Tijdelijk €25 aanbetaling

8.7FantastischScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Las Palapas voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Las Palapas

• 7Susan25-04-2015

Prima resort na een week rondreizen

Na een rondreis een weekje las palapas. De eerste twee dagen waren teleurstellend, hadden een kleine bungalow met mega hard bed, douche waar geen water uit kwam en stank op terras, na 2 keer klagen incl de zin dat zelfs Guatemala niet zo slecht was een upgrade gekregen. Dit was een mooie bungalow met king size hemelbed. Onze buren waren ook van kamer veranderd na klagen. Ontbijt is goed en lunch op strand prima. Bedjes bij het zwembad/strand prima, strand mooi jammer van het wier waar ze maar niet vanaf kunnen komen. Nadeel van het resort is WiFi verbinding vaak valt hij uit of kan je alleen whats appen. Ben receptie heb je wel gratis computers. Op resort leuk winkeltje en kan je schalen laten beschilderen. Vanaf het resort ben je in 2 minuten pal in het centrum waar je overal lekker avond kan eten. Niet pinnen bij de automaten op de 5 avenue, doorlopen naar Scotia bank. Nog een dagje naar cozumel geweest en hebben daar een buggy gehuurd, wel erg Amerikaans en duurder dan playa.

• 9steven20-01-2014

Paradijs

Las palapas , kleinschalig complex met ong 45 bungalows. De meeste hebben 2 kamers met boven de superior kamers met hemel( kingsize) bed. Begane grond 2 queensize bedden. Het complex ligt tussen strand en aan het begin van de winkelstraat 5th avenue. Gelegen in een prachtige tropische tuin waar je smorgens wakker wordt gemaakt door zingende vogels en met op de achtergrond het geluid van de branding. De kamers zijn wat gedateerd maar alles werkt naar behoren. Groot balkon met 2 hangmatten. Naast het complex ligt mamita,s beachclub. Tijdens muziek festivals is hier wel geluidsoverlast van 1700-2100 uur. Deze festivals zijn, de eerste 12 dagen van januari, met pasen en de laatste 2 weken van juli. Het personeel is supervriendelijk van receptie tot tuinman. Met name de gastvrouw Maria. Kamers hebben geen tv en geen koelkastje. Dat laatste vonden wij wel jammer. Wij hebben hier een onvergeetelijke mooie vakantie gehad en hebben veel gezien van de omgeving.

• 8patricia21-10-2012

mooi hotel

Twee weken verbleven in hotel las Palapas.

Positief: Aardig personeel, mooie tropische tuin, leuke indeling, rustig en prachtige ligging aan het strand.

Negatief: Eten niet erg lekker, hutjes vochtig en muf (beneden etage, tijdens regenperiode), ontbijt met vaak oud brood en niet erg lekkere koffie (wel erg uitgebreid overigens).

Wel een erg mooie tijd gehad daar.

• 10myriam04-04-2012

super hotel!!!!

wij hebben twee weken in hotel las palapas doorgebracht. een super hotel! meteen aan het strand en aan de 5th. het is nog een van de weinige hotels in zo,n mooie rustige en vooral groene omgeving met vfeel palmbomen, mooie tuinen in heel het park! elke dag wel een tuinman bezig met onderhoud.de 5th is erg toeristisch en ontzettend druk! das wel jammer dat het zo toeristisch is geworden... aan de receptie heel vriendelijk personeel! ontbijt is na 2wkn wel wat saai, maar dat heb je overal wel denk ik. ideaal elke dag nieuwe handdoeken voor strand.

kamer ook netjes, veel privacy. heerlijke hangmatten op je balkon. geen tv op kamer. wel een heel groot >(hemel)bed. schone douche... de airco deed het niet optimaal bij ons.

zeker een aanrader, wij zouden zo een keer terug gaan!!!

• 9habi&easy14-03-2011

superrrrrrrrr

super hotel!!!!!!!goede service,vooral Annie een geweldige persoonlijkheid!!!!gaan er zeker naar terug!!!!

• 9els29-08-2010

Super plek!

Wij zijn in augustus in hotel palapas verbleven en wij zouden er meteen weer terug naar toe willen gaan! Ontzettend vriendelijk personeel, nette zeer ruime kamers met airco en ventilator. Ook wordt er netjes gepoetst. Er is een handdoekenservice en op het strand en zwembad vind je heerlijk strandbedden (ruim genoeg). Het onwijs witte strand is rustig en heel netjes. Ontbijd is prima, verder is er een kaart om te lunchen en dineren (ook allemaal goed). Binnen het hotel mag je gratis gebruik maken van internet, er is een winkeltje en de kamers liggen aan mooie tuinen of aan het strand. Kortom een heerlijke vakantie gehad in hotel Las Palapas. We hebben trouwens in 2 weken tijd geen drup regen gehad.

• 9Arent van Daalen16-06-2010

Schitterende plek

Absolute aanrader, mooie kamers, huisjes eigenlijk, erg vriendelijke mensen. Top!

• 7MLJ08-05-2010

Prachtige plek verziekt door herrie van beachclub

Uitstekende locatie, zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet, mooie huisjes, dicht aan het strand. Een heel groot nadeel is de naastgelegen beachclub die elke middag van twee tot zeven harde beatmuziek over het terrein laat schallen. De basdreun daarvan dendert urenlang over je heen zonder dat je eraan kunt ontkomen (behalve weggaan). Erg schadelijk voor de rust die je in dit oord zou hopen te vinden. Jammer!

• 9Nyrup30-07-2009

Godt hotel

Centralt beliggende hotel med venlig og hjælpsom personale.

• 9carola12-07-2009

Heerlijk strandhotel!

Wat alle sloopplannen betreft die ik uit andere reacties lees, geen idee. Wij zijn net terug (juli 09) en het is er prachtig. Een mooie tropische tuin met allemaal kleine 'hutjes' waar de mooie kamers in zitten. Mooi zwembad, direct aan een eigen stuk strand en dichtbij de gezelligheid van de 5ta avenida. Geen groot complex, helemaal niet! Verder een mooi zwembad en heel vriendelijke staf.

Hotel Las Palapas info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Av. 34 Norte s/n , 77710