Hotel Riu Palace Riviera Maya

Hotel Riu Palace Riviera Maya

9.7Fenomenaal

Mexico, Quintana Roo, Playa del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.940p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.7Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

127 reviews over Hotel Riu Palace Riviera Maya

• 10Lorena18-02-2020

Fantastisch!!!!!

Wij zijn gisteren thuis gekomen van 13 dgn in dit resort. Het was FENOMENAAL. Ik heb in veel luxe hotels gezeten maar hier was echt alles top verzorgd.

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, ze lopen de hele dag voor je in het rond met drankjes aan zwembad-strand. Alles is op en top schoon!! Personeel is hele dag bezig met schoonmaken en alles netjes te houden.

Er zijn 6 restaurants en overal heerlijk en gezellig gegeten! en alle alcoholische drank zijn originele merken geen B-merken en alles inclusief. Op de kamer heb je zelfs je eigen barretje met 4 flessen ( vodka, bacardi, tequilla en gin) Kamers zijn mooi ruim ingericht met douche en luxe ligbad. Erg leuk entertainment, ze organiseren allemaal leuke dingen voor de gasten. Elke avond live muziek.

Wij komen zeker weten terug voor weer een super reis bij dit resort. Hier heb je 100% echt een heerlijk vakantie gevoel.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Wim20-04-2019

Een super luxe en relaxte vakantie!

Het hotel is super luxe. Héél vriendelijk personeel en je verveelt je er geen seconde. Het eten is zeer goed en lekker bereid en de koks geven je ook uitleg over gerechten of deserts. Kortom een prima hetel om heerlijk de ontspannen en lekker te genieten!!!

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Nico Vanhellemont17-03-2019

Fantastisch !

Samengevat : prachtig resort, vriendelijke bediening, mooie ruime kamers. Wij hebben hier een prachtig verblijf gehad. Buiten een handvol europeanen vertoeven hier vooral amerikanen. Het hotel heeft een heel groot, proper onderhouden strand, waar je geniet van de mooie caraibische zee en dit onder één van de vele palmbomen terwijl je van drank voorzien wordt door de obers die een ganse dag voor je naar de bar lopen en terug. Het eten was lekker en gevarieerd. Dit hotel komt onder "één van de beste" dat wij al beboekt hebben. Zijn 5 sterren meer dan waard. De koloniale sfeer past perfect in het kader en de locatie. Op loopafstand ben je in Play del Carmen waar je overdag en 's avonds kan rondkuieren. Wij raden je zeker ook aan de ferry te nemen naar het eiland Cozumel.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Marien Mourits28-11-2018

Een walhalla

Dit resort is het beste wat ik ooit heb gezien. Het luxe eten is geweldig. Het prachtig zwembad met uitzicht op de zee is fascinerend. De geweldig mooie grote palmbomen maken het hele plaatje compleet. Ook vonden wij het zeer rust gevend als we aan de koffiebar zaten en er werd live op de piano gespeeld. Hier kwamen we helemaal van bij. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren super en luxe. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten in de prachtige hotel. Het is zeker voor herhaling vatbaar. We hopen zeker nog een keer terug te gaan om de prachtige witte stranden en de blauwe zee terug te zien.

Gereisd met partner in april 2016

• Oude reviews

5A.28-09-2015

Nooit meer

We hadden een kamer geboekt met aparte bedden. maar toch kregen we een kamer met een 2persoonsbed. Bovendien deed de airconditioning het niet .Op ons verzoek kwam er een opklapbed. Sliep niet echte lekker. Over de airconditioning hebben we 2 x bij de balie geklaagd. Geen resultaat. Gevolg: zowel buiten als binnen was het tropisch heet. Het personeel van het restaurant was vriendelijk zolang je ze van een fooi voorzag. Anders keken ze dwars door je heen. Op de laatste dag waren we na het ontbijt aan het inpakken. Ons vervoer naar de luchthaven zou ons om ca 11.45u komen ophalen.Op enig moment werd aan de deur van de kamer gemorreld. Wat bleek? Het slot werd door het kamermeisje op een dusdanige manier onklaar gemaakt (ik ben de gang opgegaan en zag haar weglopen) waarop de deur niet meer dicht kon. En dat terwijl we die ochtend tot 12.00u. betaald hadden. Het is alsof ze wilden zeggen : "pak je boeltje in en flikker op". Deden we ook.

