Géén boekingskosten

MexicoQuintana RooPlaya del Carmen

8.4FantastischScore uit 170 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

170 Reviews over Occidental Allegro Playacar

• 3samanthabeck07-10-2016

Occidental Vacation Club Timeshare Scam

I bought a membership with Occidental Vacation Club, the next day I asked for the cancellation but they refused because I was told that i had renounced to the clause which says that I have those 5 days, so from there I found it all very strange and I started researching and found thousands of complaints and bad reviews about occidental Vacation club, and greater was my need to cancel my membership! I researched PROFECO and saw that this practice was illegal,so I did not want to risk me to lose all my money ,then i fast contacted a company dedicated to cancel timeshare memberships, called Mexican timeshare solutions , I told them my situation and they told me that like me exist many other people in the same situation or worst.. it is a whole mafia !! thank God MTS could cancel my contract and get my money back.

Never trust what they say those liars , if I had believed them and I had not moved surely i would continue giving them my money for 30 years,what a waste ! timeshare cancellation is possible, dont believe that not, be careful and stay sharp.

• 9Chantal12-01-2014

Heerlijk paradijs

Fantastische plek om op huwelijksreis te gaan. Eerste dagen vanwege overboeking in het Riu Palace gezeten, dat was helemaal een sprookje, maar dit hotel komt aardig in de buurt hoor. Alleen de cocktails heb je na een paar dagen wel gehad, allemaal limonadedrankjes met alcohol.

• 4guillemine_meijer06-01-2014

Nooit meer

De accommodatie dateert uit de jaren 80 maar er is niets meer aan gedaan

• 8Dennis26-11-2013

Prima resort maar jammer van de slechte kamer

Een van de goedkopere resorts in Playacar (volgens mij), het apart gedeelte van Playa del Carmen bestemd voor de toeristen. Op het park, personeel, buffet en dergelijk niets aan te merken, dit was allemaal prima gezien de prijs de we betaalden. Echter was wel de kamer onder de maat, de bedden waren te hard en zagen er vies en versleten uit. Tijdens ons verblijf zagen we dat er wel verschillende kamers werden gerenoveerd alleen was de onze nog niet geweest. Fijn voor de nog komende gasten, minderfijn als je er naast zit. In de beoordelingen van anderen kun je veel lezen over geluidsoverlast bij bepaalde gebouwen, dit kan ik bevestigen maar in onze periode viel het geluid mee (we zaten er wel ver van af). Lopend naar het centrum is ongeveer 10 minuten, taxi 3 minuten 70, 80 of 90 pesos.

Tip, loop eens via het strand naar het centrum. Tip, de andere kant op dan Playa del Carmen ligt een klein winkelcentrum, best leuk (2 minuten lopen)

• 7Anne23-10-2013

Wisselende ervaring

Om te beginnen de meeste mensen die hier werken zijn echt bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hadden zelf alleen wat problemen met het personeel van de receptie. We kwamen aan en hebben een kamer toegewezen gekregen.. We kwamen daar binnen en het stonk echt vreselijk muf waarschijnlijk door de airco. En ook zagen de kamers er erg verouderd uit. Het was niet echt een grote kamer maar je bent daar toch niet vaak dus dat maakte ons niet veel uit. Helaas waren er 2 aparte vaste bedden niet echt leuk als je op een huwelijksreis bent en ook waren deze bedden echt ontzettend hard! Na een nachtje proberen toch even gevraagd of er een mogelijkheid was voor een upgrade tegen betaling. Helaas waren er geen mogelijkheden en moesten we de volgende dag maar weer komen. Die volgende dag konden ze weer niets voor ons doen toen heeft de reisleiding ons een ander hotel aangeboden, douche was ondertussen ook kapot gegaan. Receptie deed ontzettend bot tegen ons dat voelde wel erg vervelend.

• 9Nathalie Helsloot25-05-2013

Fantastich hotel.

