Hotel RIU Playacar

Hotel RIU Playacar

314 reviews over Hotel RIU Playacar in het Nederlands

Wat een super mooi hotel. Veel luxe en super personeel. De kamers zijn groot en mooi. Op elke kamer hangt een kastje met de echte merken drank. Die je gratis mag pakken. Overal heb je wifi en het is een overzichtelijk hotel. Alles dicht bij elkaar, verschillende zwembaden , aan het strand en savonds is er van alles te doen. Echt een aanrader dit hotel !! Wanneer je over het strand loopt , kom je zelf apen tegen. Die daar in de bomen zitten.

Super hotel!

Isa
30-4-2018

Super hotel! Schone en gerenoveerde kamers. Verschillende restaurants waar je lekker kan eten. Je kan gaan eten bij de andere Riu hotels, maar hier hebben ze precies hetzelfde. Wel leuk om daar eens naar de apen te gaan kijken.

Aan het strand en bij het zwembad ruim voldoende bedden (wij waren er niet in het hoogseizoen) en de ober brengt heerlijke cocktails rond.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Enige minpunt is dat de kamers vrij gehorig zijn. Verder is de locatie van het hotel ideaal. In 20 minuutjes loop je naar het centrum via de weg of over het strand. Heel gezellig plaatsje!

Wij hebben twee excursies gedaan: Xel-ha en naar jeeptour naar Sian Kaan. Xel-ha vonden wij super! Heel mooi park en veel te doen (+het is all-incusive). Je kunt bij het busstation kaartjes kopen, dit scheelt een hoop geld in vergelijking met het aanbod van de touroperator. Sian Kaan raden wij niet aan, een lange hobbelige rit en slecht eten.

Fantastisch!

Kim
15-4-2018

Super luxe hotel, van alle gemakken voorzien en erg vriendelijke personeel! Wij zaten net in een regen seizoen, maar door de buien heen zeker erg genoten nog!

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Playacar voor je op een rij gezet:

fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

verbruggen angele
14-4-2018

we verbleven hier in dit hotel en alles was fantastisch, de bediening de vriendelijkheid, niks was teveel, ook het restaurant was top, zeker voor herhaling vatbaar! wij waren hier juist op onze huwelijksdag 40 jaar geleden, er was s'avonds voor ons speciaal een tafel gedekt, top vond ik het!

Perfecte service, geweldig hotel

amnl
18-3-2018

Erg goed hotel, service is uitstekend, het personeel doet echt alles voor je. Als er een nadeel benoemd zou moeten worden, wij vonden het Chinese restaurant niet geweldig, maar meer omdat het niet echt onze smaak was. Het restaurant bij het zwembad was ons favoriet. Heerlijke hamburgers van de grill en goed Mexicaans eten.

Zou het zonder twijfelen opnieuw doen

Marina
28-2-2018

Beste en tot in de puntjes verzorgde vakantie. Eigenlijk niets op over te zeuren!

Wij gaan dit jaar weer genieten!!

B. De Kramer
28-2-2018

Mooie hotelkamer, uitstekende bedden en een goed gevulde koelkast met voldoende water, cola, bier en mineraalwater met bubbels. De kamer werd goed schoongemaakt.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In de restaurant werden de schalen steeds bijgevuld. Meer als voldoende keus. Er was altijd plaats. Voor het ontbijt was er het grote restaurant, wat ook voor 's avonds open was.'s Middags had je de keuze tussen een Mexicaans restaurant met Mexicaanse en Europese gerechten en een Italiaans restaurant. 's Avonds kon je kiezen uit; het grote restaurant, Asiatisch restaurant, Mexicaans restaurant en een Grill.

Er waren 3 zwembaden met voldoende ligbedden van goede kwaliteit en er kwam regelmatig iemand met drankjes langs. TOP!

Het animatie team was super, als je wil, kun je veel sporten beoefenen, zoals o.a. Aqua jogging of Yoga op het prachtige strand. Of heerlijk genieten van zon, zee en rust!

Grandioos in een woord

Co de Leeuw
20-1-2018

Alles was goed. De kamers. Het eten.Zeer vriendelijk personeel.De zwembaden en het mooie strand Super

Cornelissen
3-10-2017

Super hotel kleinschalig netjes en zeer vriendelijk personeel !

Eten is echt geweldig een super vakantie gehad!

Perfect

co
23-5-2017

Alles was goed.Het eten ,het hotel en de mensen,super schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Playacar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Playacar in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Playacar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Playacar scoort een 9.04 uit 10 op basis van 320 reviews.