Hotel RIU Playacar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel RIU Playacar
9,4

Omschrijving
Een vakantie aan zee in Mexico bij Hotel RIU Playacar. Aan het zwembad of bij het strand bestel je een cocktail bij de ober. Voor het eten kun je kiezen uit verschillende restaurants. Wakker worden doe je op het strand tijdens een yogales. Ga duiken of snorkelen en ontdek de fascinerende onderwaterwereld. Ook heb je kans dolfijnen te spotten.

321 reviews over Hotel RIU Playacar in het Nederlands

Fantastisch! We komen zeker terug!

Melany,
10-2-2019

Het was een super de luxe vakantie! ♥️

Enorm genoten! Zeer vriendelijke mensen, alles werd er enorm goed schoongemaakt. Kamers waren ruim en we hadden een leuk balkon. Ook was er meer dan genoeg te eten 👍🏼

Aan het strand en het zwembad werden zelfs je drankjes gebracht! Een gezellig stadje even verderop, 20-25 minuutjes lopen, leuk wandelingetje, hebben we 3 keer gedaan. Als je een excursie wilt boeken kan je dat beter aan de overkant boeken, scheelt enorm wat geld! Wij hebben de cenottes bekeken en er in gezwommen, een aanrader! En met quads gereden, ook super!! 😍

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch.

Wilma,
21-1-2019

Een fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel, het eten is geweldig en ook de cocktails worden met veel plezier voor de gasten gemaakt. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker voor herhaling vatbaar

S Braxhoven,
27-11-2018

Mooi hotel met fantastisch personeel zelfs bediening op het strand en alles met een glimlach zeer goed buffet restaurant

Kritiek punt het niet schoon maken van de toiletten bij de cocktail bar (bij de receptie )in de avond ,overdag is alles perfect

Ik hebt daar over klacht neer gelegd bij de receptie

Gereisd met partner in juni 2018

Claudia Verhagen,
25-11-2018

Super hotel. Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke mensen,heel lekker eten, prachtige kamers,....,

Gereisd met partner in november 2018

ontspannende vakantie

kim,
19-11-2018

kleinschalig hotel met ruime verzorgde kamers. bij aankomst was mijn koffer niet mee, dus gratis upgrade gehad van het management. zeer uitgebreide buffetten en á la carte restaurants. zonnebedjes voldoende en juist gepaste animatie. Riu playacar voldoet aan alle verwachtingen.

mooi strand dat proper wordt gehouden.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super leuke vakantie

Julie Jansen,
13-11-2018

Super goed hotel, goede service en zeer vriendelijk personeel. De animatie in de avond kon soms wat beter, maar al met al een super verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wij gaan volgend jaar terug reis is al geboekt

Van de putte,
26-7-2018

Geweldige tijd gehad het was ons huwelijksreis.top hotel alle Inn.

Het animatie team verdiend zeker een pluim van ochtend tot elf uur s'avonds bezig. Eten was top. Ik heb er ook leren duiken.en vergunning behaald.personeel heel vriendelijk,

Gereisd met partner in juni 2018

Wat een super mooi hotel. Veel luxe en super personeel. De kamers zijn groot en mooi. Op elke kamer hangt een kastje met de echte merken drank. Die je gratis mag pakken. Overal heb je wifi en het is een overzichtelijk hotel. Alles dicht bij elkaar, verschillende zwembaden , aan het strand en savonds is er van alles te doen. Echt een aanrader dit hotel !! Wanneer je over het strand loopt , kom je zelf apen tegen. Die daar in de bomen zitten.

Gereisd met partner in juni 2017

Super hotel!

Isa,
30-4-2018

Super hotel! Schone en gerenoveerde kamers. Verschillende restaurants waar je lekker kan eten. Je kan gaan eten bij de andere Riu hotels, maar hier hebben ze precies hetzelfde. Wel leuk om daar eens naar de apen te gaan kijken.

Aan het strand en bij het zwembad ruim voldoende bedden (wij waren er niet in het hoogseizoen) en de ober brengt heerlijke cocktails rond.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Enige minpunt is dat de kamers vrij gehorig zijn. Verder is de locatie van het hotel ideaal. In 20 minuutjes loop je naar het centrum via de weg of over het strand. Heel gezellig plaatsje!

Wij hebben twee excursies gedaan: Xel-ha en naar jeeptour naar Sian Kaan. Xel-ha vonden wij super! Heel mooi park en veel te doen (+het is all-incusive). Je kunt bij het busstation kaartjes kopen, dit scheelt een hoop geld in vergelijking met het aanbod van de touroperator. Sian Kaan raden wij niet aan, een lange hobbelige rit en slecht eten.

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastisch!

Kim,
15-4-2018

Super luxe hotel, van alle gemakken voorzien en erg vriendelijke personeel! Wij zaten net in een regen seizoen, maar door de buien heen zeker erg genoten nog!

Gereisd met partner in juni 2016

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Playacar in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Playacar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.