Hotel RIU Tequila

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel RIU Tequila
9,2

Mexicaanse sferen in Hotel Riu Tequila in Playa del Carmen. De tuinen worden goed onderhouden en je loopt het strand op, waar genoeg ligbedden zijn. Het personeel is vriendelijk en zorgt voor entertainment. Er is een buitenbar en 5 internationale restaurants. Van Aziatisch tot Italiaans. Op 15 minuten rijden van het centrum van Playa del Carmen.

657 reviews over Hotel RIU Tequila in het Nederlands

Droomvakantie

Soraya
20-11-2018

Super vakantie! Personeel was heel vriendelijk, kamers waren luxe en voorzien van alles incl. Elke dag een gevilde minibar en alcohol. Qua eten waren er 3 resteaurants en een all you can eat. Er was een shuttle naar het strand, die trouwens ook op loopafstand ligt. Er is elke avond een leuke programma in het hotel en een club die tot 2 geopend is! Zo’n 150 meter verderop heb je een klein winkelcentrumpje, super leuk vooral in de avond. Hier kun je ook goedkoper je excursies boeken! Ga zeker ook shoppen op de 5th avenue je hebt echt een gehele dag nodig om alle winkels gezien te hebben in het centrum. Zou deze vakantie aan iedereen aanraden!

Ge-wel-dig

Patricia
16-11-2018

Mexico is een prachtig land, dus sowieso al zeker een aanrader. RIU Tequila is een hotel wat op ong. 500 meter van een prachtig strand ligt. De kamers zijn luxe, schoon en wordt er iedere dag een leuke verrassing op je bed gelegd, het eten divers en VERS, personeel is vriendelijk en behulpzaam en er wordt iedere avond iets georganiseerd in het hotel. Aangezien er meerdere RIU hotels bij elkaar liggen mag je ook bij meerdere hotels gebruik maken van het zwembad en de bar. Zoals de bar bij het strand. Kortom, een top hotel. + gemakkelijk te onthouden als je teveel Tequila op hebt.

Whow te gek 👍

Ellen floor
15-11-2018

Zo een geweldig hotel heerlijk eten gastvrije mensen er is genoeg flora en fauna op het hotel.

Er zijn heel veel uitstapjes naar cenotes ondergrondse meren rivieren te mooi om oo te noemen met druipsten en planten zo mooi... niet te vergeten uitstapje naar Coba de tempels van de majas ook zo mooi... ik raak er niet over uitgepraat we gaan zeer zeker volgend jaar weer.... temperatuur echt heerlijk alleen is de luchtvochtigheid hoog maar is goed te doen..👍😎

Mariska
11-11-2018

Super allin hotel de kamer mooi het park ziet er erg mooi uit. En de cocktails perfect en eten elke dag verschillend

Heerlijk, zeer compleet!

Fam uit Edam
2-11-2018

Alles was perfect!

Prachtig hotel, zeer compleet, schoon,animatie van hoog niveau,erg goed eten, ala cart restaurantjes ook erg goed en minder druk. Leuke winkels op loopafstand. Af en toe 'n regenbui in onze eerste week, van korte duur, temperatuur prima, lekker warm. Tip voor uitstapjes : Ga bv voor 'n dag of middag naar Cozumel met de veerboot, daar leuk tourtje met 'n jeep. Niet te duur . Boek dit bij 'n nederlandse dame die je kan vinden in klein kantoortje in Centrum Playa del Carmen in de straat naar de veerboten toe, aan rechterkant bijna aan het eind. Zij regel jeep en geeft leuke tips waar te gaan op het eiland. Ook voor andere trips en duiken kun je bij haar terecht! Doen!

Dit was voor ons de eerste keer in Mexico maar is erg goed bevallen , ook met ouderen kinderen, ook qua uitgaan is het leuk. Zeker de trip naar CoCobongo maken. Top!

Leuke vakantie

Alice
21-10-2018

Wij waren voor de 2e keer in Riu Tequila de eerste keer was 5 jaar geleden, we waren er nu van 11 t/m 19 okt dus na de renovatie, ik moet zeggen dat we het hotel voor de renovatie veel gezelliger vonden zo ook het eten, het grote restaurant is evenals de zwembaden veel van de Mexicaanse charme verloren heel jammer. 5 jaar geleden was er veel showcooking dat miste ik nu ook. Het personeel is nog als vanouds super vriendelijk, ook was alles keurig schoon. Een excursie boeken bij de touroperator is werkelijk niet betaalbaar een normale excursie kost gemiddeld 150 $ ( dollar) pp dit gaat echt nergens meer over, verder blijft het natuurlijk een heerlijk land, wbt de zeewier wij vonden het reuze meevallen en wanneer er wat lag werd er met man en macht er alles aan gedaan om het op te ruimen. Kortom vonden wij Riu Tequila voor de renovatie beter en mooier

Fantastisch, zou morgen weer gaan

Marcel
10-10-2018

Het hotel is in één woord geweldig. Het is in 2018 gerenoveerd, waardoor het volledig nieuw is.

Het eten (buffet) is goed, uitgebreid, gevarieerd en je kunt daarnaast altijd nog a-la-cart eten. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam. Alles is superschoon en de avondshows zijn gezellig en van hoog niveau. Op het strand lag wel wat zeewier, maar de natuur is niet te sturen en er werd alles aan gedaan om het op te ruimen.

Er zijn mooie excursies te doen. Wij hadden deze helaas bij touroperator geboekt, die zelfde zijn als de lokale proppers aanbieden, alleen wel veel duurder. Tip, boek ze bij een local.

Geweldige huwelijksreis gehad!

Annemiek
2-10-2018

Geweldig hotel, alles nieuw mooi netjes en schoon!

Personeel daar werkt erg hard en ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bieden. De kamers zijn helemaal nieuw en erg ruim, zeer groot bed en badkamer netjes schoon. Omdat het onze huwelijksreis was werden we verrast met een diner voor twee en onze kamer was helemaal versierd met hartjes e.d.

In de omgeving van Playa del Carmen is veel te doen, voor excursies ga op zoek naar Remco van Blue Heaven Experience. Hij zit aan het einde van de hotelzone, net voorbij de slagbomen. Echte aanrader, we hebben 3 geweldige excursies bij hem geboekt en goedkoper dan andere aanbieders.

genieten ten top

Peter de Boeff
2-10-2018

een super verblijf gehad.

Alles was keurig vernieuwd en heeft een strakke moderne luxe uitstraling gekregen.

de zwembaden zijn geheel vernieuwd waardoor je nu zelf kunt kiezen of je "rust" wil of meer levendigheid.

over het eten kan ik heel kort zijn, Zeer goed en uitgebreid.

we zij n hier nu 3 X geweest 2 x voor de verbouwing en nu net weer terug nadat alles verbouwd is maar gaan zeker weer terug naar dit TOP resort

Geweldig

Jochem Kranenberg
24-9-2018

Eigenlijk was alles goed in dit hotel. Het eten, de ruime kamers en de snelle service overal. Ook doen ze hier enorm hun best om constant de stranden zeewier vrij te en vind je hier geen rommel. In de avond is er ook genoeg te doen omdat er elke dag een andere show georganiseerd wordt. De excursies die je kan doen raad ik aan om te boeken bij blue heaven experiences bij remco. Hij weet ontzettend veel te vertellen en is in prijs voordeliger dan andere organisaties. Zij zitten net voorbij de hotel beveiliging poort meteen links.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tequila in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tequila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.