Appartement Posada Las Iguanas

8.1Fantastisch

Mexico, Quintana Roo, Playa del Carmen

Op vakantie geweest naar Posada Las Iguanas?

8.1Fantastisch

• 7.8Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Posada Las Iguanas

• 9paul kok29-09-2013

Perfect stadshotel

Alles in de buurt. Je loopt zo vanuit je hotel rechtsaf de 5th avenue op. Alle gezelligheid binnen handbereik. Je krijgt iedere dag schone handdoeken, soms tot prachtige dieren gevouwen. Personeel spreekt alleen Spaans. Voor receptie moet je naar Koox hotel op 150 m afstand. Wij hadden een kamer met kitchenette. Aanrader is Kitxen, rockcafe met iedere avond een live optreden. Ook te horen in het hotel, maar als je er gewoon heengaat heb je daar geen last van. Niet geschikt voor kleine kinderen, lijkt mij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Henk en Danielle01-04-2012

Topaccomodatie!

Posada las Iguanas is value for money. Twee sterren klinkt simpel, maar overtrof onze verwachtingen. Erg goede ligging, vriendelijk personeel, ruime schone kamers, met koelkast en airco. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. 5th Avenue om de hoek waar je gezellig kunt eten, drinken (Bip Bip) en winkelen. Ook de supermarktjes liggen in de buurt. Strand is superschoon en ongeveer vijf minuten lopen. Ook mogelijk om op badhanddoek te liggen. Busstation naar Cancun en Tulum ligt op loopafstand linksaf 5th Avenue in.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Suus22-11-2010

Perfect basic appartement!

Posada Las Iguanas is een heel fijn hotel. De appartementen zijn niet groot, maar schoon, netjes en prettig ingericht. Een fijne verrassing was de ruime badkamer met een goede douche. In het apartement staat een koelkast met vriesvak (er zijn ook appartementen met een kitchenette). Elke dag werd er schoongemaakt en werd de kamer voorzien van schone handdoeken.

Het personeel is erg aardig en het restaurantje wat erbij zit is perfect! Lekker eten en drinken voor weinig. De appartementen liggen aan een soort binnentuin met een zwembad, waar je heerlijk rustig kunt zitten. Qua locatie: het strand is op 5 minuutjes lopen en 5th Avenue is om de hoek.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Marloes16-02-2010

Ideale ligging

Een erg leuk appartement op een perfecte ligging. Wel heel eenvoudig, maar als je je daar op instelt is er niks aan de hand. Inderdaad iedere dag schone handdoeken en om de 2 dagen schoon linnengoed. Een paar keer gegeten bij het restaurantje en het was heerlijk. Je wordt verrast met allerlei lekkere gerechten! Van ongedierte hebben wij geen last gehad, wel van muggen. Maar 1 keer met de spray erdoor en je hebt er geen last meer van. Voor als je niet van all in resorts houdt, is dit een ideale accomodatie!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Tessa04-04-2009

Gewoon top!

Ik ben hier in januari verbleven toen mijn ouders hier in Mexico waren (ben hier voor een stage) Op dit moment is mn stage beeindigd, en ga ik vanaf morgen weer naar Posada las Iguanas! De ligging is perfect, dicht bij het strand... je staat zo op de 5th (de straat van de winkeltjes) en ongeveer 5 tot 10 minuten lopen van de uitgaansgelegenheden. Dan nog een toppertje! Cinthia kan erg goed koken... Het eten is er gewoon perfect en helemaal niet duur.. Verder ontbijt bij de Bip Bip is inderdaad heel erg lekker!

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 8Lien29-09-2008

Ruim en ideale ligging tov strand / centrum

Dit appartement is zeker een aanrader als je overal dichtbij wilt zitten. Je bent met 10 min wel op leuk plekje op het strand. Strand zelf is minder lopen, maar voor je bij n plek bent waar je mag liggen, als je niet ih bijbehorende hotel verblijft ben je ongeveer 10 min onderweg. Het appartement zelf is ruim, 2 grote bedden, gratis airco, grote koelkast (wij hadden geen kitchenette, er zijn ook app. die dit wel hebben), ruime douche + een tv (geen nl zenders). Ons appartement (nr. 6) had n balkon ad achterkant. Het uitzicht daar was niet mooi (straatzijde), maar is handig voor handdoeken e.d. ophangen. Wij hadden wel 2x van die kleine hagedissen op onze kamer en veel mieren (1x op de slaapkamer en 1x op de badkamer- een nest!!), maar ff spuitbus lenen ad receptie en de mieren waren weg. Er werd elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. (1/2)

Gereisd met partner in september 2008

• 8Sharda23-09-2008

Uitstekend

Wat een perfecte ligging (2 min naar het strand en vrijwel aan de winkelstraat maar wel rustig) en een geweldige service. Absoluut een aanrader, ook om te eten, echte home-made mexicaanse keuken voor heel weinig! Kamers zien er netjes en schoon uit. Eigenlijk doe ik dit soort beoordelingen nooit maar dit vond ik echt de moeite waard!

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8Nadine en Richard07-09-2008

Heerlijk!

Net terug van 2 weken vakantie. Heerlijk gehad. Acco ligt super! Om de 2 dagen schoon linnengoed en iedere dag schone handdoeken. Wel alles een beetje schoon achterlaten want anders heb je al snel last van mieren. Supermarkt (Mega) is op loopafstand goed te doen en daar heb je heerlijke verse broodjes voor maar 1 peso!

Strand ook lekker dichtbij. Lekker lounchen bij Kool. Zeer aardige mensen daar. Excursies geboekt naast het hotel. Ben je goedkoper uit dan bij de reisorganisatie zelf en je krijgt ook hele goede reisleiding erbij die heel veel weten!

Eten aan de 5th is relatief iets goedkoper dan in Nederland. Kleinere straatjes meestal wat goedkoper. Ook bij Mexicaans rest. zelf wezen eten. 3-gangen voor 150 peso (= ongev. 10 euro) totaal voor 2 personen! Echt heerlijk gegeten!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8jeroen05-09-2008

LEUK

net terug van 2 weken playa del carmen in dit hotel, we wisten niet wat we ervan moesten verwachten maar het was SUPER! elke dag werd er schoon gemaakt, elke dag schone handdoeken en bedden worden vaak verschoond! Engels spreken ze over het algemeen wat minder, een meisje (volgens ons de dochter) spreekt perfect engels.

In 2 minuten zit je op het strand en binnen 20 meter op the fifth avenuda, ideaal en vooral prijs/kwaliteit.

Het is in Playa del Carmen veel gezelliger om zelf uit eten te gaan en er zijn genoeg restaurantjes!

Gereisd met partner in september 2008

• 8Suzanne28-08-2008

Goed!

Leuk hotelletje, super gelegen, vlakbij het strand en bijna aan de 5th avenue! Het hotel heeft weinig faciliteiten maar je slaapt er toch alleen maar. Elke dag schoonmaak!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Appartement Posada Las Iguanas info