Hotel Riu Palace Mexico

Hotel Riu Palace Mexico
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Mexico voor je op een rij gezet:

360 reviews over Hotel Riu Palace Mexico in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Redelijk

Samantha
4-7-2018

Prachtig groot hotel, alleen het zwembad vonden wij echt te smerig.

Aangezien het het regenseizoen was waren er veel muggen en dreven er veel vliegen, haren en Wcpapier in het water.. Het water werd niet goed gezuiverd.

Wat wij ook vreemd vonden is dat de sauna en bubbelbad apart is voor mannen en vrouwen.

Puerto vallarta is erg leuk maar als je veel van Mexico wilt zien kun je beter richting Cancun gaan.

Je kan vanuit het hotel een taxi nemen, deze zijn wel duurder dan de taxi's gewoon langs de weg!

Ook sprak het personeel helaas amper Engels, heel veel Spaans!

Mocht je fanatiek sporter zijn, de sportschool is niet veel soeps.

Met het buffet was er erg veel keus!

fantastisch

m.o
29-5-2018

Zeer mooi en luxe hotel.

Kamers zijn mooi en schoon. Eten is prima veel keuze zowel in de middag als avond. Strand is prachtig en wordt goed bij gehouden, ook is er bediening op het strand.

Tip: boek GEEN excursies op het strand je betaald veel geld en wordt opgelicht.

Zeer aan te raden! Echt vakantie

Dana
22-5-2018

13 dagen in dit hotel verbleven. Ligging is goed, met de taxi voor €5 euro in het centrum van playa del carmen waar verschillende winkels zijn en restaurantjes. Het hotel ligt in Playacar waar op 2 minuten loopafstand van het hotel ook een klein winkel centrum is, leuk om eens door te lopen.

Het eten is goed, zowel ochtend middag als avond, elke dag wat anders. Een aantal keer per week een thema avond, restaurant wordt dan leuk versierd.

Het personeel is ontzettend aardig en werken erg hard om het iedereen naar de zin te maken. Op het terras rennen ze letterlijk de benen onder hun lijf vandaan.

Enige jammere is dat de zee erg vies was door de aangespoelde zeewier en rommel. Hier is niets aan te doen maar zorgt er helaas voor dat het water niet zo mooi blauw is.

Geen problemen gehad met belegde bedjes bij strand of zwembad. Er zijn bedjes zat!

Kortom, een erg fijn, mooi en schoon hotel waar je werkelijk niets te kort komt!!!

Amazing!

Kelly
11-5-2018

Geweldige service en een prachtig uitzicht. Veel centrale punten op loopafstand

Uitstekend

Anja
1-5-2018

Uitstekende verzorging in een luxe hotel met strak interieur.

In december met partner verbleven in riu palace Mexico. De verzorging was, zoals we van Riu gewend zijn, uitstekend.

Vriendelijk personeel, schone kamers en afwisseling in het buffet kwa eten.

Ook voor mij als vegetariër was er voldoende keus.

Het hotel is strak "modern" ingericht. Minpunt hieraan was de led verlichting in de hotelkamer. Deze deed wel af aan de romantiek van het hebben van een ligbad in de slaapkamer.

Het bijbehorende stuk strand was fijn breed en beschikte over voldoende ligbedden.

Playa del Carmen centrum ligt op een half uurtje lopen afstand. Indien u geen zin heeft om te lopen rijden er voldoende taxi's om u voor een kleine prijs te brengen.

Voor ons was Riu palace Mexico een uitstekend begin van de vakantie.

Wij komen hier zeker nog terug.

Danny
29-4-2018

Zeer leuk hotel op wandelafstand van playa del Carmen. De bediening is super! Zeer lekker eten en drankjes. Kamers OKÉ met regelmatig leuke verrassingen door houskeeping gemaakt. Op het strand heerlijk relaxen onder de palm bomen, voor ambiance kan je terecht rond het zwembad. TOP bestemming gaan hier zeker nog eens naartoe, al is het voor de vele mooie excursies die de regio te beiden heeft. Als je van goed georganiseerde uitstappen houd best een kleine meerprijs betalen en deze te boeken rechtstreeks bij je reis organisatie in plaats van aan één van vele kiosken in playa del Carmen. Soms wel veel luidruchtige Amerikanen (trouw partijen of studenten) die dan door het vele drank gebruik de rust in en rond het zwembad verstoord. Word wel goed aangepakt door hotel crew.

Een echte aanrader!

Marije
16-4-2018

Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Animatie was soms wat over de top, maar dat je prima ontwijken.

prima

Nico
16-4-2018

Niets op aan te merken, behalve dat er gerookt word in de poolbar, in het zwembad!, voor de rest een geweldig hotel

Geweldig luxe hotel

Rineketineke
15-4-2018

Heerlijke hotel, heerlijk eten .... en adults only is toch ook wel fijn!

Grandioos

Vera
14-4-2018

Super mooie locatie . Eten was echt heerlijk . Prachtige kamers . Geen negatief puntje kunnen vinden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Mexico in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Mexico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace Mexico scoort een 9.18 uit 10 op basis van 365 reviews.