Hotel Gran Porto Real Resort

Hotel Gran Porto Real Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Porto Real Resort voor je op een rij gezet:

528 reviews over Hotel Gran Porto Real Resort in het Nederlands

Geweldig hotel met ideale ligging

bout-schipper
15-5-2017

In januari zijn we voor de 4e keer 3 weken naar hotel Gran Porto gegaan. Opnieuw hebben we er een verrukkelijke vakantie gehad en hebben we er weer volop van genoten. We zijn door het vriendelijke en behulpzame personeel weer op alle mogelijke manieren in de watten gelegd. Onze kamer met frontaal zeezicht was spic en span en we hadden een ruim balkon met schitterend uitzicht. We hebben in alle restaurants meer dan voortreffelijk gegeten. Er worden nog steeds bekende/goede merken fris/sterke drank geschonken, ook op het strand en bij het zwembad is er bediening. De 24h snackbar is ideaal, er is altijd een hapje en/of drankje te halen (zelfbediening). De 5th Avenue is bijna naast de deur, supergezellig.

Geweldige ervaring! Zeker de moeite waard!

Jeffrey
21-9-2016

Het hotel is in één woord super! Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn zeer netjes. Hiernaast is er zeer te spreken over het heerlijke eten wat er iedere dag weer is. Diversiteit is hoog en in de avond is zowel het buffet als een á la carte aan te raden. Tevens waren de dranken heel erg goed en als je wilde, hoefde je er niet eens voor naar de bar, aangezien de ober de bestelling kwam opnemen, echt top! De winkelstraat is op loopafstand en ook genoeg leuke winkels en horecatentjes te vinden. Wij gaan zeker nog een keer terug.

leuke vakantie

Anita Voorzee
9-10-2014

net terug van een heerlijke vakantie. wel aan te raden om gelijk junior suite te boeken. standaard kamer heeft geen eigen balkon. wel valt op dat foto's in boek en op de site niet overeenkomt met de werkelijkheid. strand is weg geslagen door orkaan. toegang naar de zee is een survival tocht. via zandzakken, scherpe stenen. staat de wind verkeerd ligt er zoveel zeewier dat de zee niet toegankelijk is, en stinkt enorm. bestrating rond zwembad waren ze aan het vernieuwen. eten prima, persone erg vriendelijk en behulpzaam. kamers netjes schoon, alleen erg gehorig. excursies zijn best prijzig. wij hebben ze geboekt via easy tours , veel goedkoper en goed verzorgd. wij kunnen terug kijken naar een leuke vakantie

heerlijke vakantie

marieke
8-10-2014

super fijne vakantie gehad! alleen het strand ziet er niet zo uit als op de foto's, ze kunnen beter de foto's aanpassen!

Un cauchemar !!!

ANA
24-9-2014

Cet hôtel s'est servi de mon compte bancaire sans mon accord cinq mois apres mon séjour. Lorsque je les ai contactés, l'explication que j'ai reçue est que l'agence de voyage a des dettes chez eux et ils ont donc decidé de se servir directement de notre compte pour les couvrir. C'est une situation completement ubuesque.

Fantastisch hotel

G
        11-9-2014

Gram Porto Real is echt een fantastisch resort, waar je bent voorzien van alle luxe. Uitermate geschikt voor een droomvakantie. Grote, schone, kamers. Perfect eten. En zeer vriendelijkpersoneel.

Mooi schoon hotel

Marian
        14-7-2014

Het hotel is mooi en schoon.

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Rustige ligging, dicht bij het centrum.

Het eten is prima, alleen het dinerbuffet valt wat tegen.

Maar bij de andere restaurants is het eten zeer goed.

Het strand valt wat tegen vanwege de zandzakken.

Maar je kunt zo naar het strand bij de naast liggende hotels.

Geweldig goed !!

imke_1989
        11-7-2014

Hier 14 dagen verbleven, was geweldig.

- Mooie kamer, goed eten.

- super vriendelijk personeel.

- strand was wel iets minder i.v.m. de zandzakken.

Top hotel !

johnny
        19-4-2014

Wij zijn van 2-4-14 tot 17-6-14 in dit hotel geweest . Super Hotel !

Mensen die op deze site zitten te klagen over het eten, en lawaai kunnen voortaan maar bij thuis blijven.!!

Mijn vriendin en ik zijn alle bei 2 moeilijke eters maar iedere dag was er wat anders te eten en goed ! het gehele hotel was super schoon! Top personeel ze doen alles voor je !!

Wij hebben nog nooit zo goed hotel mee gemaakt en zijn al op veel plaatsen geweest. Er werd bij ons 2 x per dag schoon gemaakt, en de minibar 1x per dag aangevuld.

al met al hebben wij een top vakantie beleefd hier.

Mensen die hier nog naar toe zouden willen gaan , echt een aanrader! je word hier behandeld als een koning :)

Super vakantiebestemming

dominique
        14-4-2014

We zijn in september vorig jaar 10 dagen naar mexico geweest, en verbleven in Hotel Grand Porto Real.

Het hotel lag 1 minuut van het strand en de mooie zee.

Personeel en service waren heel goed.

Onze hotelkamer was schoon en keurig, iedere dag kregen we een verrassing op ons bed van figuren met handdoeken gemaakt, super leuk en echt iedere dag iets anders.

We hadden all iclusive en dat was echt een goede beslissing, heerlijke cocktails en het eten was super, voor ieder wat wils.

Wij komen zeker nog terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Porto Real Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Porto Real Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Porto Real Resort scoort een 9.06 uit 10 op basis van 528 reviews.