Een goed hotel, weinig op aan te merken. Een gezellige verranda, met hangmat lekker in de schaduw. Op een super locatie, maar dat geldt volgens mij voor de meeste hotels in Playacar. En Playa dek Carmen blijft top! Je hebt er de leukste winkels en boetieks. Nadeel: ' s Morgens om 6 uur al handdoek leggen op het strand, anders heb je geen parasol. Maar dat ligt denk ook aan de periode dat je gaat en aan de mensen. Er waren nu veel Canadesen, Argentijnen, Mexicanen, Duitsers en bijna geen Nederlanders. + Geen gezellige bar om 's avonds buiten te vertoeven tot aan de show.

• 10louiseversendaal03-12-2012

GEWELDIGE VAKANTIE!!!!

wat een heerlijke plek voor onze 3 weken vakantie.de tuinen zijn prachtig het strand is geweldig de zwembaden zijn heerlijk de 1 rustig en de andere bij het strand met muziek en animatie.het eten was ook prima met genoeg variatie en anders reserveer je de mexicaan of de italiaan voor afwisseling.de kamers zijn inderdaad wat gedateerd maar wel schoon en altijd warm water dus voor ons prima en als je de bedden te hard vind dan vraag je bij de receptie om een matrastopper ideaal daarna heerlijk geslapen.de lekkerste cappucino was bij gourmetcoffee naast de handoeken/animatie gebouw bij het zwembad,neri was echt super lief alleen moest je daarvoor betalen de rest was inclusief ook de bacardi enz.heerlijke drankjes trouwens.locatie ook perfect 5 min lopen naar plaza playacar en 5 min met taxi naar 5th avenue voor 7 dollar.wij hebben echt een super vakantie gehad niks te klagen en ga zo weer terug we voelden ons echt welkom.niet twijfelen gewoon doen ik snap de negatieve reactie echt niet.

• 8Caatje25-11-2012

Prima resort

Hotel Occidental Allegro is een prima accomodatie om te vertoeven. Het eten is lekker en veelzijdig. Hoe later je 's morgens ontbijt, hoe vaker het wel voor kan komen dat o.a. de pancakes en wentelteefjes koud zijn (doordat er minder vaak nieuwe bijgelegd worden). Aanrader is een vers sapje, waarvan je de ingredienten zelf uit kiest en wat ter plekke voor je gemaakt wordt. Het zwembad en strand zijn mooi en schoon en worden goed onderhouden. Bij het zwembad bij het strand worden veel activiteiten aangeboden (dansles, aquarobics, yoga, duikles etc.). Hier kun je rustig "nee"op zeggen als je dit niet wilt. De daken van de kamers op de eerste verdieping van de huisjes kunnen lekken wanneer het regent. Hier zou best wat aan gedaan mogen worden. Vlakbij het hotel ligt een klein winkelcentrum waar je voornamelijk souvenirs kunt kopen. Playa del Carmen is ruim een half uur lopen, maar je kunt ook goedkoop een taxi pakken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 9anna11-11-2012

super !! perfect hotel

Heerlijk gehad heb al heimwee de accomodatie was perfect werd keurig schoon gemaakt Trouwens al het personeel was super vriendelijk. De meeste geven ook een hoog cijfer en de gene die klagen daar zal het zelf wel aan liggen misschien moeten die is een klein fooitje uit hun zak halen, daar zijn de mensen superblij mee. Het eten was perfect iedere avond een ander thema italiaans , mexicaans orientaals enz. Okok het restaurant en de bediening waren dan in stijl aangekleed. De afstand naar het centrum was ongeveer 20 minuten lopen, maar een taxi is ook niet duur.Wij hebben het super leuk gehad. Senor Manuel, senor Fausto, senor Milner (zwembad) gracias!!!!

• 8Kristel10-10-2012

Fantastisch!

Mooi resort! Super uitzicht. Mooie omgeving. Super vriendelijk personeel! Prijs/kwaliteitverhouding is perfect! Restaurants zijn redelijk tot goed, buffet is beter, mag iets warmer zijn, wel veel variatie, en alles goed gaar ed. Kamers zijn prima, geen overbodige luxe, maar iedere dag schoon, en alles wat erin zit werkt, goed sanitair.

Hotel Occidental Allegro Playacar info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)