Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

133 Reviews over Magic Blue

• 9Marion14-11-2018

Super!!

Prachtig kleinschalig hotel met een lekker zwembad. Heerlijk ontbijt en hele lieve mensen + uitstekende service!

• 8Annemarie11-09-2017

Rustig paradijsje midden in centrum

44 kamers, kleinschalig hotel, leuk, authentiek opgezet met rieten daken en houten trappen etc. Schoon! Elke dag nieuwe handdoeken, dweil erdoor, gratis flesje water en opgemaakt bed. Als je de auto's niet zou horen rijden op straat en de bouwgeluiden wegdenkt zit je in een klein paradijsje. Veel stellen, tijdens ons verblijf geen gezinnen met kleine kinderen (zijn ook niet specifiek faciliteiten voor denk ik). De foto's kloppen met de situatie; zwembad in het midden met bedden en bar er omheen. Gratis handdoeken service. Wij zijn niet naar het strand geweest ivm aanspoelend zeewier (stinkt!)

Ontbijt is bij restaurant ernaast, is prima, niet hoogstaand, maar voldoende keuze (brood, fruit, eieren, Mexicaans, warm). Als we iets negatiefs moeten zeggen dan is het dat het zwembadniet zeer regelmatig werd schoongemaakt en erg opgewarmd was en dus niet voor veel verkoeling zorgde. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast, maar ik kan me voorstellen dat hele lichte slapers er moeite mee hebben, want je hoort wel een lichte bas (dreun) tot een uur of drie/vier. (Oordopjes overigens verzorgd door hotel).

Locatie is ideaal, direct achter 5th avenue, wat de main winkel/eetstraat is. Voor eettentjes echter naar de zijstraatjes uitwijken: lekkerder en goedkoper (en geen verplichte 20% fooi).

Excursies naar de tempels aan te raden met NL gids, omdat de tempels zonder de uitleg weinig bieden. Overige excursies kun je beter lokaal boeken ivm de kosten. Naar Tulum, Akumal (snorkelen zonder gids! Is niet verplicht hoor, wat ze ook roepen; doorlopen naar de dive shop en daar snorkelspullen huren en zelf het water in. Je komt de schildpadden vanzelf tegen) en Cancun kun je makkelijk zelf met de bus (Ado) of Collectivo (taxibusjes). Dan ben je voor €2-4 p.p. enkele reis op plaats van bestemming!

• 8Angelique29-08-2015

Prima hotel.

Leuk klein hotelletje. Klein zwembad waar altijd plaats was. Prima wifi, zelfs nog als je het hotel al uitgelopen was. Schoonmaak keurig, elke dag. Ontbijt in het Restaurant wat er tegenaan lig. Simpel, maar netjes. 1 Straat van the 5th af en schuin tegenover Coco Bongo. Hier geen enkele keer last van gehad. Personeel allemaal meer dan vriendelijk en behulpzaam. Sommige Mexicanen die bij de winkels en restaurants staan zijn wat opdringeriger. Personeel van Coco Bongo op the 5th slaat alles door een foto te maken en er dan grof geld voor te betalen. Hotel echt helemaal prima.... Ga zo nog een keer.

• 3groot07-04-2015

Deficiente en servicios

Está en plena zona de bares, así que el bullicio se oye en las habitaciones hasta las 6 de la mañana. Además oferece pocos servicios: no tiene restaurante (está concertado con un local próximo para ofrecer comidas), ni servicio de habitaciones (no dispone de teléfono para comunicar con la recepción), el bar de la piscina tiene un horario muy reducido, en recepción no saben orientarte sobre actividades o tours, la piscina es bastante pequeña y no es tranquilo, ya que al ubicarse en pleno centro el ruido de coches y pitidos es constante. Además no dispone de zona de playa propia, se encuentra a varias cuadras, y los clubes de playa que ofrecen son de pago. De todos modos, la playa es estrecha y está atestada de tumbonas y barquitas amarradas; por lo que si lo que buscas es playa y baño mejor visitar otras de la Riviera Maya como Xpu-ha o Xcacel, para lo cual necesitarás alquilar un coche o tomar el colectivo.

• 8Dien28-08-2014

Mooi hotel

Wij zijn 9 dagen in dit hotel geweest. De ligging is perfect, dichtbij de winkels/restaurants en bij het strand. Personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn ruim. Het ontbijt is in het restaurant naast het hotel, alles is aanwezig. Wij hebben geen last gehad van Coco Bongo. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden.

