Hotel Sandos Caracol Eco Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag35°26°
Hotel Sandos Caracol Eco Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Caracol Eco Resort voor je op een rij gezet:

1161 reviews over Hotel Sandos Caracol Eco Resort in het Nederlands

Wil graag weer terug

H Bartels
17-9-2018

In een woord fantastisch .Alles tot in de puntjes goed voor elkaar,service en klantvriendelijk een dikke 9.Een resort om nooit te vergeten,midden in de natuur en heel veel dieren op het park van neusbeertjes tot apen.

Mooi resort!

V.
15-9-2018

Het was een goed hotel met een paar min puntjes, de waterkan bleef maar lekken. Na 4 x vragen werd deze pas gemaakt. Ook stond een paar keer de kluis open in onze kamer wat ons toch een naar gevoel gaf. Toen wij aankwamen wou een van de medewerkers 50 euro in brief geld met ons wisselen wat wij heel raar vonden. Verder was het een top vakantie. Voor excursies kan je het beste op het strand regelen, kan je ook een prijs maken als je meerdere excursies boekt. Hotel was schoon en netjes. Eten ook goed. Veel soorten activiteiten te doen op het resort. Ook allemaal verschilende dieren. 2/3 x per week een Maya avond met eet tentjes. Het hotel is zeker een aanrader ondanks de min puntjes!

Heerlijke vakantie in prachtig eco-resort!

Twan Wubbels
8-9-2018

Prachtig eco-resort midden in de jungle. Zeer ruim opgezet tussen de tropsche beplantingen en talloze dieren, zoals wasberen, neusberen, apen, etc., maar wel alles goed aangegeven.

Tijdens verblijf is het mogelijk om a la carte te eten in één van de aparte restaurants. Vooral de Japanner (bij aankomst direct reserveren!), de Braziliaan en het restaurant bij het Elite-gedeelte waren erg goed, alhoewel de kwaliteit van het eten tijdens ons verblijf wat kon verschillen van avond tot avond. Bij adult-only gedeelte ook optie om a la carte te ontbijten bij de Braziliaan. Lunch diverse mogelijkheden, voor ieder wat wils.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en qua voorzieningen is alles verder goed en netjes: diverse soorten zwembaden verdeeld over het resort, een wildwaterpark, mogelijkheden om te snorkelen óp het park in de Cenote, voldoende ligbedjes, prachtig strand, etc.

Upgrade naar adult-only gedeelte is een aanrader!

Fantastisch resort

B Bartels
7-9-2018

Het is geweldig hotel en ligt echt in de jungle waar je op alle tijden van de dag leuke dieren tegen komt. Wij zijn hier 9 dagen geweest en hebben hier een onvergeetbare vakantie gehad en gaan zeker hier nog weer heen. Waren hier met een aanbieding prijs van 899 euro wat gewoon veel te goedkoop is eigenlijk. Hebben wel een upgrade gedaan voor de select club wat het geld zeker waard was. Het personeel is geweldig en als je excursies wil doen ga dan gewoon naar lokale gids die kun je vinden links bij het stuk strand van de select club. Dat scheelt bijna de helft in prijs en ze verzorgen het super goed voor hun gasten. Hebben bij hun een trip maar shichen itza gemaakt en gezwommen in een super mooie cenote en dat voor bijna de helft met wat je betaald bij touroperator. En ze hebben alles zeer goed verzorgd voor hun gasten en altijd met kleine groepjes.

Een fantastische vakantie!

Sylvia Kleine
31-8-2018

Voor de tweede keer naar Sandos Caracol geweest. Echt een super hotel. Er ontbreekt je aan niks.

Het eten is ontzettend gevarieerd en drankjes in overvloed. Eigenlijk zou je als je zou willen de hele dag kunnen eten en drinken.

Het hotel ligt aan een privestrand, wij hadden geboekt dat we ook in het 'adults only' gedeelte konden. Echt een aanrader. Een privébar aan het strand waar geen kinderen aanwezig zijn en waar je kan genieten van exclusieve hapjes en drankjes.

