Hotel BlueBay Grand Esmeralda

Hotel BlueBay Grand Esmeralda
7,7

3 tips over Hotel BlueBay Grand Esmeralda

luc_hilven, 2-1-2014

Doe geen jeepsafari , weinig te zien . Voor de rest zijn alle excursies goed .

Aanrader : xel-ha

Als je op het strand van het hotel staat wandel dan zeker eens naar links tot je niet meer verder kan ( prachtig rustig uitzicht )

LIS, 19-8-2012

Een nadeel is dat de zwembaden niet diep genoeg zijn om lekker af te koelen want overdag word het water er erg warm .

De a la carte rest zijn zeer luxe maar ook het buffet is goed eten ,en eet je thuis elke dag zalm bij je ontbijt? Nou ik niet maar daar stonden elke dag hele schalen zoveel als je luste.

We hebben de xelha excursie gedaan en met dolfijnen gezwommen , zeer de moeite waard en de maja tempels bezocht ook erg mooie omgeving.

marsicht, 7-5-2012
A la carte restaurants allemaal proberen, een dan vantevoren reserveren dan is er altijd plaats, en als de regae band speelt bij visrestaurant, zeker boeken, top band...

We hebben een aantal aanbieders voor BlueBay Grand Esmeralda voor je op een rij gezet: