Hotel Illusion

29 reviews over Hotel Illusion in het Nederlands

Aanrader!!!!

Wies
19-6-2012

Aanrader voor als je in de stad wilt verblijven!! Goede lokatie,schone en nette kamers, aan het strand, en ontzettend aardig personeel. Wij waren hier op honeymoon en bij aankomst was de kamer heel leuk versierd. het ontbijt is goed, niet bijzonder. het strand is alleen de straat uitlopen, bij de receptie kun je een kortingskaartje krijgen voor Mosquito Beach, een leuke strandtent met echt bedden op het strand! (cosumptie wel verplicht) De restaurantjes liggen om de hoek, genoeg keus, wel Amerikaanse prijzen! Houd er rekening mee dat je tot 12 uur de levendigheid hoort in je kamer van de 5th avenue. maar dit is bij elk hotel wat je in het centrum boekt. Als je eerder dan 12 uur wilt slapen, neem dan oordoppen mee!

Gereisd Met partner in juni 2012

Ideale uitvalbasis om de omgeving te zien.

Amanda
5-2-2011

Het hotel heeft nette, schone en ruime kamers. op het dak is er een klein zwembad met wat ligstoelen. Het personeel is heel vriendelijk en spreken redelijk engels. het hotel zit in een zijstraat van de bekende avinada met al haar winkels en restaurantjes en aan de andere kant van de straat loop je gelijk het strand op.

Voor een paar euro kun je er een ontbijtje krijgen wat in prijs / kwaliteit verhouding prima te doen is. Het ligt op loopafstand van het busstation of de lokale taxi plaats. ook de boot naar Cozumel is vlakbij.

als je naar playa del carmen gaat om wat van de omgeving te zien en je durft buiten de deur te eten is het een iedeaal hotel!

Gereisd Met partner in januari 2010

Suite is een aanrader!

Frank
18-11-2010

Wij zijn in oktober 14 nachten in dit hotel geweest. De locatie is echt perfect, personeel erg vriendelijk. Ze hebben een manager die 10 jaar in Nederland heeft gestudeerd en dat is soms ook wel handig. Wij hebben na 4 dagen een dealtje gemaakt en een upgrade genomen van een standaard kamer naar de suite. Deze was echt super aangezien er een keuken in zit. Heerlijk om wat eten te halen in de Walmart (24 uur open) iets verderop en lekker thuis te kokkerellen. Zwembad stelt niet heel veel voor maar is wel heerlijk, de beach clubs hadden over het algemeen gratis bedden en na een dagje strand is het heerlijk om nog even in het bad te dobberen. Ontbijt hebben we maar één keer in hotel genoten. Dit was prima maar zo dit niet voor 14 dagen aanraden. Crossaintje, thee, broodje, jam, jus, koffie, bekend verhaal. Er zijn ook aardig wat lekkere ontbijtzaakjes op 5th av. Hotel Illusion voelt genegen, heeft een goede service en een what you see, is what you get idee. Prima hotel voor ons!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Onwaarschijnlijk mooi

Denise
12-8-2010

Samen met een vriendin 12 dagen in het prachtige Hotel Illusion gezeten. Perfect gelegen, het mooie zandstrand aan de ene kant, de bruisende 5th Avenue aan de andere kant. Heel lief en behulpzaam hotelpersoneel, echt aan aanrader. Playa del Carmen is ook helemaal top, leuk uitgaan, lekker uit eten, gezellige beachclubs. De excursies zijn er ook in overvloed, kortom: je hoeft je geen moment te vervelen.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

uitstekend klein / simpel hotel

de eindhoven connection
27-7-2010

Bevindingen zijn zoals hieronder beschreven door de meeste schrijvers, schoon, ruim, vriendelijk. Maar het wel een basic hotel, geen bar, basic kamer bijvoorbeeld geen kast op je kamer. Airco zeer rumoerig. balkon 2 stoel tegenover elkaar (2 x 1 meter) Wel koelkastje op kamer, klein zwembad op dak. Ontbijten, langs de deur bij Birdies, simpel. Maar voor 5$ PP eten wat je wil. Ligging, 50 meter van strand en 50 meter van druk winkel, uitgaanstraat. Heb je in het hotel helemaal geen (over)last van. Leuke tours te maken met bijv. allnativetours (5th ave), zelfde tours als bij je touroperator maar 50 dollar pp per tour goedkoper na enig onderhandelen. Vogelpark Avario, 26 $ pp, niet de moeite waard. Whaleshark tour ~150$ PP (allnativetours) zeker de moeite waard. Playa del Carmen, toeristisch maar niet echt storend. Genoeg restaurants, barretjes e.d. Strand zeer ruim. Ook mbt bedjes keuze (prijzen) genoeg. Zienzie bar/restaurant aan strand, houdt je rekening in de gaten!!

