Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa info

We hebben de beste aanbieders voor Villa El Dorado voor je op een rij gezet:

6 Reviews over El Dorado

• 0Johan Timmermans09-03-2010

Vervolg van een aanrader van een hotel

Wat betreft de zwarte zandzakken voor het strand: dit is inderdaad niet het allermooiste zicht maar stilletjes aan geraken deze begroeid met algen en zeemossen en koralen zodat het uizicht eerder begint te lijken op rotspartijen in het water en krijgt men beschermde baaien waar ook fauna zich begint te ontwikkelen en waar je rustig kan snorkelen. Alerlei vissoorten (nog niet in grote massa maar toch ..), krabben en vogels hebben reeds hun weg hiernaartoe gevonden. Tot slot : wij sliepen in een “gewone” kamer maar toch zeer luxueus en prima onderhouden en met zicht op de adembenemende tuinen (ik geloof dat elk appartement dit heeft) en voor ons hoefde de Casitas niet. Het was er zeer rustig, zoals over het hele domein. Enige minpunt was het handdoekleggen. Wou je je ideale plekje reseveren moest je om 06u in de morgen op stap gaan om je hanndoek te leggen. Ik werd toch steeds gewekt door de talrijke zangvogels maar ik kan begrijpen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

• 10Johan Timmermans09-03-2010

Voor ons een aanrader

We hebben een fantastische vakantie gehad in dit prachtig gelegen resort. Heel vriendelijk personeel, mooi onderhouden kamers, fantastisch lekker eten. Elk hotel heeft zo zijn bizonderheden, zoals ook dit en ik verwonder mij dan ook niet van sommige negatieve reakties. Het hangt allemaal van je ingesteldheid af. Alle restaurants zijn à la carte restaurants en je moet wachten tot er plaats is (zeker bij Italie, Fondue en Kampai) om te kunnen gaan dineren. De bewoners van de casitas hebben hier voorrang. Ofwel ga je extreem vroeg (vb 17.45u) en heb je steeds plaats ofwel ga je tegen 18.45u, doe je als niet niet-casitabewoner je reservatie voor tegen 19u30 à 20u en ga je lekker aperitieven in afwachting in de verschillende bars. Het voordeel is dat de grote sloef tegen 20u al weg is en dat je alle tijd hebt van de wereld om te genieten van mooi opgediende gerechten (4 à 5 gangen naar keuze met onbeperkt wijn en andere dranken opgediend door heel vriendelijk personeel). Wordt vervolgd..

• 8oosterlee11-02-2009

mega goed resort!!

Wij zijn hier geweest voor onze honeymoon. Het kon gewoon neit beter. Je voelde je net een superster (sjeik), alles werd voor je gedaan. Wij zaten in de casita's. Supermooie kamers en dichtbij het zwembad en strand. Bedden waren super goed en groot. Een eigen jacuzzi in de kamer waar ze elke avond een lekker luchtje neer zette met kaarslicht. Personeel was erg vriendelijk en vrolijk. Deden echt alles voor je. Zo hadden wij een muggenplaag in de kamer en komt gelijk een mannetje aan om dat te verhelpen, maak niet uit hoelaat het is! Als je van luxe en rust hou dan is dit het hotel die je moet kiezen!!! Er mogen ook geen kinderen onder de 18 jaar op dus geen gekrijs van kinderen om je heen. Wij raden dit iedereen aan!!!! Onze vakantie was super en kon niet beter als honeymooner. EEn goeie keus!!!!

Groetjes fam. Oosterlee

• 0Fenna12-11-2008

Superdeluxe Honeymoon

Wij verbleven in juli 2004 op het net nieuwe gedeelte van het park in een casita waarbij het riviertje van het zwembad voor ons huisje met veranda langs liep. Dus smorgens vroeg rolde wij ons bed uit zo de stroming in om naar het zwembad te zwemmen, vervolgens een paar baantjes te trekken en daarna heerlijk ontbijt te laten brengen en op de veranda welke uitkeek over zee te nuttigen. Ook in de casita was het elke dag (en nacht) weer een feest. Champagne laten aanvoeren om 's avonds vanuit het bubbelbad over zee uit te kijken. Echt geweldig. Maar inderdaad de ligging is niet top. Maar wij pakten een bus die iedere dag, ieder uur ons heen en weer reed naar cancun of playa del carmen. Andere dagen gingen we met trips mee, snorkelen op xel ha en naar Tulum. Met dolfijnen trainen en een dagje naar Cozumel! Echt Geweldig. Ook de markt in cancun was leuk, veel souveniertjes en ook daar op het strand gaan liggen tussen de mexicanen en proberen praatjes aan te knopen. Wij gaan zeker terug!

• 9ronald en audrey15-09-2007

ervaring met Casita, beoordeling uitmuntend! buitendouche, jaccuzi, balkon met uitzicht over zee, een en al top! Bediening, top, top, top, Strand voor casitabewoner met eigen hutje met dikke matrassen! Een mega ervaring voor de luie tourist, maar wel een aanrader!!

• 9wendy29-08-2007

SChitterend hotel , met heerlijke restaurants, mooie tuin, schitterende annimatie, heel relaxed sfeertje, alleen de ligging vonden wij minder, was wel aan zee, maar daar liggen allemaal zandzakken in, veel stroming en niet echt de gelegenheid om te zwemmen, ook ligt het ver van stadjes ed, je moet zowiezo een taxi nemen als je ergens heen wilt, voro echte strandgangers is dit neit de gelegenheid. Daarentegen waren er verschillende zwembaden, echter van het villa gedeelte mag je geen gebruik maken als je in het hotel verblijft, dit vonden wij erg vervelend, als je op een gegeven moment de poort door gaat is dat eignelijk de plek van de hutjes en honnymooners en daar heb je dan weinig te zoeken en wordt je zelfs weggesturud. Wat verder wel prettig was is dat er geen jongeren tot 18 jaar worden toegelaten, wat voor veel rust zorgt

• 9R. Timmermans30-07-2007

Fantastisch resort, mooi, luxe. Personeel is super aardig. Eten is van zeer hoog niveau. Je leeft als een koning op dit resort. Absolute aanrader!!!

• 10Familie van Campen18-06-2007

Voor een honeymoon het hotel van Cancun! Superservice, luxe en heel veel rust! Geen handdoekenrace voor het strand, fantastische strandhutjes met bedden en onwijs mooie 'casita'. 9 toprestaurants á la carte!

Villa El Dorado info

• Adresgegevens