Hotel H10 Ocean Maya Royale

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag34°25°
Hotel H10 Ocean Maya Royale
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Ocean Maya Royale voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel H10 Ocean Maya Royale in het Nederlands

Geen vijf sterren waard!!

Vandevelde
27-4-2019

Het hotel is gelegen in een prachtig onderhouden domein. De kamers waren verdeeld in blokken van 8 kamers. Bij ieder blok staat een buitenairco die veel lawaai maakt en te horen is tot in de kamers, moeilijk om te slapen. De kamers zijn verouderd en op het terras geen voorziening om je natte kledij e.d te drogen. Je moest dit dan over je stoel hangen buiten, resultaat de dieren gingen met je zwemkledij lopen. 2 stuks kwijt! Het eten in het buffet restaurant was s'avonds dikwijls koud en weinig aangevuld, de à la carte restaurants waren lekker. Overal plastieken drinkglazen eveneens s'avonds wat niet zo prettig drinken is. Aan de receptie niet zo hulpvaardig, indien je een probleem had deden ze een uitleg wat je moest doen en dat was het. Er zijn 2 zwembaden wat wel positief was, een animatie en een rustig zwembad. In de zee kon je niet zwemmen, vies ruikend zeewier die ze dan nog dikwijls ophaalde die een stank met zich meegaf!

Gereisd Met partner in april 2019

Nooit meer!

Carla Kuil
22-4-2019

Het hotel was prima,mooie verzorgde tuin,de kamers schoon,verschillende thema restaurants,goed entertainment.Maar toch was het niet de vakantie die wij voor ogen hadden.Het ene zwembad was heerlijk om te vertoeven maar té weinig bedjes en parasols waardoor er 'smorgens om 7 uur al de bedjes geresveerd werden.Het andere zwembad was ook druk wat betreft een plaatsje zoeken maar er was ook nog eens zeer harde muziek waar je overal ook op het strand last van had.Ook was er zoveel zeewier dat je de zee niet in kon,ik snap dat het hotel híer niets aan kon doen maar leuk was het niet.Mijn man heeft tijdens een stroomstoring vast gezeten in de lift.Gelukkig had hij zijn telefoon bij zich want het licht viel uit en alarm slaan was niet mogelijk want de alarmbel werkte niet er hing geen telefoon met noodnr.Touroperator waar we geboekt hadden liet zich daar niet zien.Taxi naar de stad was 25€ en duurde een half uur kortom het was niet zo'n leuke vakantie.

Gereisd Met partner in februari 2019

Linda
19-5-2018

Super mooi hotel, ontzettend schoon. Heerlijk eten met veel afwisseling Een nadeel in de restaurants staat de airco op stand diepvries dit is het enige nadeel van het ressort.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

ultime relaxplek! Wereldse plek!

Karin van Rooij-Bouck
16-9-2016

1 van de meest heerlijkste plekken waar ik ben geweest op aarde! eten is werelds, hygiene is opvallend goed, ruimte in overvloed, service is geweldig, personeel helpt je zelfs tot ver buiten de hotelgrenzen omdat ze je herkennen! hier kom ik zeker terug! Al was het alleen al om kerstmis te vieren! Zoiets heb je nog nooit mee gemaakt! En dat het niet toegankelijk is voor minimensen, is enkel heerlijk! Toegang onder de 18 jaar is niet mogelijk!

Gereisd Met partner in december 2015

Gewéldig hotel met fantastisch eten!

Caitlin
5-9-2016

Er zijn 5 restaurants op het ressort, allen met een andere keuken, maar zeer goed! Het personeel is vriendelijk en hartelijk. Heerlijke bedden! De privillege kamers hebben leuke extra'tjes, zoals een pillow-package (als je kussen te hard/zacht is kan je deze wisselen).

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat wij een speciaal verzoek indienden met betrekking tot de vulling van de minibar. Dit is een paar dagen goed gegaan, maar daarna niet meer. Ook werd deze niet altijd bijgevuld. (Maar ach, als dat het ergste is!)

