Hotel RIU Tequila

647 reviews over Hotel RIU Tequila in het Nederlands

Fantastisch!

Desiree
15-9-2018

Geweldig hotel. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Super mooie grote kamer en ruime badkamer. Mini bar en liquer dispencer. Maar wij hadden liever koffie/thee faciliteiten gehad i.p.v. een liquer dispencer. Verder geen minpunten. Gewoon een top hotel met een heerlijk strand.

Wij kunnen alleen oordelen over de 3 weken dat wij er waren, maar ze zijn nog lang niet op hun

oude niveau.

* 5e jaar Tequila, 1e na verbouwing.

* Hotel mooi verbouwd, Mexicaanse sfeer totaal weg. 13 in dozijn RIU hotel geworden.

* Kwaliteit en kwantiteit van het eten sterk verminderd.

* Ontbijt, lunch en avondeten in 1 gebouw. Lunch buiten is niet meer mogelijk.

* Ze moeten echt iets doen aan het overmatig drankmisbruik in de poolbar. 2 dagen dicht door

kotsen in zwembad. Een enorme Engelsman wilde mij in elkaar slaan omdat ik daar iets over zei.

* Veel grote groepen zien het als een "zuipvakantie" omdat barpersoneel drank blijft schenken.

* Management lijkt grip op drinkende gasten kwijt.

* Minder beveiliging 's nachts, dus veel nachtzwemmers met bijbehorende herrie en pissers.

* Eten soms lauw, nooit eerder meegemaakt.

* Veel oud personeel gelukkig terug.

* Terug naar Mexico? 100%! Terug naar Tequila? Voorlopig niet meer...

Goed.

Soylemez
21-8-2018

Hotel gerenoveerd. Erg schoon

Eerste week zeewier op strand, was nog wel te doen. Tweede week kon je er nauwelijks zwemmen.

Weinig mensen DIE nog de zee in dook, was teveel en stonk. Overal heuveltjes zeewier! Waarom gewoon niet wegbrengen naar 1 punt? Zo traag! Begrepen we echt niet!

Zwembad met bar is voor mij personlijk het smerigte wat ik ooit heb gezien.

s' morgens vroeg al aan drank. Maar goed,ieder zijn ding

Kamers simpel en schoon. Hotel schoon

Steakhouse niets bijzonder. Italiaan was goed. Asian ook voor éénmalig ( soort witte roomkaas in de sushi?). Entertainment echt goed. Drankjes en snelheid bar goed

Minpunten: geen glijbanen voor kinderen, alleen vr hele kleintjes. Voor oudere niets.

Mist mooie zonnescherm op strand. Ziet er wel goedkoop uit met al die groene ligstoelen die veelal kapot zijn. Geen parasols.

Als we vooraf v de zeewierplaag hadden geweten waren we niet geweest. Heeft n hoop verpest

Fijn, mooi gerenoveerd resort

Aad en Ingrid van der Weerd
19-8-2018

Wij waren er voor de 5e keer dus dat wil toch wel wat zeggen, het hotel is dit voorjaar volledig gerenoveerd en heel mooi geworden, het hoofdrestaurant is ook erg mooi en overzichtelijk geworden en het is eten is nog steeds goed en heel uitgebreid, de zwembaden zijn zeker een verbetering er zijn er nu verschillende ook een met een leuke bar in het water, verschillende nieuwe party's zoals een white party en een neon party, personeel erg vriendelijk niets is hun teveel, ook de andere hotels waar je gebruik van mag maken ( voor lunches en drankjes) zijn super, wij hebben weer een geweldige vakantie gehad en gaan zeker nog eens tetug

Nooit meer

Veertje
14-8-2018

Het hotel op zicht was goed , eten buffet super , steakhouse heel slecht liepen meerdere menses weg, de manager kwam toevallig binnen ik heb het er met hem over gehad volgende morgen lag er even excuus brief netjes.

Verder vond ik te weinig prullenbakken , zwembaden heel warm te weinig parasols en de poolbars smerig zowel bij het hotel als bij het strand (roken drinken in het water en God weet wat meer ) . Geen lift , vond ik vooral zielig voor het personeel wij waren met 3 personen ( zoontje 8) maar 1 bed gevraagd als we nog 1 bed op de kamer konden , zeiden ze het bed is toch groot genoeg !!!!!!!!!!!

S avonds rond 6 uur kwam er een tractor met spul voor het ongedierte langs zodat je niks meer kon zien en vooral niet naar buiten kon vonden wij echt niet kunnen heel slecht was gewoon grijs...

natuurlijk heb ik ook wat positiefs het personeel super super vriendelijk....

Maar voor ons geen riu tequila meer

Super

Yvonne de Boer
13-8-2018

Superfijn personeel wn heel leuk animatieteam

Elk jaar un thuiskomen!!

Mai
11-8-2018

Al 8 jaar gaan we hier naar toe,gewoon heel goed,geen slechte ervaringen gehad.

De gewone kamers zijn goed en de juniorsuites ook,geen duidelijk verschil,alleen meer ruimte met echte zitgelegenheid.Het eten is lekker,en afwisselend.Je kan alles eten,ook de salades.Je hoeft zeker niet bang te zijn.

Het is dit jaar gerenoveerd,dus voor ons ook un verrassing.

Maar gaan doen we zeker weer!!!!

Heerlijke vakantie gehad

Rensen
6-8-2018

Rustig gelegen park met veel groen en veel neusbeertjes. Prima appartementen met een klein balkon. De inrichting is wat ouderwets, maar verder prima. Elke dag een ander ingenieus gevouwen handdoekdier op bed. De à la carte restaurants vielen een beetje tegen, maar in het gewone buffetrestaurant was genoeg keuze en elke dag stond de kok iets extra's vers klaar te maken. De sushi bij buffetrestaurant Bamboo was ook erg lekker. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het is een stukje lopen naar het strand, maar via een mooi en schaduwrijke looppad. Aan het strand zit een eigen bar waar je je drankjes kunt halen. Zowel aan het zwembad als op het strand voldoende ligbedden. Gratis wifi in de lobby en bij het zwembad.

Leuk winkelcentrumpje vlakbij het hotel en via het strand loop je zo naar Playa del Carmen (taxi terug genomen voor weinig).

Fantastisch!!!!

Mark
19-7-2018

Het is een prachtig gerenoveerd hotel, alles ziet er gewoon TOP uit!

De lobby, restaurant's en compleet nieuwe zwembaden.

We zijn er geweest van 3 juli tot en met 17 juli.

Het enige minpunt is dat je geen wifi op het strand hebt, alleen in je resort.

Dit zouden ze na een grondige renovatie wel aangepast mogen hebben.

Verder is het in 1 woord geweldig!

Nooit meer anders!

Tsana
7-5-2018

Zowel in 2014 als in 2016 in dit Geweldige hotel verbleven. In juli 2018 gaan wij weer. Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, dus hoe het dit keer zal zijn, durf ik niet te zeggen. De reizen naar Mexico worden steeds duurder, maar het is absoluut elke cent waard. Het hotel is schoon, het personeel is oprecht vriendelijk & het eten is geweldig. Wel een tip: boek je excursies niet bij de reisleiding. Naast het hotel(naast de starbucks) zit een aanbieder die dezelfde excursies aanbied voor veel minder. Wij hebben dit verschillende excursies geboekt, die ons allemaal goed zijn bevallen. En oh ja: vergeet de tuinmannen van Riu Tequila niet! Deze worden vaak overgeslagen met fooi etc. Zij staan van smorgens vroeg al in de brandende zon te werken, en doen het geweldig.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tequila in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tequila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.