Hotel RIU Tequilasterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Mexicaanse sferen in Hotel Riu Tequila in Playa del Carmen. De tuinen worden goed onderhouden en je loopt het strand op, waar genoeg ligbedden zijn. Het personeel is vriendelijk en zorgt voor entertainment. Er is een buitenbar en 5 internationale restaurants. Van Aziatisch tot Italiaans. Op 15 minuten rijden van het centrum van Playa del Carmen.

682 reviews over Hotel RIU Tequila

• 2019
    8Melissa30-12-2019

Voor ons niet meer

Het eten in Riu Tequila is heel lekker en gevarieerd . De netheid aan de zwembaden laat jammer genoeg de wensen over , over het algemeen is het personeel betrekkelijk vriendelijk maar het loopt ook niet over... voor de rust hoef je hier ook niet te komen een zeer rumoerig hotel . Desondanks is het zeker geen slecht hotel en doen ze wel hun best . De neusbeertjes die hier rondlopen zijn enorm tof om te zien, enkel jammer dat het merendeel van de toeristen blijkbaar niet goed kan lezen dat je ze geen eten mag geven ,ondanks het feit dat het zeer duidelijk is aangegeven . Ik heb hier meermaals gezien dat ze de diertjes eten geven en dan komen ze met heel veel diertjes tegelijk en dan beginnen de mensen er water naar te gooien of er naartoe te slaan omdat ze met teveel zijn , dit zou veel beter moeten gecontroleerd worden door het hotel !

Gereisd met partner in december 2019

• 9Milou05-10-2019

Fantastisch!

Top hotel met zeer vriendelijk personeel. Resort was super uitgerust met verschillende faciliteiten, 5 restaurants en entertainment.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10compernolle willy24-09-2019

zeer mooi maar geen tweede keer

mooi onderhouden resort van honger en dorst ga je der zeker niet omkomen een nadeel zijn de te dure exursies lopen tussen 127 en 150 euro voor een normale goedkope per persoon wat ik wel wat te duur vind

Gereisd met partner in september 2019

• 10Lisa Ploeger22-09-2019

Fantastisch hotel! Echt een aanrader!!

Geweldig hotel, zeer vriendelijke mensen! Mooie ruime kamers met grote bedden en netjes schoon. Het eten was uitstekend en voldoende keus voor iedereen. Mooie zwembaden met genoeg bedjes voor alle gasten. Prachtig strand dat goed onderhouden word, en het is maar een klein stukje lopen maar je kan er ook met een shuttle die de hele dag rijdt naar toe! Zeker een aanrader dit hotel voor iedereen!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Ingrid van der Weerd22-08-2019

Geweldig

Wij waren voor de 4e keer in Tequila en weer was het heel fijn, mooie grote zeer schone kamers, personeel altijd heel vriendelijk vooral het personeel achter de bar is echt geweldig, grote uitgebreide buffetten er is heel veel keus, grote zwembaden 1 met een grote poolbar, strand met mooi wit zand en genoeg zonnebedden, veel te beleven en zien buiten het resort, excursies niet bij de reisleidster boeken veels te duur, buiten het resort veeeel goedkoper, elke avond mooie shows, wij gaan zeker nog een keertje terug, we love it

Gereisd met partner in juli 2019

• 8jeffrey van der Toorn31-07-2019

adembenemend

aanrader voor jong en oud! door het all inclusive verblijf kan je ervoor kiezen om lekker in je hotel te blijven plakken voor een rustige vakantie, maar in Mexico valt ook veel te beleven qua uitstapjes. het is een heel schoon hotel met vriendelijk personeel. op het verblijf is er ook genoeg te doen! ga bijvoorbeeld smiddags watervolleyballen of bingo spelen het kan hier allemaal. geniet aan het zwembad of neem een kijkje op het geweldige strand van playa del carmen, wat je nooit zal vergeten. laat niet op je wachten!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Sean11-07-2019

RIU Tequila muy bueno

Prachtig hotel, zeer ruime kamers, lekker eten(steakhouse black cow zeker een aanrader), goede animatie en shows. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Er lopen behoorlijk veel neusberen rond in het hotel. Deze beestjes trekken zich niks aan van de hotelgasten en doen lekker hun eigen ding. Het hotel heeft overal bordjes geplaatst met de vraag om de neusberen niet te voeren. Helaas is dit voor sommige mensen heel lastig.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Dijkstra02-07-2019

