Diversity Diving

8.4Fantastisch

Op vakantie geweest naar Diversity Diving?

• 8wil21-06-2013

The reef diving

Een zeer goede plaats om te duiken

Gereisd met vrienden in april 2005

• 8Frank&Sjakkelien16-02-2013

Cenote dive

Erg leuke ervaring. Vraag zeker naar gids.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8marthijn_herfkens30-01-2013

Prima dag gedoken met een kleine groep mensen

Duiken ging wel wat snel achter elkaar..... ik heb liever een beetje pauze tussendoor ....

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 6carola_113-10-2012

Niet boeken via hostess touroperator

Slecht en oud materiaal. Duur tov Padischool op het strand van het resort

oktober 2012

• 10Rozalia19-06-2012

Polecam.

Super można tu ponurkować, ale ja się nie odważyłam. Nurkował mój chłopak i według niego było niesamowicie, super przygoda.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Fleur22-04-2012

Absolute aanrader

Een super plek, beter kon niet. Bij de medische keuring kwam naar voren dat ik twee jaar geleden een oorontsteking had gehad en bij de vliegreis wat last had. Carlos (een super vent) is met ons samen naar het medische duikcentrum geweest voor een bezoekje aan de dokter. Hij wilde zeker weten of ik verantwoord kon duiken. Ook de instructeur die met ons mee zou gaan naar zee is ook meegeweest voor eventuele instructies voor mijn oren. Alles was goed gegeregeld en we waren met zijn twee, een instructeur en nog een jongen die in cursus deed. De instructeur (Louis) gaf ons vertrouwen, bouwde alles rustig op ivm mijn oren en hield je goed in de gaten. De theorie en de introductieduik in het zwembad is een goede voorbereiding voor de duik in de zee. Je kon achteraf een lekkere douche nemen en een hapje en een drankje. Het koraal was super en we zijn kleurrijke vissen tegen gekomen inclusief een murene en kreeft. Als je wilt gaan duiken in mexico, dan raden wij deze duikschool aan!

Gereisd met partner in april 2012

• 9Sabien07-10-2011

SUPER!

Niet alleen een proefduik gedaan, maar ook een schilpadden snorkel excursie. GE-WEL-DIG!

Gereisd met partner in september 2010