Gereisd met partner in september 2015

• 5M10-12-2014

Voor ons nooit meer

Wij gaan paar keer per jaar op vakantie en betalen daar ook iets meer voor maar prijs kwaliteit verhouding is hier echt heel ver te zoeken. Ligging en eten zijn ok. maar de rest is echt beneden niveau van 5 sterren hotel !!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 9CORNELIS 24-11-2013

Klasse maar......

Zeer mooi, uitstekend eten en personeel. De badkamer (standaardroom) was povertjes. Het zwembad vond ik veel te klein en te druk. Ligzetels aan het strand aan vervanging toe. Nadeel vond ik ook dat je enkel tussen 12.00 en 15.00 uur kunt reserveren in één van de 'a la carte restaurants', en je reserveert best enkele dagen op voorhand.

Gereisd met partner in november 2013

• 10marc mc gowan21-06-2013

super vakantie achter de rug.

voor de 2de maal zijn we naar dit hotel gegaan, waar we eerst geboekt hadden bij riu palace mexico. na info te hebben gekregen van touroperator dat men grote werken aan het doen waren naast het hotel, konden we gelukkig veranderen en zeker toen we zagen dat de palace mexico totaal veranderd was en heel modern geworden was en totaal geen riu stijl meer had. in de riviera maya was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, kamers zeer proper, minibar iedere dag aangevuld. het buffetrestaurant was super goed en heel gevarieerd, de desserts waren werkelijk prachtig om te zien en voor de liefhebbers zeer smakelijk. het is rustiger als je vroeg ging eten. strandhanddoeken zijn geen probleem, die zijn altijd aanwezig. het strand in zeer leuk om te vertoeven en te zonnen met de palmbomen en een briesje. het zwembad is mooi maar jammer genoeg na de middag volledig ingenomen door mensen die zwaar drinken en heel lawaaierig zijn, dus rust moet je daar niet zoeken. een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Sander03-11-2012

Ligging prima

Het hotel en de service is ons behoorlijk tegengevallen, we verbleven hier een dikke 3 weken en we hebben daardoor een goed beeld gekregen. Het personeel werkt weliswaar hard maar heeft weinig oog voor de gasten, ze doen wat ze moeten doen maar dat is het dan ook. De dinerzaal is meer een vreetschuur dan een dinerzaal, je moet zelf maar een plekje zoeken in een vaak veel te volle zaal, dus je loopt maar een beetje rond te dolen. De merkdranken hebben ze bijna nioet meer in dit hotel, helaas. De kamer die we kregen lekte water aan het plafond na wat geharrewar kregen we een andere kamer. De bedjes op het strand zijn goor (vies en vaak stuk). Het zembad heeft dringend een opkanpbeurt nodig. Zoals je kunt lezen zijn we niet heel positief over dit hotel, dat komt met name omdat we er veel meer van verwacht hadden vanwege de prijs die we ervoor betaald hebben, maar ook doordat we de laatste jaren Iberostar hotels hebben geboekt, daar ligt de service toch (flink) hoger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 1Freriksen26-08-2012

Geen Palace Hotel kwaliteit slecht management

In de kamer stond 1 bed niets voor de kinderen. Wij kregen zeer oude versleten en vieze bedden. Deur naar het terras ging niet open. Rondom bidet en toilet veel resten van diaree. Op tafels glasplaten kapotte hoeken. Naast onze kamer ruimte van housekeeping. Hier werden alle lege borden met etensresten en glazen opgestapeld. Resultaat veel kakkerlakken. Uiteindelijk zelf gevraagd om spraybus, om ze dood te gaan spuiten. Bleekvlek in een broek door housekeeping. Een klachtenformulier bij de receptioniste ingevuld. Kregen geen kopie ook later niet van de assistent manager en niet van de directeur. Het zwembad is in slechte conditie. Mozaïek tegels laten los van de ondergrond. Het zwembad en de rand daarom heen werden nooit schoongemaakt. Er werd op een van de laatste dagen van ons verblijf opeens wel schoongemaakt, toen er een groep touroperators langs werden geleid werd ons duidelijk waarom. Die dag tevens een rondleiding door de keuken. De service aan het zwembad werd slechter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hotel Riu Palace Riviera Maya info