Gereisd Met partner in september 2015

Viel helaas wat tegen

WarZir
16-2-2016

Voordelen: eten is prima (alhoewel ze wel vaak ets te scheutig zijn met gebruik van olie), adults only resort (dus geen gillende kinderen), redelijk dicht bij het vliegveld. Er werken veel aardige mensen op het resort (zeker de strand bediening). Nadelen: wij vonden het resort te klein naar onze wens, we houden van wandelen, in dit resort ben je eigenlijk zo uitgewandeld. Het strand valt tegen, vrij smal/klein en geen mooi helder blauw zeewater (voor een mooi strand, kun je beter een hotel boeken in de wijk Playacar). Wij zaten in het hoofdgebouw (Privilege), helemaal bovenin, als het regende, ontstonden er ook plassen water in de kamer, voor de duurste kamer (Romance suite) vind ik dit een blamage. De kamer an sich vonden wij eigenlijk té standaard, voor de prijs die je ervoor betaald. Al met al hebben we ons redelijk weten te vermaken, maar we zullen dit hotel geen 2e keer boeken.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Betty
17-10-2015

Het was een fantastisch hotel, het eten was goed, de kamers waren schoon en ruim, in de ochtend was de zee al schoon gemaakt van zeewier, de Amerikanen waren luidruchtig maar dan maar op het strand of bij het andere zwembad gaan liggen je kan in ieder geval de rust opzoeken, nog een Tip. Neem Deet voor de muggen mee!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

De accommodatie is ons tegen gevallen

JANSSEN
6-10-2015

Deze accommodatie is ons heel erg tegen gevallen. Het is er erg luidruchtig door Amerikanen en Engelsen. Ook hebben wij niet in de zee kunnen zwemmen het water was heel erg vies door bruin zeewier en het stonk.de schoonmaak gebeurden middags laat wij moesten verplicht op het balkon zitten. Ook niet erg romantisch wij zijn gewend dat er soms van handdoeken dingen worden gemaakt en op je bed worden gelegd het was een reis omdat wij 2 jaar getrouwd waren er was niets romantisch. Wij zijn wel anders gewend van andere locaties in Mexico Wat ook erg verveld was dat je s,morgens vroeg al een bedje moest reserveren bij het zwembad want anders had je niets(6 uur toen lag alles al bijna vol)Het zag er wel netjes uit en het eten was goed maar wij vinden het niet een 9 waard Wij gaan hier nooit meer heen het zal beter zijn in de privlege maar wij hebben er genoeg voor betaald

Gereisd Met partner in september 2015

Subliem!

Shannah
6-4-2015

Wij verbleven 10 dagen in OCMR en in één woord: Fantastisch. Hotelkamer: standaardkamer voldeed goed aan de wensen. Minpunt: airco is luid. Zwembad/strand: Zwembad is prima in orde en wordt ook nauwgezet gecontroleerd en groot genoeg. Minpunt: vastgemaakte parasols waardoor het niet mogelijk is om een hele dag door te brengen in de schaduw, Strand is mooi. Buffet/ a la carte: buffet La Hacienda is prima. Eten is niet koud en er is voldoende keuze. La Dolce Prima is goed. Mooi uitzicht op de zee, Eten is lekker als je van Italiaans houdt. Bleu Moon is oké. En dan hebben we nog “Yookoso” en daar hebben we maar 1 woord voor: Subliem! Eten is Top, service is Top,We zijn er 3x gaan eten. Zegt meer als genoeg. Toch?! Als laatste willen we toch even Fransesco en Oscar even bedanken, Ze zijn gewoon fantastisch en doen er alles aan om je verblijf top te maken! Too Oscar: Mister Lionel wan’t to thank you for the nice holliday and too all the readers: tip them well! They deserve it! :)

Gereisd Met partner in maart 2015

Super hotel

F en m
22-10-2014

Binnenkomst in de hal zegt al genoeg! Ocean maya is een zeer goed hotel met vriendelijk personeel,goed eten,groot zwembad,lekkere cocktails en eten is er volop aan keuze. Strand is ook prima maar er ligt alleen veel zeewier. Kamers zijn ruim en schoon. Bij de poolbar zijn de Amerikanen te vinden en die worden later op de dag wel luidruchtiger,ga je naar het andere zwembad dan heb je hier geen last meer van. Reserveren bij de restaurants was niet nodig. Wifi in gehele hotel. animatie team is ook erg leuk,elke avond zijn er shows en optredens.

Gereisd Met partner in januari 2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenBrasilian, Glutenvrij, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Sushi, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Ocean Maya Royale in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Ocean Maya Royale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.