Hotel Real Playa del Carmen

Hotel aan zeeWeer vandaag27°19°
Hotel Real Playa del Carmen

94 reviews over Hotel Real Playa del Carmen in het Nederlands

super vakantie gehad voor herhaling vatbaar

heidy donatz
17-1-2016

alles was erg goed verzorgd dus kan geen min punten bedenken

Grandioos zeker de mooite waard

Tiny Kamp
30-8-2012

Er wordt heel veel aandacht besteed aan de klanten.

Ik heb nog nooit n beter animatie team gezien als hier.

Vol verassingen je wordt echt persoonlijk benaderd klasse.

Leuk hotel

keesverhoeven
26-7-2011

Wij zijn er in juli geweest, na onze rondreis en we hebben ons prima vermaakt in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig en mooi ingericht, alles is aanwezig, het sanitair lijkt gedateerd maar is schoon en wordt elke dag schoongemaakt.

Het zwembad is erg klein, en geschikt voor kleinere kinderen.

Eten, goed ontbijt, lunch en diner, elke dag een afwisselend gerecht erbij. Ligging aardig goed, 10 min lopen naar centrum en strand. Elke avond is er een uurtje animatie vooral gericht op de ouderen.

Leuk hotel, centraal gelegen

Nicolette
7-2-2011

Zonder verwachtingen aangekomen in Real playa del Carmen. Kamer bleek groter dan verwacht, schoon, wel wat verouderd, voor 1 week te doen.

Ontbijt is goed, lunch en het diner (buffet geen aanrader), gekke eet combinatie's,

a la carte is aan te raden.

Op 10 a 15 min loopafstand van het strand, door het gezellige centrum.

Tip, boek dit hotel all-inclusive en eet s'avonds a la carte of lekker en gezellig voor 20.- pp op het 5th Av.

Leuk voor 1 keer!

Yvonne
12-12-2010

Wij zijn er geweest in september.Het personeel is super vriendelijk!De kamers mooi.

Maar het zwembad is erg klein, losse tegels, en veel vliegjes in het water.

De beachbar is net een disco!De hele dag knalharde muziek,evenals de eetzaal.

Er was ons buffet beloofd, maar door te weinig gasten in september,moesten we a la card eten 6 keer, en dat was zeer weinig keus.

Het entertainment is droevig daar.

De jongens deden hun best, maar hadden té weinig middelen, om er echt iets leuks van te maken.

Voor ons was het echt niet meer dan twee sterren waard.

Gewoon drie sterren

Claire
13-9-2010

Vorig jaar zomer geweest. Service liet te wensen over, brandalarm ging steeds af, uiteindelijk na veel bellen zelf maar onklaar gemaakt. Grote ruime schone kamers, kingsize bed. Eten drie sterren, volgens verwachting dus, wel lekker ontbijtje. Ligging aardig goed, 5 min lopen naar centrum. Strand goed geregeld met bar erbij, de lunch daar niet veel soeps. Animatie zoals altijd tja.. niet denderend.'s avonds weinig gezelligheid, dat zal je er buiten moeten zoeken en dat lukt ook zeker. Werden bij aankomst in een vies klein kamertje begane grond gestopt terwijl we van tevoren een balkon kamer hadden besteld. Je kon zo onze badkamer inkijken vanaf ander gebouw! 40 euro bijbetaald voor luxere kamer was de luxe kamer niet schoon! Bed vol haren etc gatver! Kamer daarna schoongemaakt en midden in de nacht stond personeel in de kamer met welkomstdrankjes, wij lagen al te slapen! Na wat gemiep met de eigenaar 40 euro teruggehad. Mexico top! Volgende keer spaar ik toch door voor iets luxer hotel

Geweldige vakantie gehad!

MissTeini
7-9-2010

Een goed hotel voor de vakantieganger in Playa del Carmen! Het ligt aan de 5th Avenue, waar je lekker kunt eten en goed kunt uitgaan. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, eventueel kun je ook een busje nemen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet echt zijn best voor je. Hoewel wij het hotel goed genoeg vonden, valt het inderdaad niet onder de categorie van luxe-vijfsterren oord. Het eten is ok, maar niet ontzettend lekker. Het is natuurlijk ook maar net wat je verwacht in het buitenland... Eventueel kun je voor weinig uit eten gaan en ook de Mac Donalds is vlakbij ;) Vanuit hier zijn er ook vele excursies te boeken, welke overigens echt aan te raden zijn. Wij hebben bijvoorbeeld een jungle-tocht gemaakt , hebben met dolfijnen gezwommen en natuurlijk Chitchen Itza bezocht. Het enige nadeel was de muggen, waar Deet overigens niet tegen helpt. Wij waren helemaal opgevreten! Echter, het is nu het muggenseizoen (sept), dus deze zul je niet het hele jaar treffen.

mwoh

haitske
2-9-2010

2 jaar geleden zijn we naar dit hotel geweest.het hotel waar we eigenlijk heen zouden gaan was volgeboekt,dus gingen we naar een veeeeel beter hotel.dit was niet het geval.de kamers waren heel gezellig met leuke vrolijke kleurtjes.het hotel werd opgeknapt(1 maand na orkaan katrina) en geschildert aan de buitenkant.zo werd ik smorgens wakker terwijl er een bouwvakker op het balkon naar me stond te kijken.hier hebben we een klacht over ingedient maar hier werd weinig aan gedaan.het eten was goed genoeg, maar na een paar dagen werd het wel eentonig.voor de luxe moet je zeker niet naar dit hotel heen gaan.de bediening was vrolijk en gezellig hoewel ze niet vooruit te branden zijn.het zwembad zou ik me zeker niet te erg op verheugen.toen wij er waren lieten de tegeltjes los en staken er allemaal scherpe randen uit. hier zijn we dan ook niet ingeweest.verder is het vervoer naar het strand super en de bediening en bar ook.

Simpel, maar goed hotel!

Marieke
30-8-2010

Het is een prima middenklasse hotel. Eten best wel wat variatie, maar niet bijzonder lekker. Animatie stelt idd niets voor. Kamers netjes en schoon. Ligging aan het begin van de boulevard. Strand is 10 min. lopen. Personeel is oke...

Wij hebben er een super vakantie gehad! Alles was goed. Maar wil je superdeluxe?? Dan moet je hier niet naar toe.

Coco Bongo idd een grote tip!

klein hotel vlak bij centrum

rita janssen
23-8-2010

in het vakantie boekje stonden bepaalde dingen die er te doen waren, waar we niets van gezien hebben.

Busje naar het strand reed ook niet ieder uur zoals vermeld.

Kamers zagen er netjes uit, al kunnen ze wel een verfje gebruiken..wel erg gehorig!!

3dagen lang jongeren in het gebouw gehad die tot 7.00uur smorgens herrie aan het maken waren..na 3 dagen werd er eindelijk iets aan gedaan door het personeel van het hotel. Verder personeel in restaurant erg vriendelijk..animatie team stelt niets voor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Real Playa del Carmen in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Real Playa del Carmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.