Appartement Riviera Maya Suites

9Fenomenaal

Mexico, Quintana Roo, Playa del Carmen

Op vakantie geweest naar Riviera Maya Suites?

9Fenomenaal

• 9.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera Maya Suites voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Riviera Maya Suites

• 9Dorien10-04-2013

Zeer ruim en compleet appartement

Zeer ruim en compleet appartement met bij elke slaapkamer een eigen badkamer. Er wordt dagelijks uitgebreid schoongemaakt en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor de kids kwamen ze kinderbedden in diverse maten brengen, kinderstoel en babybadje. Zeker met 2 kleine kinderen is de combi van t gemak van een appartement en de faciliteiten die je van hotel Las Palapas (privestrand met gezellige bar, zwembaden en tropische tuin) waarvan je gebruik mag maken geweldig! Je loopt aan de achterzijde van t kleinschalige complex zo t terrein van Las Palapas op en aan de voorkant zit je in 3 minuten lopen op de 5th avenue met alle winkeltjes en restaurantjes (geen overlast echter van muziek, lawaai etc). Uitzicht vanaf balkon perfect; over de tropische tuin zie je de zee liggen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9Rob04-03-2012

Perfecte zonvakantie in Playa del Carmen (Mexico)

Mooi gelegen, kleinschalig appartementencomplex met ruime accommodaties die 7 dagen per week worden schoongemaakt. Rustig gelegen maar toch op loopafstand van restaurants en winkels. Gratis gebruik van de faciliteiten van het aangrenzende hotel Las Palapas, inclusief prive-strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de vakantieganger die de kleinschaligheid van Playa del Carmen verkiest boven de betonkolossen van Cancun.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9Cecilie06-07-2009

Perfecte appartementen in Playa del Carmen

Dit jaar gekozen voor een verblijf in Riviera Maya Suites. Het mag gezegd worden: het verblijf alhier was boven verwachting!

De appartementen zijn zeer ruim, volledig ingericht (met o.a. wasmachine) en brandschoon!

De appartementen liggen net buiten het "oude" centrum van Playa del Carmen maar al het vertier ligt binnen loopafstand.

Een verblijf in Riviera Maya Suites is niet echt heel goedkoop maar je krijgt hier wel meer dan voldoende waar voor je geld!

De afstand tot het strand (van het naastgelegen hotel Las Palapas) is een paar honderd meter (3 minuten lopen) en hier kan met gratis gebruik maken van ligbedjes, parasols en handdoeken.

Kortom, Riviera Maya Suites is een absolute aanrader voor wie in een zeer comfortabel appartement wil verblijven!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Caesar18-06-2009

Prachtige, ruime appartementen, super!

We waren hier eind mei 2 weken voor onze huwelijksreis. Het is een klein gebouw met 12 appartementen dat grens aan hotel Las Palapas (je gebruikt ook gratis hun strand). Het heeft een klein zwembad, wat erg rustig is omdat iedereen aan het strand ligt. Appartementen zijn zeer ruim en luxe. We zijn de Griekse eilanden geweest en dit was beter dan we ooit daar zijn tegen gekomen. Zeer schoon, elke dag maid service en zeer vriendelijk personeel. Ligging is 100 meter ten noorden van de hoofdstraat met alle winkeltjes en restaurants: 5th avenida. Als wij terug gaan naar Mexico boeken we het zeker opnieuw! Caesar en Susan

Gereisd met partner in mei 2009

Appartement Riviera Maya Suites info