Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

220 Reviews over Iberostar Paraiso Beach

• 6Natalia caceres26-11-2018

Regular

Ealojamiento bueno la alimentación regular pero lo q mas me incomodo fue no poder hacerle algo s mi hija q cumplia años Por q el hotel me quedo mal

• 6Diego29-07-2018

Aceptable

El lugar muy bonito los servicios bien ubicados lástima el personal en gral muy poco trato con los huéspedes salvo los del bar de la recepción en la noche Ismael y Bruno salieron de contexto . En cuanto al bar de la playa el servicio malo ,malas bebidas y los empleados esperando todo el tiempo propinas y mirando el color de la pulsera . Otro aspecto a corregir fuimos 11 dias y solamente fuimos a 3 restaurantes temáticos , uno de los dias fue el cumpleaños de mi hija y no pude conseguir ni un lugar para cenar ninguna cortesía siendo nosotros 11 personas aparte clientes iberostar me dejaron por la noche un plato con dos bombones y cuando llegamos estaban llenos de hormigas . Pero en gral la pasamos muy bien por el hermoso lugar pero dificil querer volver ,no llenó las expectativas .

• 7Bas14-09-2017

Prachtig hotel maar.....

In augustus zijn we met onze 2 knderen (16 en 13) in dit prachtige hotel geweest. Prima kamers, prachtig zwembad en een heel mooi strand. Het eten is vrij goed, al viel de Japanner ons tegen. We hebben een fijne vakantie gehad maar we zouden hier niet weer naar toe gaan. Je zit toch een beetje in 'the middle of nowhere'. Een taxi naar Playa del Carmen duurt 20 minuten en dan kom je in een stad die veel doet denken aan Turkije: restauranthouders en winkeliers proberen je naar binnen te sleuren. Echt veel te touristisch. Je kunt vanuit het hotel excursies boeken die mooi zijn maar wel schreeuwend duur. En dan de Amerikanen: het hotel zit er vol mee. Ze komen voor een paar dagen om zich vol te vreten en te zuipen en ze zijn nogal luidruchtig. Wij werden er behoorlijk flauw van. Nog één puntje: 's ochtends handdoeken leggen is een must, anders heb je geen plekje aan het zwembad of strand. De entertainment was uiteraard op de Amerikanen geörienteerd, logisch maar wij vonden het niks.

• 1Torsten Wegener24-06-2017

Sehr schöne große saubere Hotelanlage

Am meisten hat mir die Hotelanlage ,der Service gefallen ,und Zimmer war alles supi. Was mir nicht so gefallen hat ,kein Personal was deutsch verstanden hat .Also Ohne Spanisch und Englisch Kenntnisse ist man aufgeschmissen .

• 10K. Jacobs28-03-2017

Geweldig hotel, prachtige tuinen, mooi strand

We zijn hier in 2004 en 2005 geweest en wilden al zo lang terug en nu hebben we geboekt voor october dit jaar, ik kan bijna niet wachten. Niets op aan te merken, prachtig onderhouden tuinen en strand. Goed eten, veel keuze, hier kom je niks te kort! Super groot zwembad, met drukke en rustige plekjes. Vriendelijk personeel, compleet ingerichte kamers. Ik kan gewoon geen minpunten bedenken. Alleen is is de gratis shuttle bus naar Playa del Carmen er niet meer volgens mij.

• 10John30-09-2015

Geweldig resort

Wij hebben een geweldige tijd op dit resort doorgebracht er was echt niets op aan te merken

• 10John30-09-2015

Geweldig complex

Geweldig resort echt voor iedereen is er wel wat de kamers erg schoon elke dag schone handdoeken en zeer ruim

• 8Frank Becker06-08-2014

Geweldig mooie accomodatie

Schitterend hotel met alle gemakken, goede kamers. Ideaal als je 1 of 2 weken helemaal wilt ontspannen en niks doen. Alle goede beoordelingen kloppen. Uiteraard veel Amerkikanen die 4-5 dagen dronken komen worden en belachelijke fooien geven. En "rijke" Mexicanen die een lang weekend met de familie komen of komen trouwen . Echter niet geschikt als je veel wilt ondernemen en daarvoor ga je toch naar Mexico i.p.v. Griekenland?. Ligging t.o.v. Carmen del Playa is 30 autominuten. Dus iedere keer een taxi (collectivo bussen zijn er maar rijden zeer onregelmatig) en waanzinnig dure uitstapjes ($ 100 p.p per uitstapje gemiddeld). Boek uitstapjes in Carmen, scheelt veel!. Kies als je veel wilt zien een plek in of heel dicht bij Playa del Carmen. Hier rijden zeer frequent grote bussen naar alle plekken die je maar wilt zien, zelfs Belize. Playa is overigens een echt toeristendorp maar al je even verder kijkt, dan zie je ook leuke plekjes. Verder is het strand hier zoals nergens ter wereld.

