Hotel RIU Tequila

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°19°
Hotel RIU Tequila
8,9

Omschrijving
Mexicaanse sferen in Hotel Riu Tequila in Playa del Carmen. De tuinen worden goed onderhouden en je loopt het strand op, waar genoeg ligbedden zijn. Het personeel is vriendelijk en zorgt voor entertainment. Er is een buitenbar en 5 internationale restaurants. Van Aziatisch tot Italiaans. Op 15 minuten rijden van het centrum van Playa del Carmen.

659 reviews over Hotel RIU Tequila in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Ferdi Van Hoey,
1-12-2018

Mooi hotel, gelegen dichtbij het strand ( +/- 300m ) met aan en afrijdende shuttle. De kamers, verdeeld over het terrein in verschillende gebouwen, waren ruim en comfortabel, vlot bereikbaar en mooi onderhouden Bij aankomst bleek 1 sleutel van de ons toegewezen kamer onvindbaar . Aangezien ik dit een veiligheidsprobleem vond ( waar is die sleutel, wie heeft die ?) heb ik aangedrongen op een andere kamer. Vrij vlot werd een andere kamer toegewezen zelfs met upgrade naar nog mooier ( gerenoveerd ) en centraler gelegen. Buffetten zoals een Riu: degelijk, goed, meer dan voldoende . Vriendelijk personeel. Zeer democratische prijs....een anrader

Gereisd met vrienden in januari 2018

Geweldig! Wil nu al terug!

Gwinny,
22-11-2018

Heerlijke vakantie gehad! Goed eten, goede service, leuke activiteiten op en in de buurt van het resort. Het hotel zorgt voor leuk en mooi entertainment. Kamers zijn erg netjes en leuk ingericht. Ideaal hotel om als stelletje naar toe te gaan. Aanrader en sowieso voor herhaling vatbaar!

Droomvakantie

Soraya,
20-11-2018

Super vakantie! Personeel was heel vriendelijk, kamers waren luxe en voorzien van alles incl. Elke dag een gevilde minibar en alcohol. Qua eten waren er 3 resteaurants en een all you can eat. Er was een shuttle naar het strand, die trouwens ook op loopafstand ligt. Er is elke avond een leuke programma in het hotel en een club die tot 2 geopend is! Zo’n 150 meter verderop heb je een klein winkelcentrumpje, super leuk vooral in de avond. Hier kun je ook goedkoper je excursies boeken! Ga zeker ook shoppen op de 5th avenue je hebt echt een gehele dag nodig om alle winkels gezien te hebben in het centrum. Zou deze vakantie aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in augustus 2018

Ge-wel-dig

Patricia,
16-11-2018

Mexico is een prachtig land, dus sowieso al zeker een aanrader. RIU Tequila is een hotel wat op ong. 500 meter van een prachtig strand ligt. De kamers zijn luxe, schoon en wordt er iedere dag een leuke verrassing op je bed gelegd, het eten divers en VERS, personeel is vriendelijk en behulpzaam en er wordt iedere avond iets georganiseerd in het hotel. Aangezien er meerdere RIU hotels bij elkaar liggen mag je ook bij meerdere hotels gebruik maken van het zwembad en de bar. Zoals de bar bij het strand. Kortom, een top hotel. + gemakkelijk te onthouden als je teveel Tequila op hebt.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Whow te gek 👍

Ellen floor,
15-11-2018

Zo een geweldig hotel heerlijk eten gastvrije mensen er is genoeg flora en fauna op het hotel.

Er zijn heel veel uitstapjes naar cenotes ondergrondse meren rivieren te mooi om oo te noemen met druipsten en planten zo mooi... niet te vergeten uitstapje naar Coba de tempels van de majas ook zo mooi... ik raak er niet over uitgepraat we gaan zeer zeker volgend jaar weer.... temperatuur echt heerlijk alleen is de luchtvochtigheid hoog maar is goed te doen..👍😎

Mariska,
11-11-2018

Super allin hotel de kamer mooi het park ziet er erg mooi uit. En de cocktails perfect en eten elke dag verschillend

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk, zeer compleet!

Fam uit Edam,
2-11-2018

Alles was perfect!

Prachtig hotel, zeer compleet, schoon,animatie van hoog niveau,erg goed eten, ala cart restaurantjes ook erg goed en minder druk. Leuke winkels op loopafstand. Af en toe 'n regenbui in onze eerste week, van korte duur, temperatuur prima, lekker warm. Tip voor uitstapjes : Ga bv voor 'n dag of middag naar Cozumel met de veerboot, daar leuk tourtje met 'n jeep. Niet te duur . Boek dit bij 'n nederlandse dame die je kan vinden in klein kantoortje in Centrum Playa del Carmen in de straat naar de veerboten toe, aan rechterkant bijna aan het eind. Zij regel jeep en geeft leuke tips waar te gaan op het eiland. Ook voor andere trips en duiken kun je bij haar terecht! Doen!

Dit was voor ons de eerste keer in Mexico maar is erg goed bevallen , ook met ouderen kinderen, ook qua uitgaan is het leuk. Zeker de trip naar CoCobongo maken. Top!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Leuke vakantie

Alice,
21-10-2018

Wij waren voor de 2e keer in Riu Tequila de eerste keer was 5 jaar geleden, we waren er nu van 11 t/m 19 okt dus na de renovatie, ik moet zeggen dat we het hotel voor de renovatie veel gezelliger vonden zo ook het eten, het grote restaurant is evenals de zwembaden veel van de Mexicaanse charme verloren heel jammer. 5 jaar geleden was er veel showcooking dat miste ik nu ook. Het personeel is nog als vanouds super vriendelijk, ook was alles keurig schoon. Een excursie boeken bij de touroperator is werkelijk niet betaalbaar een normale excursie kost gemiddeld 150 $ ( dollar) pp dit gaat echt nergens meer over, verder blijft het natuurlijk een heerlijk land, wbt de zeewier wij vonden het reuze meevallen en wanneer er wat lag werd er met man en macht er alles aan gedaan om het op te ruimen. Kortom vonden wij Riu Tequila voor de renovatie beter en mooier

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch, zou morgen weer gaan

Marcel,
10-10-2018

Het hotel is in één woord geweldig. Het is in 2018 gerenoveerd, waardoor het volledig nieuw is.

Het eten (buffet) is goed, uitgebreid, gevarieerd en je kunt daarnaast altijd nog a-la-cart eten. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam. Alles is superschoon en de avondshows zijn gezellig en van hoog niveau. Op het strand lag wel wat zeewier, maar de natuur is niet te sturen en er werd alles aan gedaan om het op te ruimen.

Er zijn mooie excursies te doen. Wij hadden deze helaas bij touroperator geboekt, die zelfde zijn als de lokale proppers aanbieden, alleen wel veel duurder. Tip, boek ze bij een local.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige huwelijksreis gehad!

Annemiek,
2-10-2018

Geweldig hotel, alles nieuw mooi netjes en schoon!

Personeel daar werkt erg hard en ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bieden. De kamers zijn helemaal nieuw en erg ruim, zeer groot bed en badkamer netjes schoon. Omdat het onze huwelijksreis was werden we verrast met een diner voor twee en onze kamer was helemaal versierd met hartjes e.d.

In de omgeving van Playa del Carmen is veel te doen, voor excursies ga op zoek naar Remco van Blue Heaven Experience. Hij zit aan het einde van de hotelzone, net voorbij de slagbomen. Echte aanrader, we hebben 3 geweldige excursies bij hem geboekt en goedkoper dan andere aanbieders.

Gereisd met partner in augustus 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tequila in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tequila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.