Appartement Encanto El Faro Deluxe Condo

Appartement Encanto El Faro Deluxe Condo

7Goed

Mexico, Quintana Roo, Playa del Carmen

Op vakantie geweest naar Encanto El Faro Deluxe Condo?

7Goed

• 9.7Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Encanto El Faro Deluxe Condo voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Encanto El Faro Deluxe Condo

• 9Marc18-08-2013

Ruim appartement op ideale locatie!

De appartementen zijn ruim en luxe ingericht, wij zaten kamer 202 Surf. Mooi zwembad. Ideale ligging direct aan een zacht zandstrand en 2 minuten lopen van 5th Avenue, "de straat" van Playa del Carmen met vele winkeltjes en restaurants. Ook is het leuk om aan het strand te eten. Direct langs El Faro ligt Zenzi's (Nederlandse eigenaar). Hier kan je lekker eten, bovendien is er elke dag live-muziek. El Faro is echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Oosting T28-07-2013

Heerlijke vakantie

Appartement ligt midden in het centrum aan de kant van het strand, waardoor je pal aan het strand zit en als je complex uitloopt je in het centrum bent. Wij hadden een appartement aan het zwembad en geen last van lawaai van het centrum. Op balkon hoorde je wel wat van de muziek maar binnen niet. Achter het zwembad ligt direct het strand waardoor wij een prachtig uitzicht hadden vanaf ons balkon over de zee. Strandstoelen zijn gratis voor appartement bezoekers. Vriendelijk personeel, luxe ingericht appartement met alles voorradig, goed schoon. Ontbijt bij restaurant was prima, genoeg keuzes. In omgeving aantal supermarkten en voldoende eetgelegenheid.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 4Astrid de Brock31-05-2013

Hier nooit meer !!!!

Twee weken in dit Appartementencomplex geweest. Appartement is mooi maar daarmee is alles gezegd. Gezien het hier vooral gaat om het kwijtraken van appartementen via time-sharing ben je daar - indien je daar geen appartement "bezit" - een onbelangrijke gast. Meestal krijg je een appartement aan de straatzijde toegewezen waardoor je 24 u wordt blootgesteld aan lawaai van alle bars, discotheken en nachtclubs die doorgaans in de openlucht zijn en tot in de ochtend 6, 7 uur doorgaan. Zelfs met ramen en deuren dicht, watten in de oren en slaapmiddelen is het onmogelijk enige nachtrust te krijgen. Dit is geen vakantie meer te noemen, maar een straf. Ontbijt 5-sterren onwaardig. Onvriendelijk personeel, die niet de moeite nemen je klacht serieus te behandelen.

Gereisd met partner in januari 2013

Appartement Encanto El Faro Deluxe Condo info