Hotel RIU Tequila

Hotel RIU Tequila

52 tips over Hotel RIU Tequila

willie, 14-12-2016

wifi kamer antwoord hotel

Thank you for contacting us, just to let you know that the free wifi only works at common areas like lobby, restaurants, bar and swiming pool for two devices, if you want to conect a third divice you need to desconetc one of the other two or pay for the Premium wifi (up to 4 devices but also at common areas) one day 190 pesos, three days 380 pesos, seven days 640 pesos, i hope this information helps you.

hamersjohan, 22-11-2015
De kamers achterin gelegen van het complex zijn rustiger.
Ingrid van der Weerd, 16-8-2015
er is veel te zien en te beleven in Mexico, de excursies zijn erg prijzig zeker in het hotel je kan het beste de excursies buiten het hotel boeken veel goedkoper en zeker zo goed, Xcaret is erg mooi vooral de show in de avond, Akumal beach is leuk en mooi daar kan je zwemmen met schilpadden, de cenotes moet je zeker een keer doen een geweldige belevenis en ook heel mooi, Playa del Carmen is goed om te shoppen en lekker te wandelen zowel op de dag als in de avond, zeker doen, taxi 90 pesos

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Tequila voor je op een rij gezet:

Marlies, 6-8-2015
Ga mee met verschillende excursies. Vooral zwemmen met de walvishaaien en coba zijn een aanrader. Ondanks de hoge prijzen zeker de moeite waard.
Wyns, 29-6-2015
Huur een fiets: je kan over speciale fietspaden naar de winkelcentra en villawijken, als je niet van langdurige wandelingen houdt. In juni begint het regenseizoen, doch de temperaturen blijven warm.
Jessica, 12-6-2015

Auto huren bij het hotel (Alamo cars) kostte ons 130 euro voor 2 dagen. Wij zijn op eigen gelegenheid naar excursies gegaan wat een hoop geld scheelt. Wij zijn op dag 1 naar "Tulum" en Akumal Beach gegaan. Tulum voor de cultuur en akumal beach voor zwemmen met zeeschildpadden.

Dag 2 zijn we naar "Chizen Itza" gegaan. Wat echt een aanrader is! De heenreis via de tolweg, de terugreis binnendoor. Hou er dan rekening mee dat je er wel 3 uur over doet om terug te reizen. Neem genoeg drinken mee!

Carmen, 27-5-2015
Excursies in het centrum boeken en niet bij Arke zelf! Scheelt toch al snel 30-50 euro per persoon!
Hildegard Verwijmeren, 6-5-2015
Voor excursies ga naar Carlos net buiten het hotel links in het stalletje bij Starbucks. Zeer goede service en scheelt een hoop geld
Sandra, 12-1-2015
Mocht je er op uit willen ga dan niet niet naar Xcaret maar naar Xelha. Beide parken zijn behoorlijk duur, maar de laatste geeft zeker meer waar voor je geld. Xcaret is 95 dollar p.p. en wil je een snorkel dan moet je betalen. Wil je iets leuks doen hier, dan betaal je 59 dollar per attractie! Bij Xelha heb je voor 89 dollar een snorkel, handdoeken, eten, drinken en meer dan genoeg te doen voor 1 dag. Bizar is wel als je je foto's op een usb wilt hebben na afloop, dan kost je dat 109 dollar!!
De Waal, 26-12-2014
Sian kan was voor ons (en ook voor de meeste mensen die die dag mee waren) geen succes. Men had ons niet vertelt dat je dus 6 uur in een bus zit, waarvan 4 uur off the road. Zoon van 4 was misselijk, hoofdpijn door de gigantische hobbels. Dag erna stijve spieren. Wij baalden vooral van de dames van tui die ons niet volledig hadden voorgelicht, zodat we zelf hadden kunnen kiezen: wel of niet 4 uur hobbelen. Varen door de mangrove is niet gebeurt en zwemmen bij het strand nog geen 5 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Tequila voor je op een rij gezet: