Hotel Iberostar Paraiso Lindo *****

Hotel Iberostar Paraiso Lindo *****

Hotel Iberostar Paraiso Lindo
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Paraiso Lindo voor je op een rij gezet:

3 tips over Hotel Iberostar Paraiso Lindo

Richard Groote, 8-2-2013

Probeer alle restaurants.

Snorkelen voor een halve dag (07:25 - 15:30) naar Akumal is echt een geweldige ervaring. De reisleiding is erg goed.

J.S., 4-12-2012
Bezoek de Maya Tempel van Tulum, gelegen aan een van de mooiste witte bounty stranden van de Caraibische Zee! dit is de enige Maya-havenstad. Hier is nog altijd het kasteel en de Grote Muur van Tulum te zien, die zo formidabel gebouwd was, dat het de Spaanse verovering overleefd heeft.
J.S., 3-12-2012
2 weken voor aankomst per mail (rplindo.maya@iberostar.com.mx) aangeven in welk restaurant je wilt eten. dit voorkomt namelijk teleurstelling ter plaatse. wij kregen een lijst met alle zittijden: 18:30, 19:00, 20:30 en 21:00 uur. we moesten alleen de email met confirmationnummers doorgeven en kregen ter plaatse de tickets voor de restaurants.US DOLLARS WORDEN DOOR MEXICAANSE REGELGEVING IN ALLE HOTELS NIET MEER GEACCEPTEERD!!! neem pesos mee!!!