Quality Manager, 14-08-2014

Geachte klant,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Iberostar Paraiso Beach voor uw vakantie.

We zijn blij om te weten dat u uitstekend van uw vakantie, onze service, sfeer en het hotel in het algemeen heeft genoten. Wij waarderen het dat u met ons u recente ervaring heeft gedeeld en wij laten u graag weten dat wij zullen blijven werken als voorheen om onze klanten een onvergetelijke vakantie aan te bieden.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

Met vriendelijke groet,

• 9DarthBlueRay20-05-2013

Leuk hotel met veel dieren

Leuk hotel met een kleine zoo op het domein (pauwen, neusbeertjes, papegaaien, flamingo's ...) Domein is redelijk groot en vergt wel wat wandelen, maar met de mooie padjes en natuur is dit bijzonder leuk. Ook heb je de mogelijkheid om een "treintje" te nemen. Leuk wandelen op het strand naast de caraïbische zee. Gedienstig personeel, alleen jammer van de Amerikanen die overal tippen. Animatie is van een meer dan behoorlijk niveau. Het zwembad is veruit het grootste dat wij ooit al gezien hebben en de jacuzzi is gelegen in een soort grot (leuk). A la carte is ronduit slecht, buffet is volgens ons van veel betere kwaliteit. De uitstappen zijn duur (reken min 100 a 120 euro p.p per uitstap) en ik zou aanraden om dollars mee te nemen. De uitstappen zelf zijn wel zeer goed georganiseerd. Wij hebben Sian kaan, Paradise Island, Xelha en Tulum gedaan en hebben hier gemengde gevoelens over (prijs/return value). Vlucht via Condor, dat zeker niet aan te raden is! Verblijf in blok 41 (zie tip)

Quality Manager, 29-07-2013

Geachte Gasten,

Ten eerste willen wij u bedanken voor het kiezen van Iberostar voor uw recente verblijf en voor de tijd die u heeft genomen om uw commentaar met ons te delen.

Wij waarderen het zeer dat u ons de gelegenheid geeft om onze diensten en faciliteiten te verbeteren. Wij hebben al uw ervaringen aan ons personeel en de mensen die verantwoordelijk zijn voor de afdelingen doorgestuurd aangezien ze het fijn vinden om te lezen dat uw verblijf fantastisch was.

Het is geweldig om te weten dat jullie de zwembaden, het strand en de wilde dieren geweldig vonden en dat jullie tijd hebben gehad om te ontspannen. U kunt er zeker van zijn dat onze medewerkers trots zijn om te weten dat hun harde werk ongelofelijke ervaringen biedt aan onze gasten.

Het zou een genoegen zijn om u nogmaals in de nabije toekomst te mogen verwelkomen, als dit het geval is, aarzel dan niet om met Public Relations contact op te nemen. Wij zouden meer dan blij zijn om u voorafgaand aan uw aankomst bij te staan

• 10Gerco19-08-2012

Een stukje paradijs op aarde.

Super hotel. Het was voor mij de 1ste keer, dat ik naar zo'n luxe resort ging, maar zeker niet de laatste.

Over het eten, hoor ik veel mensen over klagen. Ik heb daarover te klagen, ik vond het eten super. Probeer ook eens de restaurants waar voor je moet reserveren. Het steakhouse.

Zwembad is ook perfect, je hebt een stilte gedeelte en een herrie gedeelte. Wij hebben steeds bij het stilte gedeelte gelegen, want de mensen uit USA maakten af en toe iets te veel herrie. Wat mij op viel, dat de Amerikanen een dag na aankomst een stuk rustiger waren. Ja de kater komt later. Cocktails zijn lekker, eigen recepten van cocktails kan je doorgeven.

Soms worden de minibars niet goed aangevuld. Gewoon vragen, we konden zelfs, pakken wat we zelf wilden. Je hebt er voor betaald, dus je hebt er ook recht op.

Verder een perfect hotel, je kan er genoeg en buiten het hotel kan je ook genoeg doen. Zoals met Dolfijnen zwemmen, naar de dierentuin, Maya tempels, enz, enz.

Hotel Iberostar Paraiso Beach info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)