Aparthotel El Tukan

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima vertoeven !

Esther knoop
1-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in een prima hotel. We hadden niet veel luxe verwacht, maar dat heb je ook niet nodig met een lekkere vakantie. Wij hadden een deluxe kamer gekozen omdat die gerenoveerd waren en die was precies zoals we hadden verwacht, lekkere douche en prima bedden. De airco was kapot maar die kwamen ze direct maken. Prima personeel die erg behulpzaam was. Al met al prima hotel om te vertoeven!

redelijk hotel aan erg drukke straat

A&J
27-6-2017

er zijn meerdere locaties en onze kamer lag aan de drukste straat. hierdoor sliepen wij met oordopjes in.

schimmel op de badkamer

schoonmaak erg slecht vond ik.

Matras was OK, maar de overtrek was meestal te kort waardoor je halverwege de nacht op plastic ligt te zweten.

WIFI is belachelijk traag. als in 30 kb/s. zelfs even iets googlen word een uitdaging voor je geduld.

erg vriendelijk personeel.

ontbijt is supergoed. erg uitgebreid en vers.

de koolbeach is een lokatie op ongeveer 10 a 15 minuutjes lopen op het strand waar je een bepaald bedrag voor je stoelen betaalt, daarna heb kan je dat bedrag spenderen aan drank en eten. wanneer je over dit bedrag heen gaat betaal je het verschil extra (+de 10% fooi op het gehele bedrag)

het ligt midden in het centrum aan de hoofdstraat, waardoor je een flinke keuze aan restaurants, barretjes en winkels op loopafstand hebt. maar hierdoor is het dus meteen ook erg rumoerig.

het zwembad is een lachertje. ga maar naar koolbeach.

midden in het centrum

greet
11-6-2017

Leuk hotel, midden in het centrum. Bestaat uit een aantal verschillende gebouwen bij elkaar. We hadden geboekt voor het hoofdgebouw maar kregen een straat verder een appartement toegewezen. Dat was eerst een teleurstelling maar naderhand erg blij mee omdat het rustiger was dan bij het hoofdgebouw. Uitzicht van de kamer was niet erg mooi en Wifi erg slecht (niet in het hoofdgebouw).

Eten prima. Door de locatie is het een aantrekkelijk hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor El Tukan voor je op een rij gezet:

Oase in een levendig centrum

Pierre @ Margriet
19-4-2017

Eenvoudig goed hotel midden in het centrum van Playa del Carmen Mexico. Kamers gelegen in jungle achtige omgeving. Rustig hotel ondanks dat het aan de grote boulevard ligt. Eerste indruk is minder, maar na de tweede dag zouden we niet ergens anders meer willen.

Vriendelijk personeel, alles netjes gepoetst. Aanrader voor een redelijke prijs.

Ik heb geen gebruik gemaakt van de diners, maar het ontbijt vond ik kwalitatief wat minder. Verder een mooie locatie aan de boulevard, vriendelijk personeel en ruimte kamers, met koelkast en airco. Meer heb je niet nodig !

basic

Jacky
12-2-2017

Hotel was redelijk , schoonmaak was goed, neem vooral geen ALL-INN dit is waardeloos als je in de restaurantjes laat blijken dat je premium gast bent krijg je voor de drankjes een aparte kaart en bij het eten wordt je verteld dat je bepaalde gerechten niet mag nemen of er gewoon voor moet betalen, ontbijt was wel heel erg goed. Het zwembad stelt echt niets voor. Bij de Kool Beach wordt je achteraan geplaatst net een derde rangs burger, je kunt hier wel drinken krijgen maar geen eten, dit moet je gewoon betalen en ook de koffie zit niet bij de all-inn

Perfecte locatie

Barbara
16-1-2017

Beetje ongerust door de negatieve recencies hebben we een upgrade gevraagd. We zaten voor plm 8 eur per nacht extra in een ruime kamer in het blok achter de receptie. De kamer was ruim en schoon, (prima) bedden worden iedere dag verschoond. Geen vieze lucht, het was gewoon prima!

Ontbijt is ook goed, ja geen 3 sterren liflafjes, maar vers fruit, omelet.

Je zit asn de hoofdstraat en aan prima restaurants geen gebrek. Dus all in boeken zou ik niet doen. Ontbijten kan je overigens ook overal, ook heerlijk Aan zee met voetjes in het zand.

Het enige nadeel, veel herrie tot in de kleine uurtjes.

graf zooi

rene
5-10-2016

wat vond je goed wat niet dit hotel mag je niet in schimmel stank in je kamer vies ga zo maar door mensen die zeggen dit is goed echt niet geloof me echt niet goed o ja slot van je kamer deur is gewoon open ga er niet heen kijk ergens anders in een grot slaap je beter

Alles is vies , krijg jij de schone handdoeken al vuil aangeleverd het stinkt en schimmel overal. Wij zijn gelijk weggegaan met mijn Man.

als je hier heen gaat is echt zonde van je geld schoonmaken hebben nog nooit

Van gehoord schimmel in de badkamers ik heb 4 kamers gehad en alles vies oud en klaar voor de sloop

Wij kregen een kamer achter in een straatje ga hier niet heen pls echt niet waard voor zijn geld

We hebben een aantal aanbieders voor El Tukan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Tukan in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Tukan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel El Tukan scoort een 7.7 uit 10 op basis van 481 reviews.