Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

47 Reviews over La Tortuga

• 1Stephanie26-12-2016

Do not waste your money

This place makes it seem like such a "great" place to stay but it's just fake. The staff are rude and do not care enough to provide great customer service. There is a 40 per person per night extra fee if more than two people stay. They stated that it's how business is run. However I asked multiple hotels around the area who do not have that policy. The rooms are old and need renovations. There are much better hotels with better value. Don't stay here unless you want more stress during your vacation.

• 10Chris23-10-2014

Incredible place to stay.

Hotel staff was by far the best we've ever had. They went above and beyond to ensure our stay was a memorable one. Rafael, who I believe oversees the Hotel was incredible. From making transportation changes for us, to recommending great places to eat, he truly made this our new Hotel choice in the future. We've been visiting for 4 years now and have never had such a pleasant experience. Hats off to this team.

• 10Diego01-10-2013

Wonderful Hotel, Helpful and friendly staff

We stay there for 2 weeks and we had a wonderful vacation. Nice room decorated and wonderful swimming pool.

• 5Smit15-03-2013

Toch een tegenvaller..

Hoge verwachtingen niet waargemaakt! Positief: Over het algemeen prima, schone kamers, aardig balkon, alles niet groot maar goed te doen. Zwembad/tuin ziet er mooi uit. Tegenvallers: Ontbijt is echt ver onder de maat, wij hadden logies en ontbijt voor bijna 150 euro per nacht. Je mag toch verwachten dat je voor een extra kopje koffie of eitje niet bij hoeft te betalen?! Een karig bordje fruit, 1 sapje en wat (oud) brood en daar moest je het mee doen. Niet ok! Het zwembad; Véél te koud!!! Niemand bij/in het zwembad te vinden was.. Een teken? Manager liep rond als een tiran, personeel was bang van hem. Deze sfeer wil je niet voelen op vakantie. Nare onaardige barman, een paar lege flesjes cola laten staan bij het zwembad op een tafeltje en hier de volgende dag tot 3 keer toe op een zeer onvriendelijke manier voor op je vingers getikt worden.. Nare bijsmaak. Al met al, geen slecht hotel, maar hoort absoluut niet thuis in de categorie 'highly recommended'.

• 10Maria21-01-2013

Great Vacation!

I stayed for 2 weeks in this hotel and everything was perfect! The room are not very big the standard but as said iwas standard! the staff was extremle helpful and really nice.

• 8pbrans09-01-2012

Prachtige plek, goede service

Hotel la Tortuga is een mooie plek om bij te komen. Eten en ontbijt (Le bistro)is erg goed, evenals de service. Kamers met balkon zijn niet ruim, maar groot genoeg. Binnentuin ziet er prachtig uit, maar heeft als nadeel dat je hier niet in de zon kunt gaan liggen. Daarvoor moet je naar de zee. Opmerking: In periode dat we hier geweest zijn was er het jaarlijks terugkerende BPM festival met erg veel dance liefhebbers, waardoor op het strand en s' avonds de muziek blijft doorgaan en behoorlijk hard. Dit festival duurt 10 dagen, dus voor rust liefhebbers zou ik een andere periode uitkiezen. Weet niet of je in rustigere periode hier ook last van hebt...

• 9Leo Starrenburg17-08-2011

Super hotel!

Super hotel en ontzettend aardig personeel. Ligging midden in het centrum; naar het strand (Mamitas met gratis ligbedden en parasols) was het ongeveer 10 minuten lopen. Eten was heerlijk; probeer het geflambeerde fruit als dessert maar eens! Gratis wireless internet op de kamers. Helaas geen waterkoker aanwezig. Strand en zee zijn fantastisch mooi. Hotel is een echte aanrader!!

• 10Geert en Lein28-07-2011

100% gastvrij en kwaliteit

We hebben El Tortuga gekozen op basis van de beoordeling op deze site. En het klopt allemaal. Super gastvrij, kleinschalig en geen "resortgevoel" midden in het centrum en toch rustig. De kamers prima en schoon, elke dag schoongemaakt, nieuw beddegoed en nieuwe handdoeken....ook voor naar het strand. Aan strand gratis gebruik van parasol en ligbedden. Het eten is perfect...na 2 weken wil je wel een ander ontbijtje maar kwalitatief is het perfect. We hebben er ook 3 keer sávonds gegeten, nergens anders in PDC lekerder gegeten!!! Parkeergarage op 75 meter afstand...en een pinautomaat aan de overkant van de weg....gemakkelijker kan niet. Wij hebben genoten van een prima vakantie mede door de relaxte sfeer en kwaliteit van El Tortuga

• 10Marieke14-06-2011

Wat een aanrader!

Wow, dit hotel is echt helemaal geweldig. Voordat we hadden geboekt kon ik bijna niet geloven dat iedereen zo enthousiast was over dit hotel. Maar nu ben ik er zelf anderhalve week geweest en het is echt waar, het is er heerlijk. Het ligt vlakbij 5th avenue waar je alle winkeltjes, restaurants en bars vindt maar het is er erg rustig. Het is mooi aangelegd, heeft een lekker zwembadje (wel klein, maar ik vond het prima), goed eten in het restaurant, gratis WiFi en een computer met Internet om te gebruiken. Vooral de medewerkers zijn ontzettend aardig en doen alles om je te helpen en het je naar de zin te maken. Kortom ik zou zo weer naar dit hotel gaan!

• 10Loes en Frank27-04-2011

Fantastische mooi plek.

Hotel Tortuga is een fantastisch hotel met ontzettend vriendelijke personeel. De kamers zijn prima en worden erg goed schoongehouden. Iedere dag schone handdoeken en beddengoed. Niets is het personeel teveel. Het hotel ligt op ca. 500 meter van het strand en je loopt via de 5th Avenue daarheen. Een leuke wandeling langs de winkeltjes. Het ontbijt in het restaurant van het hotel El Bistro is zeer goed. Veel verse vruchtensappen, vers fruit en wat je maar wilt van de kaart. Ook het diner is zeer aan te bevelen in El Bistro. Wat ons betreft een aanrader zeker qua prijs/kwaliteit. Voor ons krijgt ook El Bistro een 10 (uitmuntend). Wij hebben een super vakantie gehad.

Hotel La Tortuga info

Entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenida 10 Esquina Calle 14, 77710