Gereisd Met partner in januari 2010

Fantastisch verblijf

Joey
8-6-2010

Het Hotel ligt precies tussen het strand en 5th Avenue (beide 1 minuut lopen). Via de receptie kan je kaartjes voor een ligbedje bij strandtent Wicky's(3 minuten) halen. Service van het hotel is uitmuntend, je wordt altijd vriendlijk en direct met vrijwel alles geholpen. Kamers zijn schoon en kompleet, douche is zeer groot. Handdoeken worden elke dag verschoond, beddengoed om de dag. Zwembad (niet diep en zeer klein, meer een plonsbad) en ligstoelen aanwezig op het dak voor algemeen gebruik. Optie is om continentaal ontbijt te kiezen, dit word uitbesteed aan een restaurantje die aan het hotel vastzit. Ontbijt zelf stelt niet zoveel voor, maar voor een paar pesos extra kan je wat van de kaart kiezen. Wij hadden dit ontbijt niet bij de reis geboekt maar kregen het evengoed. Excursies kunnen geboekt worden aan de receptie en zijn goedkoper dan via reisbureau. Al met al was dit een fantastische vakantie in een goed hotel!

Gereisd Met partner in mei 2010

Heerlijke vakantie

Mantel
25-2-2010

Net een week terug van Mexico, we verblijven 7 dagen in dit hotel. We waren prima tevreden goede prijs/kwaliteit verhouding. kanttekening is dat het ontbijt echt zeer weinig voorstelde en de service in het restaurant niet zo goed was. Ook waren de kamers vrij gehorig. Wel erg vriendelijk personeel en geweldige locatie, heerlijk dicht bij alles en op het dakteras geweldig uitzicht.

Gereisd Met partner in februari 2010

Prima Hotel

Kareltje
17-12-2009

Het is alweer een tijdje terug dat wij hier een week verbleven na een rondreis door Yucatan van 2 weken. Na in 4 hotelletjes te hebben vertoefd was het heerlijk hier een weekje te zitten. Mooi luxe hotel met zeer mooie schone kamers incl King-Size bed. Mooie badkamer en goed schoongemaakt. Personeel was ook erg vriendelijk. Hotel Illusion is zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Fantastisch Hotel - helemaal super

Leonie
23-8-2009

van 28 juli tot 12 aug verbleven in hotel Illusion. Perfecte ligging, het is een zijstraat van de 5th avenue en het strand. (Beide is ongeveer 20 meter lopen). S'nachts geen last van verkeer, uitgaans mensen, dus lekker rustig. Kamers zijn groot, met grote douche, elke dag prima schoongemaakt!. Vanuit het hotel krijg je iedere dag strandhanddoeken aangeboden en je kunt dan naar een beach club 'bang'' waar je gratis op ligbedden kan liggen. Naast de zee kun je bij deze beach club ook nog in het zwembad! Voor mensen die niet in een All-in hotel willen zitten en die zich op loopafstand van alle activiteiten willen bevinden raad ik absoluut dit hotel aan.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Centraler kan niet!

Gwen
23-7-2009

Goed hotel! Kamers ruim en schoon, de bedden ruim en lekker hard. Elke dag wordt er schoongemaakt. Lekkere airco. Het is een klein hotel, en het was niet helemaal volgeboekt, er was genoeg plek bij het zwembad op het dakterras, vaak lag je er alleen. Het zwembad is klein en ondiep (70cm) maar met een luchtbedje is het lekker dobberen. Leuk uitzicht vanuit het dakterras. Vanwege de lage bezetting was de poolbar niet open. Hotelpersoneel is ontzettend vriendelijk, altijd even een praatje maken. Je krijgt elke dag een kaartje waarmee je gratis op hele goede matrasjes op het strand kunt liggen, een klein stukje verder, bar zit erbij. Strand is erg mooi. De ligging is echt perfect, in het midden van de 5th avenue, en inderdaad 30 meter van het strand. Ook ben je zo naar de pier gelopen om de ferry naar Cozumel te nemen. Mocht je vragen hebben, mail gerust!

Gereisd Met partner in juli 2009

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen
  • FitnessYoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Illusion in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Illusion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.