Hotel RIU Yucatan

Hotel RIU Yucatan
8,7

21 tips over Hotel RIU Yucatan

Bert, 18-1-2016

Als je ooit wil gaan zwemmen met dolfijnen,maar dan een hele dag, dan moet je naar delphinus world gaan in Xel-Ha.

Dit kan je het beste online boeken ongeveer een maand voordat je op vakantie gaat .Ik heb trainer for a day gedaan en dat is echt een ervaring en een belevenis.Met een groepje van ongeveer 5 personen ben je zo'n beetje 3 uur in het water en continu met de dolfijnen bezig.

Alleen de fotos zijn wel wat aan de dure kant(maar ja...once in a lifetime)

Driessen, 19-8-2015
Als je excursies wilt boeken, doe het dan in Playa del Carmen of bij het shoppingcenter in Playacar. In ieder geval niet bij het hotel, scheelt je veel geld. (Betaal in Peso's, is ook goedkoper dan als je met Dollars betaald) Laat je niet om praten dat het bij hun veiliger is of wat dan ook. Het wordt allemaal bij dezelfde bedrijven geboekt!
Tm.phillips, 10-2-2015
Verwacht niet teveel van de avond animatie, ze kunnen beter een live band iedere avond laten optreden voor de volwassenen. Playa del Carmen is gezelliger voor de avonden.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Yucatan voor je op een rij gezet:

Remco Witjes, 14-10-2014
Ik beveel aan om naar Chichen Itza te gaan en snorkelen in de buurt ook is er een excursie mogelijk waarbij je kunt zwemmen in grotten abseilen en ziplinen dat is ook een aanrader!
Kimberley, 12-6-2014
Akumal met schildpadden zwemmen, chitchen itza, tulum en xelha. Top excursies!
bert weber, 4-6-2014
let op alle dieren in en rond het hotel!

ddd, 3-5-2014
Zwemmen met de reuze schildpadden
Tessa, 3-5-2014
Het centrum van Playa del Carmen ligt op ongeveer 4 km lopen. Je kunt langs het strand wandelen maar ook langs de hotels over straat. Een leuke wandeltocht waar genoeg te zien valt. Als je hebt geshopt in Playa del Carmen pak je voor een paar peso de taxi terug naar je hotel.
Yvonne, 26-9-2013
Meer variatie in het eten, misschien minder keuze, maar goede kwaliteit leveren!! Gasten in 2 verschillende tijden laten eten oa 19.00-20.30 uur en 20.30- 22.00 uur, i.v.m de drukte die ze niet aan kunnen!! De eetzaal aan het strand afsluiten voor andere gasten van andere hotels, zodat de gasten van Yucatan daar normaal kunnen zitten .
Niels, 12-11-2012
Loop vanaf het hotel eens over het strand naar Playa del Carmen is leuk stukje lopen en je komt langs de meest schitterende hotels.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Yucatan voor je op een rij gezet: