Hostel Maria Sabina

1 review over Hostel Maria Sabina in het Nederlands

Prima voor een hostel

Esther Willemsen
16-6-2010

Vanaf balkon uitzicht op het strand en je hoeft niet ver te lopen naar zowel strand als winkels. Prima hostel voor niet al te veel geld bij binnenkomst krijg je een sleutel van je eigen kastje met slot waar je je (waardevolle) spullen in kunt opbergen.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Maria Sabina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Maria Sabina in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Maria Sabina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.