Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over Iberostar Quetzal

• 10Marija01-12-2021

Good time on Cancún

The resort is incredible. All people are fantastic. The food is so good. Front desk is the best Mss. Grecia.

• 9Marianne Hompes30-12-2019

Geweldig

We mochten voor de 2de keer in ons leven genieten van dit geweldige resort! Een echte aanrader mbt luxe, verblijf, personeel, voorzieningen, hygiene, entertainment etc. Vooral het eten is super. Bij elke maaltijd werden we keer op keer verrast door het aanbod, varieteit, verzorging en creativiteit van de koks en hun personeel. Alles smaakte ook overheerlijk! Ook hebben we dagelijks en vele avonden genoten van het zeer gastvriendelijke animatieteam. Conclusie...Op alle vlakken is dit resort zijn 5 sterren dubbel en dwars waard.

• 10John09-08-2019

Paradise op aarde

Dit is nou echt een top hotel alles erop en eraan voor mijn het liefst geen Europa meer want daar kan geen land aan tippen qua zee strand en de lieve mensen. Dus mensen ga gerust naar Mexico en geniet ervan en leg er wat bij en ga naar het Paradise wat Mexico heet

• 10Jurgen13-05-2018

Aanrader!

Superresort. Alles top met als extra ten opzichte van andere resorts de fantastische jungle midden op het resort en aapjes die op je balkon komen! Kamers zijn niet heel bijzonder maar worden keurig schoongemaakt, goede airco en regelmatig door schoonmakers handdoeken in leuke figuurtjes gevouwen. Animatie is bij Iberostar altijd top. Starfriends zorgen ervoor dat je eigenlijk het resort niet af hoeft voor animatie. Bruisende Playa del Carmen op loopafstand en een fantastisch wit strand (eerste week veel zeewier in de zee, maar daar kan het resort niks aan doen). Eten uitstekend qua keuzebuffet. Japans eten met sushi ook een aanrader ivm showcooking.

• 9Anna08-05-2017

erg mooi

strand zon en zee en dat allemaal op korte afstand van je kamer

• 10Anneke14-04-2017

Een fantasties,schoon en gezellig hotel

Hier word je zo in de watten gelegd dat je eigenlijk helemaal niet van het resort af hoeft zoveel is er te doen. Een geweldig animatie team, super annimatie `s avonds.

• 9Maria Peters22-02-2017

Onvergetelijk en fantastisch!

De ontvangst was vriendelijk met een welkomstdrankje. Check in verliep vlot waarna de koffers naar onze kamer werden gebracht. Kamer was van begin tot eind van de vakantie, netjes en schoon met een goede wifi. Wij hebben een keer bij de Japanner en een keer bij de Italiaan gegeten. Het was goed, maar het duurde ons te lang en de keus vonden wij wat beperkt. Wij gaven de voorkeur aan het buffetrestaurant. Eten was overal uitstekend en heel gevarieerd. Personeel was heel vriendelijk en gedienstig. Na een week werd ik ziek en werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig mocht ik enkele dagen later weer terug naar het hotel. Ik kreeg een fruitmand op de kamer en dagelijks werd ik gebeld om te vragen of ik extra hulp of service nodig had. Ik vond het enorm attent. Ook de hotelarts (Gabriela) was uiterst vriendelijk en deskundig. De omgeving zwembad/strand en jungle was als een droom. Animatie was super! Wij hebben een fantastische vakantie gehad en hopen hier terug te komen!

• 9Jansen30-08-2016

Absolute aanrader

Prachtige appartementen. Mooi aangelegd, ligt centraal in playa del carmen, prive strand ook prachtig

• 9ivan27-07-2015

Mooie accommodatie, goed eten, leuk zwembad, ligt direct aan het strand en heeft een eigen stukje strand. Leuk entertainment en Goede service.

De kamers liggen rondom een soort van kleine jungle, waar verschillende dieren los rondlopen. Super leuk als je met kinderen gaat, maar ook voor volwassenen echt super.

Een echte aanrader.

Quality Manager, 04-08-2015

Geachte gast,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor de moeite die u genomen heeft om ons te informeren over uw recente verblijf in het IBEROSTAR Tucan & Quetzal.

Met veel trots lezen wij uw lovende woorden over ons team, zij halen veel voldoening uit gasten die hun waardering laten blijken. Ook vinden wij het prettig dat de zwembad u bevallen zijn.

We kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst in een van onze hotels van de Iberostar keten te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,

Quality Manager IBEROSTAR Mexico

• 8Jeroen14-01-2015

Ontzettend mooi!

Samen met mijn vriendin een heerlijke vakantie gehad (16 dagen). Het resort is erg mooi met veel groen. Als je van de receptie/lobby richting het strand loopt, moet je door een stukje jungle waar je aapjes en andere dieren tegen komt. Er is van alles te doen op het resort, dus je hoeft je niet te vervelen. Er worden ieder uur allerlei sportieve activiteiten georganiseerd waaraan je kan deelnemen. 's Avonds zijn er leuke shows te zien in het theater waarin het publiek ook betrokken wordt. Er zijn verschillende restaurants, zodat ook het eten afwisselend blijft als je er voor langere tijd verblijft. Hiervoor moet je wel reserveren en ik raad aan om dit op tijd te doen, anders is het volgeboekt. Naar het centrum van Playa del Carmen is het ongeveer 15 minuten lopen en daar kun je leuk shoppen en lunchen. Je kunt ook leuke excursies boeken in de omgeving (duiken, tempels bezoeken etc)

Quality Manager, 17-01-2015

Geachte gast,

Ten eerste willen wij u bedanken voor het kiezen van IBEROSTAR Tucan & Quetzal gedurende uw vakantie. Wij zijn heel blij dat u een fijne vakantie heeft gehad. Natuurlijk zullen wij ervoor zorgen dat ons team uw lovende woorden ontvangt.

Wat fijn dat u van onze restauranten, tropische jungle en van de verschillende activiteiten heeft kunnen genieten.

Wij willen u nogmaals bedanken voor u commentaar over uw verblijf in Iberostar Tucan & Quetzal en wij hopen dat wij u wederom mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)