reviews al gezegd! Boek je excursie aan het strand (naast select club gedeelte voor volwassenen). Stuk goedkoper dan via andere organisaties. De Russische kerel Ciril van dit bedrijfje is erg aardig en goede service. Wij hadden een dure excursie (zwemmen met walvishaaien) geboekt maar mijn vriend werd die ochtend plotseling ziek. In voorwaarden staat dat je een dag vt voren moet afmelden maar dit lukte ons dus niet. Was allemaal geen enkel probleem en we mochten kosteloos een andere dag uitzoeken! Echt top!

Sowieso alle lokale mensen en werknemers resort super vriendelijk beleefd en aardig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Caracol Eco Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Caracol Eco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos Caracol Eco Resort scoort een 8.8 uit 10 op basis van 1147 reviews.