• 6Sjaak02-02-2014

Redelijk Hotel maar niet voor ons

Het hotel ligt lekker centraal en rustig. We hebben ondanks de 2 minpunten een lekkere vakantie gehad. Er is sprake van gratis Wifi. Een goedwerkende Wifi ,gratis of niet is voor ons altijd een belangrijke punt. Maar de Wifi was van een zeer slechte kwaliteit op de kamer. Dan kun je het beter niet aanbieden. Maar het belangrijkste was de watervoorziening tijdens het douchen. Ik ben best wel wat gewend maar dit sloeg alles. Van koud water tot helemaal geen water meer, terwijl je ingezeept eronder staat. Eerst 5 minuten de kraan aanzetten voordat er wat warm water kwam. Zelfs op Cuba heb ik dit niet meegemaakt. Jammer.

• 9Roy van Gemert14-12-2013

Magic Blue zorgt voor topvakantie!

Dit kleinschalige hotel is Ideaal voor bv stelletjes die een ontspannen vakantie willen. Waarom? - erg knus en toch wel romantische kamers/balkonnetjes, aankleding van de tuin - kamer zeer netjes, word goed onderhouden - personeel oprecht aardig, proberen het naar je zin te maken - ligging van hotel prima, 50 meter verderop zit De straat van playa del carmen (5th avenue)

Wij hadden bewust niet voor een all inclusive resort gekozen. s'ochtends wel het gemak van een ontbijtje, deze was overigens goed verzorgd maar wel erg standaard en vaak hetzelfde. s'avonds schoten we de 5th avenue op om daar elke avond lekker een hapje te gaan eten, genoeg eetgelegenheden waar je erg goed en betaalbaar kan eten.

Zwembad word ook goed onderhouden maar wij vonden strand aangenamer. Bij het zwembad lig je al snel uit de zon vanwege de ligging.

• 10Afkari12-08-2013

Fantastische hotel om weer terug te gaan

Een schoon, goed onderhouden, rustieke met echte boomstammen gebouwd in Maya stijl. De tuin, zwambad en hotelkamers zijn prachtig om paar dagen in hartje stad te logeren. Prachtig combinatie van, centraal gelegen, veel gelegenheid tot uitgaan en tegelijk tot rust komen in hofjeachtig paradijs. Totaal anders dan de hel die Hotel Caraïben Padarise heet, die 200 meter verder ligt. Geef paar tientjes meer aan Hotel Magic Blue en geen cent aan onvriendelijk en stinkende hotel Caraïben Padarise. Magic Blue is een mooie ervaring die waardig genoeg is om nog eens te doen.

• 9Esmee van 't Hof28-07-2013

Geweldig hotel!!!!

De eerste keer naar Mexico maar in 1 woord geweldig! Mooi hotel waarbij alles is gericht om de gasten het naar de zin te maken. Het licht midden in het centrum maar eenmaal binnen waan je je in een paradijsje. Playa del Carmen is een leuk en gezellig stadje waar je lekker kan eten en een drankje kan doen. Het personeel is echt super ook het eten en de kamers zijn echt geweldig en mooi ingericht.

Als je ooit eens in Playa del Carmen op vakantie wil gaan dan is dit echt een aanrader.

• 9kevin en dineke28-03-2013

Geweldig resort!!

Mijn vriendin en ik zijn er net weer en we hebben echt genoten van playa del carmen het resort Magic bleu.

Playa del carmen: Heel gezellig dorpje met veel betaalbare en goede restaurants (ik ben zelf gek op goede steaks en dikke garnalen, die zijn daar genoeg te vinden voor een betaalbare prijs). 5th avenue is the place to be, hier zijn genoeg winkels/bars te vinden.

Het resort: Kleinschalig en gezellig opgezet , leuk zwembad, toen wij er waren was het er rustig. op korte loopafstand (2 min) i het strand waar het hotel bedjes heeft. nog dichter bij zit 5th avenue. Coco Bongo s'nachts wel gehoord maar niet echt last van gehad. De kamers zijn comfortabel, schoon/netjes elke dag schone handdoeken enz. Het romantische balkon met een eigen hangmat helemaal perfect.

Het personeel: Geweldig, ze zijn echt super aardig en behulpzaam en ze laten je echt thuis voelen, de service is hier echt top. Maar dit geldt niet alleen in het resort, overal in Playa del carmen wordt je warm onthaald.

Hotel Magic Blue info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)