Hotel Aventura Mexicana

MexicoQuintana RooPlaya del Carmen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Aventura Mexicana voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 10 reviews

8.7FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Aventura Mexicana

• 8PdC27-05-2012

Prima hotel op ideale locatie

Het hotel is prima gelegen in een zijstraatje van de drukke toeristische straat. Het hotel is relatief eenvoudig maar in prima staat!

• 0Dina16-11-2011

Sfeervol, net hotel

Hotel is kleinschalig maar erg sfeervol. Kamer zijn ruim en netjes. Het ligt midden in het centrum van playa del carmen dus onwijs veel leuke restaurants en winkeltjes in de buurt. Gratis internet, ontzettend vriendelijk personeel. Loopafstand naar prachtig strand. Kortom een aanrader!!

• 10Ldybgd24-01-2011

Paradiset på jorden

Vi var på Aventura i januari 2010 och det var vår allra bästa resa någonsin hittills! Vi reste 2 familjer (samtliga vuxna mycket resvana!) med barn i 4-7 årsåldern. Hotellet är en riktig pärla och har en av Playa del Carmens absolut bästa restauranger med en italiensk köksmästare. Frukostarna i den underbara trädgården kommer att stanna i våra minnen för evigt! Vänlig, hjälpsam personal. Mycket rent & välhållet, MYCKET charm! Stora härliga rum med 2 stora Kingsizesängar, en enorm dusch & alltid varmt vatten:) Vi hyrde bil ett par dagar för att åka längre bort och fick gratis använda hotellets parkering. Gratis internet. Läget är utmärkt i den lite mindre "hysteriska" delen av Playa, många fantastiska restauranger, konstgallerier och med Mamita's som "sin" strandklubb. Vi saknade INGENTING under vår vistelse här. Tyvärr valde vi att efter detta bo på en all-inclusive anläggning i 5 dagar. Aldrig mer!

• 9Verlaan03-06-2010

Uitstekend hotel in een prima locatie

Wij hebben onze vakantie hier doorgebracht en moet zeggen dat het boven verwachting was. Prima hotel in een rustige omgeving en maar een paar stappen verwijderd van de beroemde 5 th avenue (shopping en uitgaan). We kregen een ruime mooie kamer voorzien van alle gemakken (kingsize bed, douche, airco, ijskast, magnetron, koffiezetapparaat, safe) in de adult pool area. Prachtige tuin, mooi zwembad, prima onderhouden en zeer schoon. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam spraken allemaal zeer goed engels. Kunnen ook trips en transport voor je regelen en willen je graag adviseren. Ze hebben ook een uitstekend restaurant voor zeer redelijke prijzen. Ook in de omgeving heb je veel restaurants en 2 grote supermarkten. Het fantastische strand was ook ongeveer 8 lopen. Kortom uitstekend hotel op een (toch)rustige locatie en alles op loopafstand.

• 9Ingrid21-01-2008

Erg leuk, gezellig en schoon hotel. Kleinschalig opgezet en komt veel persoonlijker over dan al die groots opgezette all-inclusive resorts. Vriendelijk personeel. Ruime en nette kamers. Het hotel heeft gescheiden gedeeltes voor volwassenen en voor families met kinderen. Het zwembad aan de "adult" zijde is niet toegankelijk voor kinderen. Wel handig om dat van tevoren te weten. Alleen het ontbijt was magertjes en is voor verbetering vatbaar. Verder is dit hotel een aanrader wat ons betreft.

• 9pauline29-08-2007

Wij waren erg tevreden met dit hotel. Goede service en erg schoon. Wij waren in het hotel terwijl hurricane Dean langskwam. Het hotel heeft ons elke dag op de hoogte gehouden over de situatie en elke dag waren er meetings.ook is het een officiele shelter.Verder zijn er twee jacuzzi's en heb je een leuke bar. Ook hebben ze gratis internet. De locatie van het hotel is perfect. Dichtbij het strand en dichtbij alle restaurants en winkels.

Al met al een heerlijk hotel om te verblijven

• 8Trudy29-08-2007

Heel erg leuk hotel, liggend in een rustige omgeving. Vlakbij het bruisende centrum van Playa Del Carmen. We waren hier met 6 vrienden, en hebben het erg naar onze zin gehad.

• 9Daan en Roy13-08-2007

Zeer goed en leuk klein boutiquehotel. Charmante kamers met een leuke indeling en goed verzorgd! Leuk personeel,doordat het hotel niet zo groot is krijgt men persoonlijke aandacht van het personeel. Ontbijt is goed maar niet veel variatie. De ligging is perfect,dichtbij het strand en de beachclubs Kool en Mamita's. Dichtbij 5th avenue. Prijs kwaliteitverhouding zeer goed!

• 8Ronald01-01-2007

Goed hotel net buiten het centrum (wel op loopafstand). Aantal kamers zijn orgineel met 'open' douch. Leiding en bediening zeer vriendelijk. Zwembad is wat klein maar lekker om na het strand nog even af te koelen. Prettig kleinschalig, goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 9Maaike09-04-2006

Wij vonden het een geweldig hotel. Elke dag lagen er weer mooie kunstwerkjes van nieuwe schone handdoeken op het bed. Er hing een gezellige ontspannen sfeer en er is een gezellige bar/restaurant met elke dag happy hour. De bediening is echt super vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben echt genoten van onze vakantie en hotel.

Hotel Aventura Mexicana info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar