Hotel Iberostar Tucan

9,5

98 reacties Hotel Iberostar Tucan

Nergens te boeken?

David Hoen, 16-3-2018
Weet iemand waarom ik nergens bij geen enkele aanbieder prijzen te zien krijg??

Weer

Marian, 10-10-2017
Is het goed weer in juli daar

strand

Marrie, 8-1-2016

hoi hoi bij deze mijn vraag wij zijn jaren geleden in mexico geweest toen was veel strand weggevaagd door de storm zo zonde en ze hadden toen grote zakken zand neergelegen nu is mijn vraag of die er nog steeds liggen of dat ze het strand weer wat breder hebben gemaakt

groetjes marrie

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Tucan voor je op een rij gezet:

enkele vraagjes

mike05021984, 29-9-2014

Hallo , wij gaan naar het Tucan hotel van 09november tot 17november 2014 !

Nog andere mensen die deze periode gaan?

Wij nemen zoals velen onder jullie ook de vlucht met tussenstop in Frankfurt, verloopt deze overstap vlot? hoelang moet je ongeveer wachten in Frankfurt?

Ik heb nog enkele kleine vraagjes : is er WIFI op de kamer? vermits ik geregeld een beetje ga moeten werken hoop ik dat dit er is .

Hoe valt het weer mee deze periode? ik veronderstel redelijk vroeg donker (17-18u)? en s'avonds pulletje nodig?

Is het ver rijden tot het stadscentrum? zouden zeker eens naar de winkeltjes willen gaan

Alvast bedankt voor de reacties !

wie weet ?

bianca, 2-7-2014
Wij gaan in september voor de vierde keer naar quetzal en tucan. Weet iemand iemand of Santos er nog steeds werkt gr. Bianca

Drankjes

Marc, 30-1-2014

Wij willen dit hotel ook gaan boeken. Maar heb nog een klein vraagje wat ik nergens kan vinden.

Zijn de dranken net zoals rum van a-merken (bacardi) of gebruiken ze alleen lokale dranken?

Vele vragen ;)

Marco, 20-1-2014

Hallo allen,

Wij willen graag naar iberostar tucan / quetzal Maart aankomend jaar.

En dan nu de vragen lijst ;)

1) Wie heeft er ervaringen met dit resort in Maart ?

2) van de een lees ik dat de kamers bij het strand het mooiste zijn, van de ander de kamers bij de "flamingo pool" .... iemand ideeen , suggesties ?

3) het *** pakket nemen ( vlucht, vakantie, transfers ) schijnt volgens velen verschrikkelijk te zijn en dan met name de vlucht.

Iemand ervaring / suggesties met boeken van bv een aparte arke vlucht met extra opties, aparte hotelreservering en transfers ?

4) nog meer dingen die leuk cq van belang kunnen zijn ? ;)

Alvast hartelijk dank voor de reacties.

Groet Marco

Animatie team.

Wilma, 14-5-2013

Hoi zijn hier 3jaar geleden ook geweest SUPER!!! Komen weer van de zomer maar moest van mijn zoon vragen of iemand weet dat Mauricio nog bij het animatie zit..

Het is een toffe jongen die de kinderen goed kan vermaken.

Hoop dat iemand antwoord zou kunnen geven. Met vriendelijke groet.

2 reacties
Overal zie ik dat er kinderanimatie is tot 12 jaar. Ik vraag me af wat er te doen is voor kinderen van 13 tot 18 jaar, daar lees ik nergens iets over. Ik wil met mijn zoon van 14 gaan (disco is vanaf 18) en we zullen een aantal excursies gaan doen maar daarnaast ziet mijn zoon het niet zitten om de hele dag op een strandbedje te relaxen. Graag reacties, ervaringen of tips.

Vliegreis Air Europa

Roland, 9-3-2013

Is er iemand hier die al ervaren heeft hoe het is om met Air Europa vanaf Schiphol via Madrid naar Cancun te vliegen? Ik lees geen beste recensies elders, maar niet specifiek voor deze vlucht. Ik zou graag de ervaring van iemand horen, is de overstap in Madrid ok, is het vliegtuig een beetje ok, hoe is het personeel.

Alvast dank!

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Tucan voor je op een rij gezet: