Hotel Sandos Caracol Eco Resort Select Club Adults Only

Hotel Sandos Caracol Eco Resort Select Club Adults Only
8,7

11 tips over Hotel Sandos Caracol Eco Resort Select Club Adults Only

Alice, 12-3-2015
excursie naar Coba+zwemmen en ondergrondse grot+ bezoek aan Maya dorp. Snorkelen. Langs strand naar playa del carmen wandelen (en met taxi voor 10 dollar terug).Massages niet op het resort maar in strandtentjes net buiten resort.
Steffannijmeijer, 28-2-2015
Boek de restaurant vroegtijdig.
Matthijs, 16-10-2014

Select club!

Huur een auto bij de National desk in het hotel, goede service en Mexico is prima zelf per auto te ontdekken!

mgortemulder, 4-10-2014
Kamers select club netjes en ruim. Echter lekte onze airco hier melding van gemaakt er is naar gekeken en dat was het. Dus jammer. Wel airco gewoon aan gedaan met gevolg een erg natte kamer.
Sabine Heleven, 31-8-2014
Zeker reserveren in de thema restaurants.
Bryan &, 18-3-2014

- Taxi naar Playa del Carmen kost je $ 5.

- Xel-Ha, fantastisch park.

- Coba

- Powerboat + quadtour

anita_vanloon10, 29-1-2014
Met walvishaaien zwemmen!
Vera, 25-11-2013
Boek select club voor 21+ je kan iedere dag in een ander restaurant eten lekker van de kaart, en smiddag lunchen.. Geen geschreeuw van kleine kinderen in de zwembaden! ideaal!
ElineS85, 22-3-2013
Verblijf in het adults only gedeelte. Je hebt dan een ruim zwembad waar het lekker rustig is en een ontbijtzaal waar geen kinderen mogen komen. Ideaal voor je huwelijksreis.
Dayen, 2-9-2012
Tempels van Tulum als je niet ver van het resort weg wilt moet je dit doen en daarna Paradijs beach bij Tulum super mooi! Je kan ook naar schildpadden beach toe maar 70 pesos voor een hele dag! Wat je ook kan doen is een taxi huren met een stel wat wij gedaan hebben ons laten rondrijden na de mooiste plekjes! Kosten zijn dan veel lager dan via reisorganisatie boeken! Play del Carmen is ook mooi maar helaas gaan alle winkels tussen 10 en 11 dicht! Uiteraard de bars/clubs en terassen niet!

Acties

Acties voor Hotel Sandos Caracol Eco Resort Select Club Adults Only