Hotel Riu Lupita

Hotel Riu Lupita
8,7

45 tips over Hotel Riu Lupita

willie, 14-12-2016

prijzen wifi op kamer antwoord hotel

Thank you for contacting us, just to let you know that the free wifi only works at common areas like lobby, restaurants, bar and swiming pool for two devices, if you want to conect a third divice you need to desconetc one of the other two or pay for the Premium wifi (up to 4 devices but also at common areas) one day 190 pesos, three days 380 pesos, seven days 640 pesos, i hope this information helps you.

azwiers426, 8-7-2016
doe vooral een paar excursies
Martine03, 13-6-2016
Huur fietsen bij het hotel. Voor een klein bedrag kan je fietsen voor een hele week huren. Hiermee ben je binnen 5-10min op het strand en in het centrum. Hierdoor ben je niet afhankelijk van de bustijden. Ook rijdt de bus maar tot 19:00u. Als je bijvoorbeeld de zonsondergang wil bekijken op het strand of een hapje wil eten in het centrum, kan je op je fietsje terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Lupita voor je op een rij gezet:

leoniejan, 10-9-2015
De excursies via het reisbureau zijn zeer prijzig. Je kan ook in Playa del Carmen kijken voor excursies.
Meiny, 27-2-2015
Sian Kaan is een goede, boeiende dagtrip. Let er wel op waar je boekt, prijzen verschillen. Tullum en Akumal kun je prima zelf doen met openbaar vervoer.
Fam . Schottman, 3-2-2015
Boek excursies zelf, wij hebben de trip naar xel-ha en tulum zelf bij het busstation in het centrum geregeld en ook cozumel hebben wij zelf geregeld. Mannetjes met standjes in het centrum vertrouwden wij niet...

stephanie, 11-1-2015
neem een beetje brood mee de zee in en je hebt honderden visjes bij je zwemmen.
g_balledux, 7-1-2015
Blijf niet alleen in hotel hangen bezoek omgeving
Robske1012, 20-12-2014
Geef wat meer geld uit voor een beter hotel want mexico is mooi en gezellig. Playa del carmen wel toeristisch
C. Janssen, 19-12-2014
Neem een hotel met alleen ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Lupita voor je op een rij gezet: