Hotel Maya Villa Condo Hotel

Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°22°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Maya Villa Condo Hotel voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prijs verhouding kwaliteit niet juist

van Winden,
17-10-2017

Ze zijn aan verbouwen je wordt er niet vrolijk van als heel de dag dril Bor hoort

Kenmerken

1 review over Hotel Maya Villa Condo Hotel in het Nederlands

Prijs verhouding kwaliteit niet juist

van Winden,
17-10-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Villa Condo Hotel in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Villa Condo Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.