Het eten is erg goed en gevarieerd, iedere dag kun je in een ander a la carte restaurant eten.

In de omgeving is ook genoeg te zien en te beleven, al is er op het park ook genoeg te doen.

Bij twijfel, doen!

Dit hotel biedt je een vakantie zoals een vakantie moet zijn. Een schitterend goed verzorgd resort in een jungle omgeving. Keurige kamers, uitstekende restaurants met grote variatie (allerlei ala Carte restaurants, voor ieder smaak/voorkeur is er altijd wat), schoon op een manier waarop men in Europa op veel plaatsen nog wat mag leren (oa alle afvalbakken gescheiden organic/non organic), alles rookvrij (voor rokers op allerlei plaatsen ‘bushaltes’; maar geen roken op terrassen, bij zwembad, etc; wat een verademing...). En dan die mooie natuur op het resort, doorsneden door fraai aangelegde paden. Ja, ‘s avonds zijn er door die natuur (mangroven, cenotes) de nodige muggen, maar door in te smeren nooit echt last van gehad. Heb je zelf geen muggenspul bij je, dan hangen er overal apparaatjes wat het spul gratis uitkomt.... Kortom: dit hotel is een enorme aanrader!

Ilse van Geldere
12-8-2018

Wat een geweldig,schoon resort met super vriendelijk personeel.

Mooie grote schone kamers,onze koelkast was elke dag opnieuw bijgevuld.

Een stapel schone handdoeken en watertank.

Ook de handdoeken service was super geregeld.

Wij hebben erg vaak in het Royal Elite restaurant gegeten ,ook de Braziliaan en Italiaan waren erg goed. Internationaal restaurant en Mexicaan waren in buffetvorm

Wij verbleven in het adultgedeelte met een eigen zwembad,ontbijtgedeelte en strand.

Aapjes op het balkon,neusbeertjes,hagendissen,katten,pauwen en de schuwe wasbeertjes

Wij hebben de excursies via Tui gedaan Coba,Holbox😍 en we kregen dmv een actie Typisch Mexico erbij

Omdat we 25 jaar getrouwd waren zijn we in de ontbijtzaal (de Braziliaan) verrast met een mooi gedekte tafel,balonnen en champagne

Onze vakantie had niet mooier kunnen zijn ❤

Mooi resort maar nooit meer.

Roy Herrebrugh
19-7-2018

Prachtig gelegen resort midden in de jungle en mangrove wouden en pal aan het strand. Vel wil in naaste omgeving. Kinderparadijs, kinderboerderij. safaritochten in het park met rangers (fotosalaris, bloemen en vogelsalaris en boottocht over de rivier door de mangroven allemaal op het park) Maya ruinen op het park aanwezig alsmede Cenotes. Is en all-inclusive park. Eten niet best. Was en uitbraak van voedselvergiftiging. Weinig aandacht voor eten. Supervriendelijk personeel. Staff/management niet klantvriendelijk.

Geweldig resort ,wil je rust , boek wel select club is rustig , mogen geen kinderen komen .eten is er geweldig , animatie en entertainment is geweldig

Adult only blijkt dus niet zonder overlast van kinderen. Bij het zwembad en het strand (select club adult only) flinke overlast van kinderen tijdens onze huwelijksreis. Pas na 5 dagen klagen in ieder geval geen last meer van een gezin naast ons in de adult only sectie, touroperator (Stephanie en online chat van touroperator) geeft slechts 1 maal je klacht door en daarna moet je het maar zelf uitzoeken met het hotel. Cocktails zijn per locatie van zeer wisselende kwaliteit per locatie. Minibar wordt pas na 4x klagen dagelijks bijgevuld. Pasjes waarmee je de kamer binnenkomt worden na 7 dagen standaard geblokkeerd waarna je weer 30 minuten bij de receptie mag staan wachten om je kaartje te deblokkeren. Badjas en slippers pas na de 7de dag gekregen nadat wij hier een medewerker op aan hadden gesproken. Kortom touroperator belooft je veel meer dan je uiteindelijk kan verwachten.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Caracol Eco Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Caracol Eco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.