Tropische bestemming

Een heerlijk en ruim opgezet hotelcomplex. De grote en nette kamers zijn 2 hoog en liggen verdeeld over de tropische tuinen. Het hotel beschikt over fijne zwembaden en het eten in de verschillende restaurants was écht voortreffelijk! Een geweldig animatieteam met vele spetterende shows. Wat ook heel fijn is, is dat je gebruik mag maken van de all inclusive formule van de andere Riu hotels (heel praktisch als je bijv een dagje op het strand verblijft). Verder zeer vriendelijk personeel en alles werd keurig onderhouden. Wij gaan zeker nog eens terug, maar dan met onze kinderen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Heuvel20-06-2019

Heerlijke vakantie

Mooi hotel, ruime kamers, hardwerkend en vriendelijk personeel. Diverse keuze aan restaurants en eten. Echter zijn de warme gerechten in veel gevallen lauw van temperatuur en het vlees is vaak droog/doorbakken. Koude gerechten daarintegen prima. Eventuele problemen worden snel en netjes opgelost. Temperatuur van het zwembadwater geeft je helaas niet de nodige verkoeling. Strand enkele minuten lopen (of maak gebruik van de shuttleservice) en voorzien van voldoende ligbedden. Playa del Carmen is met de taxi snel te bereiken. Een land dat mooie excursies aan biedt, maar houdt er rekening mee dat het behoorlijk geprijst is en je bij het doen van meerdere excursies het nodige budget moet hebben. Al met al een fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Sandra11-06-2019

Fantastisch!

Alles klopt in dit hotel.De sfeer is erg goed.Vriendelijk personeel die hun benen uit hun lijf lopen om het naar je zin te maken.Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zou kunnen zijn die klaagt over het eten, want het was super! na 13 dagen waren we er nog niet flauw van.Het strand was heerlijk!genoeg bedjes in de schaduw en je kon gemakkelijk even een drankje halen.Het zwembad vonden we iets minder omdat het water zo warm was dat het net was of je in bad stapte..wij gingen dus altijd lekker naar het strand.Ook worden er leuke avonden georganiseerd zoals white party en neon party.Hierbij komen de andere Riu gasten naar tequila om samen te dansen.erg gezellig.Wil je de rust dan ga je heerlijk naar je kamer die er ook nog eens fantastisch uitziet.Kortom zeker een hotel om naar terug te keren!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

53 tips over Hotel RIU Tequila

• Sigrid Hoes, 22-05-2019

Voor al je excursies, boek ze bij Culadventours. Michel en maythe. Privé tour geen criminele prijzen, gewoon doen!!😃😃😃

• Cees, 20-06-2014

Als je daar toch bent moet je zeker wel een paar excursies doen om het echte leven van Mexico en de Maya bevolking te leren kennen.

• christel, 06-05-2014

De kamers zijn erg mooi en schoon. Het eten is heerlijk, en ik heb bv kreeft, kaviaar, garnalen, en oesters gegeten bij het restaurant aan het zwembad. Kosteloos natuurlijk (all inclusive). De avondshows zijn echt professioneel, en de moeite waard. Alle excusies zijn geweldig, maar wel duur. Tip; Isla de Mujeres. Coco Bongo is ECHT een aanrader. Ik zou zeggen google maar even. Drank inclusief bij de prijs. Omdat het zo poplair is, is het wel erg druk

115 vragen over Hotel RIU Tequila

• Ben, 18-11-2019

Hallo , mijn vraag is of er momenteel nog veel zeewier ligt ?

Groeten Ben

• willy, 12-08-2019

eten en drinken aan het strand riu teqiula

kan men als je een all inn hebt ook iets aan het strand drinken is daar een bar voorzien of is daar niks wij gaan in september 2019 regent het daar alle dagen of niet

Angie, 17-08-2019

Ja, dat kan, eten en drinken, en het kan wel eens regenen ,maar is ook zo weer over. Veel plezier

• Sleddens, 10-07-2019

Zeewier

Kunnen jullie aangeven of er dit moment nog zeewier op de stranden van Yucatan liggen?

Floor, 18-07-2019

Volg op facebook el sargazo, plaatsen ze vaak een update

Hotel RIU Tequila info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats