Hotel Fusion Beach

Kleine hotelsWeer vandaag31°25°
Hotel Fusion Beach
8,2

2 reviews over Hotel Fusion Beach in het Nederlands

Fusion Beach Hotel,leuk hotel aan het strand met strandstoelen en een goed restaurant, elke avond life muziek.

Mooie tuin met ruime kamers.

50 meter van winkel straat

Geweldige locatie en sfeer!!

Bettie van Steinvoorn
29-3-2010

Het hotel is gelegen direct aan het strand met een eigen beach club en 50 mtr van de straat met alle barretjes en restaurantjes. geweldige locatie.

De meeste kamers bevinden zich rondom een tuintje met prachtige planten en bloemen. De kamers zijn schoon en hebben AC, TV, een koelkastje en goede matrassen!

Elke middag & avond hebben ze live muziek op het strand. Verschillende bandjes van reggea, salsa tot rock covers. En ook hebben ze elke avond een fire show op het strand.

Het personeel is erg vriendelijk en Yonathan (barman) maakt de beste mojito´s van Playa!! En de manager is Nederlands.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fusion Beach in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fusion Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.