Hotel RIU Playacar

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Een vakantie aan zee in Mexico bij Hotel RIU Playacar. Aan het zwembad of bij het strand bestel je een cocktail bij de ober. Voor het eten kun je kiezen uit verschillende restaurants. Wakker worden doe je op het strand tijdens een yogales. Ga duiken of snorkelen en ontdek de fascinerende onderwaterwereld. Ook heb je kans dolfijnen te spotten.

335 reviews over Hotel RIU Playacar

• 9Wendy19-09-2019

Super verblijf, een en al luxe

• 8BB06-07-2019

Goed hotel

Wij zijn voor 2 weken naar Riu playacar geweest. Hele leuke ervaring. Wat een lieve mensen zijn de Mexicanen! Ze werken dag en nacht met een glimlach op hun gezicht. Doen alles voor je. Goed hotel, ruime kamers, kon elk moment van de dag schoongemaakt worden. Alleen het eten was echt een tegenvaller. Ik las bij andere reviews al dat het eten altijd koud is, en helaas is echt ook ECHT zo! De pizza's werden uit een soort ijzeren kast gehaald, dus niet vers. Zelfs in het italiaanse a la cart restaurant kregen wij wel eens koude lasagne. Patatjes niet goed voorgebakken. Alles smaakt gelijk een stuk minder lekker als het koud is. De manier van warmhouden doen zij niet goed. goede animatie, niet opdringerig. Genoeg ligbedjes. Veilig gevoel door het beschermde gebied. De excursies niet via TUI geboekt, veel duurder dan buiten. Er is een nederlandse dame, marloes, op de 5th avanue die ook excursies aanbiedt en te vertrouwen is. Al met al TOPP!

• 9sigrid09-06-2019

Lokaal excursiebureau en Riu prima combinatie :-)

goed hotel, prima ligging! als je leuke betaalbare excursies wilt boeken en de locale mensen wilt steunen boek je excursies dan bij lokaal bureau. Deze mensen wonen in Playa del Carmen en willen toeristen het echte Mexico laten zien. Privetours waar jezelf kunt bepalen hoe laat je vertrekt en blijft bijv op Isla Holbox. ze spreken engels, spaans en een beetje Nederlands, echt doen! je kunt contact met ze krijgen via bij messenger of whats ap. gr Sigrid

Met jonge kinderen

• 9Jjj Weetink21-05-2019

Geweldig..

Heerlijk hotel met super vriendelijke mensen en heerlijk eten..een echte aanrader!!

• 8Van Rijsewijk21-04-2019

2 weken genoten

Een heerlijke vakantie gehad, super eten, veel te doen, verschillende restaurants en zwembaden. Hotelkamer zag er netjes uit.

Hier kan je je goed vermaken 😁

Met jonge kinderen

• 10Lia Lammerts31-03-2019

Fantastische service ook van vliegmaatschappij

Playacar is het meest relaxte hotel wat je kan bedenken, zo vriendelijk en schoon, nog nooit mee gemaakt! Na een hele moeilijke periode kwamen mijn man en ik helemaal opgeladen en uitgerust weer thuis ! En we sparen gewoon voor nog een keer al duurt het lang, verheugen op iets is ook mooi !

• 9joke28-03-2019

het is een geweldig hotel

het eten is prima, elke dag gevarieerd en zeer goede smaken. je kunt heerlijk buiten zitten bij het restaurant. De kamers zijn mooi en goed schoon, vlakbij het hagelwitte strand met palmbomen en de zwembaden die lekker warm zijn. Je kunt mooi wandelen over het strand langs de pier naar het stadje. Altijd lekker warm, ook savonds, een aanrader!

• 10Melany10-02-2019

Fantastisch! We komen zeker terug!

Het was een super de luxe vakantie! ♥️ Enorm genoten! Zeer vriendelijke mensen, alles werd er enorm goed schoongemaakt. Kamers waren ruim en we hadden een leuk balkon. Ook was er meer dan genoeg te eten 👍🏼 Aan het strand en het zwembad werden zelfs je drankjes gebracht! Een gezellig stadje even verderop, 20-25 minuutjes lopen, leuk wandelingetje, hebben we 3 keer gedaan. Als je een excursie wilt boeken kan je dat beter aan de overkant boeken, scheelt enorm wat geld! Wij hebben de cenottes bekeken en er in gezwommen, een aanrader! En met quads gereden, ook super!! 😍

• 10Wilma21-01-2019

Fantastisch.

Een fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel, het eten is geweldig en ook de cocktails worden met veel plezier voor de gasten gemaakt. Kortom een aanrader!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9S Braxhoven27-11-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Mooi hotel met fantastisch personeel zelfs bediening op het strand en alles met een glimlach zeer goed buffet restaurant Kritiek punt het niet schoon maken van de toiletten bij de cocktail bar (bij de receptie )in de avond ,overdag is alles perfect Ik hebt daar over klacht neer gelegd bij de receptie

18 tips over Hotel RIU Playacar

• sigrid, 09-06-2019

vraag thuis alvast even een Riu pas aan. Dan kun je thuis al je gegevens invullen (paspoort nr etc) en online incheqen scheelt je veel tijd in het hotel. gezien de lange reis, ideaal!

• Sigrid Hoes, 22-05-2019

Boek je excursies bij culadventours. Je kunt ze contacten via fb of whats app. Betrouwbaar, betaalbaar en privé. Dus als je bijv naar Isla Holbox gaat ( aanrader) kan je blijven tot de laatste boot i.p.v. om 17 uur terug te moeten. Echt doen, het zijn lieve mensen die graag het echte Mexico willen laten zien. hele mooie excursies gedaan👍😃

• Peter en Sabine, 22-06-2013

Vergeet niet buiten het hotel te komen. Prachtig land ! Xelha is een aanrader en ook Tulum is heel mooi. Chitzen Itza vonden wij persoonlijk de minst mooie tempel die we gezien hebben tijdens de rondreis (maar is toch indrukwekkend). Als je denkt aan een rondreis : Mayan Highlights met Hollandinternational/Arke is een absolute aanrader.

19 vragen over Hotel RIU Playacar

• miranda-antens, 30-04-2017

excursies

wij gaan in aug naar riu playacar, ik lees bij de recensies dat er excursies in nederland al geboekt worden bv met dolfijnen zwemmen. waar of op welke site moet ik daar voor zoeken.

• Laicha, 20-04-2017

Hallo kan iemand laten weten of er wifi (gratis) is in het hotel? Volgens touroperator slechts 30min in lobby via site riu overal gratis. Thx

• miranda antens, 15-11-2016

wiffi

Kan iemand mij vertellen wat de Wifi kost als je toch Wifi op de kamer kost. En kan je het best hier mexicaans geld meenemen of daar pinnen. Hopend op een reactie

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen