Hotel Gala Resort & Hacienda

0Tonen op kaart

33 Reviews over Gala Resort & Hacienda

• 10Patryk07-04-2011

wspaniały hotel

polecam. Na pewno nie będziecie żałować. od centrum oddalony ok40 minut drogi na piechotę. na samym końcu dzielnicy playacar. Ale można sobie wziąść rower z hotelu / za darmo ) i sobie dojechać. należy sie również zastanowić nad jedną rzeczą a mianowicie, jak będziecie bliżej plaży to będą gorsze pokoje ( starsze ) natomiast w nowej częsci są pokoje dużo lepsze, ale jest kawałek do plaży ( jakieś 10 minut. w nowej części jest generalnie trochę nudniej i spokojniej. alkohol prawie jaki się chce z całego świata. nawet była "wyborowa". jeszcze raz szczerze polecam

• 8Joop Kuipers09-12-2007

Gala Resort & Hacienda Januari is een ideale tijd om te vertoeven in warmere oorden zoals Mexico, zeer vriendelijk personeel altijd aandacht voor je, op het strand worden de drankjes al gehaald voordat het laatste slokje uit je glas is, en dat kan ik best waarderen. Als je door het park naar het strand loopt, kom langs twee restaurants, en verschillende barretjes waar je niet om heen kan. Op het strand aangekomen kan je rechtsaf een behoorlijk eind wandelen, wij hebben op zo,n wandeling een echte reuzenschildpad ontmoet, het dier bleef maar om ons heen zwemmen. De temperatuur van het water is heerlijk, en de golfslag (soms) stevig. Let bij het wandelen op de rotsen, er lopen behoorlijk grote leguanen rond. Als links af gaat Was het toen wij er waren niet mogelijk om via het strand naar Playa del Carmen te lopen, veel strand is verdwenen door de stormen van de laatste jaren, men is wel bezig dit weer opnieuw aan te leggen. (Let op bij boeken dat er voldoende strand is bij een resort

• 9Edwin, Yvonne, Kimberly en Boy15-04-2007

Geweldig Hotel! Wij zijn er in Oktober 2005 geweest toen orkaan wilma langs kwam.. Wij zijn ontzettend bediend tijdens de storm. We hopen dat het intussen allemaal weer is zoals het eerst was. We gaan in 2008 weer terug om onze vakantie af te maken. Verder een super vakantie en accomodatie.

• 10jolanda en frans24-01-2007

wij zijn er in februari met zn 2 geweest met een woord grandioos en wat zijn de mensen vriedelijk en behulpzaam

• 9Tiga Zegers07-09-2006

We zijn hier in September 2005 geweest. We hadden een kamer in het hotel geboekt, maar we kregen een Hacienda!!! Die zijn in 1 woord GEWELDIG!!! Super aardige mensen daar, vooral het animatieteam (Brenna) is geweldig! Echt een super vakantie en de moeite waard! Gewoon doen en genieten!!!

• 9CKS14-08-2006

Geweldig hotel! Wij waren er met 7 volw. en 4 kinderen (waarvan 2 kleintjes) en hadden extra de hacienda kamers geboekt. Helemaal super: als de kleintjes hun middagdutje deden, kon je heerlijk bij "je eigen" zwembadje zitten en zelfs daar werd je op je wenken bediend. Alles is er keurig schoon, het personeel vriendelijk en erg atend en ook het eten is prima. Mijn zoon (nu 12) vraagt regelmatig of we nog een keer naar het Gala-resort gaan. (Wat we zeker nog een keer gaan doen!)

• 10maarten en wilmie07-08-2006

wij zijn met kerst en oud/nieuw 2004/2005 hier geweest.'t was geweldig,goed eten,mooie schone kamers,leuke bediening etc.excursies waren nogal prijzig maar zeker de moeite waard,vooral zwemmen met dolfijnen.niet twijfelen maar doen.

• 10Ingrid en Maarten07-02-2006

Wij zijn hier in juli 2002 geweest en hebben hier echt een top vankantie gehad. Erg luxe in je eigen Hacienda, zo het zwembad in naar de leguanen kijken. Perfecte service, heerlijk die room-service. Goed eten, geweldig strand om te zonnen maar ook om te wandelen. Kortom PERFECT!!!

• 9Michella15-11-2005

Ben hier samen met mijn vriend geweest, van 25-09 t/m 03-10-2005. Supervakantie gehad! Het personeel van Gala is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, we hebben erg veel lol gehad met de obers. Playa del Carmen is een erg leuk plaatsje, leuke winkeltjes, veel activiteiten. We hebben een auto gehuurd en zijn er zelf op uit getrokken, o.a. naar Puerto Vallarta geweest waar we met dolfijnen hebben gezwommen en naar Crococun Zoo waar we tussen de krokodillen en andere reptielen zaten (ook aanraken!). Cancun was ook het bezoeken waard (o.a. naar het Wildwaterpark geweest (hier is Duinrell niets bij!). Af en toe een regenbuitje gehad (de laatste dag van onze vakantie kwam orkaan Stan langs) maar over het algemeen goed weer, lekker warm! Met de auto ook het binnenland ingetrokken, hier zie je duidelijk het verschil tussen arm en rijk. Het was echt de moeite waard, ik zou zo weer terug willen...

• 10Corina29-10-2005

Wij zijn er in oktober geweest. Het is echt een super hotel. Wij waren er tijdens de orkaan Wilma. Dat was vreselijk, maar het personeel van het hotel bleef zich voor 100% voor de gasten inzetten. Jammer dat er zoveel vernield is. Het zal weer lang duren voordat het weer zo mooi is. Er is zoveel kapot gegaan

Hotel Gala Resort & Hacienda info

Veilig betalen met