Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Playa Maroma voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Catalonia Playa Maroma in het Nederlands

Geweldig !

Simona Peter Paul en Ellemieke
13-6-2019

Alles was gewoon echt Top! Lekker Eten , privilege kamer , het personeel , zwembad , zee .. en neusbeertjes in de tuin.. :-) De beste vakantie in Catalonia Playa Maroma.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

excellent

Giorgio
13-5-2017

Laat je nederlandse stress aanvallen thuis, en dan wen je snel aan het mexicaanse tempo.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2016

Geweldig resort voorzien van alle gemakken

Rowena
10-12-2016

Het is een prachtig resort, dat gebouwd is op een lange strook richting zee. Er liggen overal in het complex gebouwen van maximaal 3 verdiepingen hoog met hotelkamers. Ze zijn mooi en ruim. Er is een groot buffetrestaurant, een drietal a la carte restaurants, waar je moet reserveren. Niet alle a la carte restaurants zijn even geweldig, maar je komt hier niets te kort. Bevalt het je niet in het a la carte, dan kun je gewoon weer uitwijken naar het buffetrestaurant, waar enorm veel keuze is. Verder is er een zwembad en het resort ligt direct aan zee. Het kan afhankelijk van de locatie van je kamer ver lopen zijn naar zwembad, strand of restaurants en bars, want alles ligt ver uit elkaar. Het hotel ligt ver van Playa del Carmen zelf en een taxi kost een kapitaal. Dus ga je voor Playa del Carmen, dan niet dit hotel boeken.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Geweldig hotel!

w_keulen72
8-3-2015

Indien je op zoek bent naar rust en goed eten is dit de perfecte plek om je vakantie te vieren. Ter afsluiting van onze rondreis waren we 5 dagen in dit resort en wij hebben genoten. Het eten is fantastisch zowel het buffet restaurant als de 3 a la carte hotels waar we in die 5 dagen 3x gebruik van mochten maken. Er is een bar waar er overdag heerlijke crepes, ijs en milkshakes gehaald kunnen worden en er is een fruitbar waar je lekkere shakes kan laten maken. Kortom van het eten en drinken hebben we genoten. Het complex is groot en groen waardoor je hier een spider monkey, eekhoorns en neusbeertjes kunt spotten. Alles is prima onderhouden, schoon en verzorgd en het personeel is erg vriendelijk. Het publiek bestaat vnl uit fransen en italianen en daar is ook alles op gericht (kidsclub en annimatieteam). Het centrum van playa del carmen is wel wat ver maar als je daar niet dagelijks heen hoeft wilt is dit een fantastisch hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Mag van mij 5 sterren hebben.

G. ten Veen
6-10-2014

De laatste week van onze rondreis brachten we door in dit hotel. Werkelijk top. Vier keer mochten we in een thema restaurant eten en de overige keren in het buffetrestaurant. Allemaal goed, maar het grillrestaurant was wel het beste. Vriendelijk personeel, goede en ruime, schone kamers. Vriendelijk personeel en een mooi zwembad en prachtig strand. Wij konden ons niet meer wensen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ervaring !

Andre Guns
22-3-2013

Zeer goed hotel, mooi en rustig gelegen - Het eten en de diensten zijn goed - Zeer mooie strand met mogelijkheid tot grote wandelingen - Indien animatie gewenst, vind U daar voldoening - Vooral een franse bezetting - daarna komen de italianen en canadesen - zeer revreden van onze keus - indien aktiviteiten buiten hotel moet men rekenen op het gebruik van taxi - afstand naar Playa Del Carmen = 22 Km gelijk aan 225 MxP of ongeveer 13 Euro.

Gereisd Met partner in maart 2013

Heel goed hotel met geweldig strand

petersteehouwer
26-8-2012

Zeer goed hotel direkt gelegen aan een super zandstrand. Zeer vriendelijk & behulpzaam personeel, goede schone ruime kamers. Eten in zowel het buffet als de a la carte restaurants - 6 maal per verblijf - is topklasse (uitzondering het mexicaanse restaurant). Geen massaal vakantieresort. Nadeel: vrijwel uitsluitend Franse & Italiaanse gatsen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Fantastisch resort

richard
1-10-2011

een heerlijk resort waar je echt vakantie hebt! vriendelijk en behulpzaam personeel. geen enkele moeite is hen teveel. Het eten is heerlijk. zalig fruit en salades. zelfs de vegetarische eter komt niets te kort.
De kamers zijn ruim en bedden ook prima in orde. Schoonmaak ook keurig. Je ziet hier nog maar weinig Nederlanders maar dat gaf ons een echt vakantiegevoel. De zand- en kiezelweg naar dit resort is geen probleem voor bus en taxi. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Aanrader!! Prachtig strand, prachtig zwembad, veel animatie

Femke
2-6-2008

Aanrader!! Prachtig strand, prachtig zwembad, veel animatie. Volleybal/waterpolo/ danslessen/ spaanse les/ aquagym en ga zo maar door. Duikschool aanwezig. Gratis schuttlebus naar Playa 2 maal daags!Wel voornamelijk Spanjaarden, italianen, fransen en een beetje amerikanen! (weinig tot geen nederlanders). Maar zeker de moeite waard!!

Gereisd Met partner in juni 2008

Heel goed hotel

Annie en Karel
4-3-2008

Heel goed hotel. De jongens waren zeer vriendelijk. Het was gewoonweg fantastisch!! We zijn er al 3 keer geweest en we gaan nog een keer terug!

Gereisd Anders in maart 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Playa Maroma in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Playa Maroma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.