Hotel Club Cabanas

Hotel Info

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Club Cabanas

• 9Patrick04-08-2006

Wat een fantastische vakantie heb ik hier gehad.. Ik zou hier zo weer naar teruggaan, helaas is het overgenomen door Real Resorts.. wat het allemaal een iets afstandelijker/zakelijker iets maakt.. De kamers zijn allemaal keurig, de douche wordt elke dat uitgeschrobt, het eten is super, genoeg variatie.. na 16 dagen gaat het eten iets vervelen maar toch genoeg keuze. Het animatie team is hier super, erg sociaal en vermakelijk.. Ik zal Niss, Pepe, Claudi en Carla nog lang missen!

• 4Stephan16-07-2006

vond het all-in erg tegenvallen, maar dat is ook logisch gezien de prijs. we hebben gekozen voor het goedkoopste all-in hotel wat we konden vinden. doen we nooit meer. je kunt inderdaad beter wat meer betalen. eten was vaak hetzelfde en het zeer irritante animatieteam liet je niet op je gemak eten. zijn vaak in playa del carmen gaan eten. zitten erg leuke en gezellige restaurants, maar dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn als je naar een all-in hotel gaat. voor de rest waren de kamers prima. wel heel klein zwembad en niet schoon.

• 10a.b15-01-2006

Perfect Hotel Personeel bijzonder vriendelijk en behulpsaam aanrader iwij gaan zo weer terug volgend jaar

• 8its me mexicotourist29-12-2005

Echt een geweldig hotel. We hebben er ook een nacht doorgebracht omdat ons hotel overboekt was, maar het is een echte aanrader. De mensen zijn heel vriendelijk, alles is heel proper en het eten is super. Wil je een goed hotel, dan is dit een topper.

• 3san31-10-2005

ik vond het echt niks dit hotel, we hebbe er een nachtje moeten doorbrengen omdat het andere hotel vol zat, maar ja het is ook niet duur en dan kun je natuurlijk niet al te veel verwachten, wil je een perfect hotel dan kun je beter iberostar boeken en wat mee betalen

• 10Fam. Piso24-09-2005

Waar voor je geld!! Ondanks dat ze maar drie sterren hebben gekregen...Prima ruime en schone kamers (ze wassen zelfs je douchegrodijn....). Onzettend leuke vakantie gehad prima animatieteam. Niet aan het strand maar om het half uur een bus die een belevenis op zich is (banana ride). 5 minuten lopen naar het centrum of het strand.

Eten uitstekend, noem het en ze hebben het regelmatig thema's zoals tex/mex, italiaans etc.! Meer dan voldoende keus en wederom erg schoon (ze schrobben zelfs het plafond..!?!).

Oh ja had ik al verteld dat ze het strand vegen....zachter zand als dit kom je niet snel tegen.

Ga je naar Playa del Carmen? Ga dan naar Club Bananas!

• 8maythie31-01-2004

Niet duur, goed verzorgd, aangenaam verblijf. Jammer gezoeg niet direct aan het strand, maar om het half uur gaat de gratis bus naar het Bananas privestrand. Playa del Carmen is gezellig en in de (wijde) omgeving is veel moois te zien. Kortom een aanrader

• 8heleen26-01-2004

een zeer gezellig hotel! goed en lekker eten pluspunt is dat er om het half uur een bus naar het strand gaat die je brengt en haalt! zelfs op het privestrand kun je onbeperkt drinken. zeer goed all inclusive hotel

0 tips over Hotel Club Cabanas

0 vragen over Hotel Club Cabanas