Hotel Riu Palace Mexico

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°15°
Hotel Riu Palace Mexico
8,6

Omschrijving
Hotel Riu Palace Mexico heeft een moderne uitstraling en inrichting. Er zijn meerdere zwembaden en er is een apart kinderbad. Het hotel ligt pal aan het strand en beschikt daarnaast over een fitnessruimte en wellnesscentrum. Bezoek de indrukwekkende Maya ruïnes in Tulum en Coba of ga snorkelen en spot schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Mexico voor je op een rij gezet:

363 reviews over Hotel Riu Palace Mexico in het Nederlands

Uitmuntende service

Yolanda,
1-12-2018

Mooiste en beste hotel in Playa del Carmen respect voor de bediening waar je ook bent in restaurant of s avond bij de animatie op het strand of aan het zwembad ze lopen hun benen onder hun lijf vandaan het hotel ziet er ontzettend mooi uit kamers worden goed schoongemaakt heb zelf een schoonmaakbedrijfje weet dus waar ik over praat . Op het strand de bedjes niet Opeen gepakt zo als bij andere hotels het enigste punt van aandacht zijn de parasols die gebreken beginnen te vertonen leuke animatie voor wie daar van houdt buffet zeer uitgebreid met verschillende thema,s Halloween buffet erg leuk gedaan heerlijke koffie kortom perfect en als dat nog niet genoeg voor je is kun je ook nog gebruik maken van 5 andere riu hotels

Gereisd met partner in oktober 2018

SUPER hoop weer ooit een keertje heen te gaan . 😍

Bianca Bergen op Zoom,
1-12-2018

Het was een super mooi vakantie mooi hotel lekker weer , heerlijk genoten met mijn dochter van 13 jaar .

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Geweldig

Daphne,
15-11-2018

Super leuk hotel. Heel vriendelijk personeel en goede service.

5 minuten met de taxi en dan ben je in het centrum van Playa del Carmen. Schuin tegenover het hotel zit een klein winkelcentrum.

Je kan gebruik maken van alle riu hotels vlakbij.

Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad!!

Gereisd met partner in november 2018

Redelijk

Samantha,
4-7-2018

Prachtig groot hotel, alleen het zwembad vonden wij echt te smerig.

Aangezien het het regenseizoen was waren er veel muggen en dreven er veel vliegen, haren en Wcpapier in het water.. Het water werd niet goed gezuiverd.

Wat wij ook vreemd vonden is dat de sauna en bubbelbad apart is voor mannen en vrouwen.

Puerto vallarta is erg leuk maar als je veel van Mexico wilt zien kun je beter richting Cancun gaan.

Je kan vanuit het hotel een taxi nemen, deze zijn wel duurder dan de taxi's gewoon langs de weg!

Ook sprak het personeel helaas amper Engels, heel veel Spaans!

Mocht je fanatiek sporter zijn, de sportschool is niet veel soeps.

Met het buffet was er erg veel keus!

Gereisd met partner in juni 2018

fantastisch

m.o,
29-5-2018

Zeer mooi en luxe hotel.

Kamers zijn mooi en schoon. Eten is prima veel keuze zowel in de middag als avond. Strand is prachtig en wordt goed bij gehouden, ook is er bediening op het strand.

Tip: boek GEEN excursies op het strand je betaald veel geld en wordt opgelicht.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Zeer aan te raden! Echt vakantie

Dana,
22-5-2018

13 dagen in dit hotel verbleven. Ligging is goed, met de taxi voor €5 euro in het centrum van playa del carmen waar verschillende winkels zijn en restaurantjes. Het hotel ligt in Playacar waar op 2 minuten loopafstand van het hotel ook een klein winkel centrum is, leuk om eens door te lopen.

Het eten is goed, zowel ochtend middag als avond, elke dag wat anders. Een aantal keer per week een thema avond, restaurant wordt dan leuk versierd.

Het personeel is ontzettend aardig en werken erg hard om het iedereen naar de zin te maken. Op het terras rennen ze letterlijk de benen onder hun lijf vandaan.

Enige jammere is dat de zee erg vies was door de aangespoelde zeewier en rommel. Hier is niets aan te doen maar zorgt er helaas voor dat het water niet zo mooi blauw is.

Geen problemen gehad met belegde bedjes bij strand of zwembad. Er zijn bedjes zat!

Kortom, een erg fijn, mooi en schoon hotel waar je werkelijk niets te kort komt!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Amazing!

Kelly,
11-5-2018

Geweldige service en een prachtig uitzicht. Veel centrale punten op loopafstand

Gereisd met vrienden in maart 2018

Uitstekend

Anja,
1-5-2018

Uitstekende verzorging in een luxe hotel met strak interieur.

In december met partner verbleven in riu palace Mexico. De verzorging was, zoals we van Riu gewend zijn, uitstekend.

Vriendelijk personeel, schone kamers en afwisseling in het buffet kwa eten.

Ook voor mij als vegetariër was er voldoende keus.

Het hotel is strak "modern" ingericht. Minpunt hieraan was de led verlichting in de hotelkamer. Deze deed wel af aan de romantiek van het hebben van een ligbad in de slaapkamer.

Het bijbehorende stuk strand was fijn breed en beschikte over voldoende ligbedden.

Playa del Carmen centrum ligt op een half uurtje lopen afstand. Indien u geen zin heeft om te lopen rijden er voldoende taxi's om u voor een kleine prijs te brengen.

Voor ons was Riu palace Mexico een uitstekend begin van de vakantie.

Gereisd met partner in december 2017

Wij komen hier zeker nog terug.

Danny,
29-4-2018

Zeer leuk hotel op wandelafstand van playa del Carmen. De bediening is super! Zeer lekker eten en drankjes. Kamers OKÉ met regelmatig leuke verrassingen door houskeeping gemaakt. Op het strand heerlijk relaxen onder de palm bomen, voor ambiance kan je terecht rond het zwembad. TOP bestemming gaan hier zeker nog eens naartoe, al is het voor de vele mooie excursies die de regio te beiden heeft. Als je van goed georganiseerde uitstappen houd best een kleine meerprijs betalen en deze te boeken rechtstreeks bij je reis organisatie in plaats van aan één van vele kiosken in playa del Carmen. Soms wel veel luidruchtige Amerikanen (trouw partijen of studenten) die dan door het vele drank gebruik de rust in en rond het zwembad verstoord. Word wel goed aangepakt door hotel crew.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een echte aanrader!

Marije,
16-4-2018

Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Animatie was soms wat over de top, maar dat je prima ontwijken.

Gereisd met partner in januari 2016

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Mexico in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Mexico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.