Hotel Colibri

Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Colibri voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Colibri in het Nederlands

2007

Een redelijk hotel, ligt goed maar niet echt heel gezellig

Íngrid
17-7-2007

Een redelijk hotel, ligt goed maar niet echt heel gezellig. Toen we weer terugkwamen een ander hotel geboekt (Luna) iets leuker aangekleed. Prijzen zijn vrij hoog dus zeker onderhandelen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 17 2007 17:50:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek!! Aan de ene kant van het hotel ligt het en aan

Eva Visser
2-7-2007

Prima plek!! Aan de ene kant van het hotel ligt het strand, en aan de andere kant vind je de straat met restaurants, cafe's, winkels enz. Van prijzig naar minder prijzig is er keuze uit een kamer met uitzicht op de tuin (achterkant), een kamer met uitzicht op de straat (voorkant) of een cabana in de tuin. In het laagseizoen is het aan te raden over de prijs te onderhandelen; wij kregen de kamer voor de helft!

Gereisd Anders in juli 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colibri in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colibri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.