Hotel Allegro Resort Cozumel *****

Hotel Allegro Resort Cozumel *****

Hotel Allegro Resort Cozumel

We hebben een aantal aanbieders voor Allegro Resort Cozumel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Allegro Resort Cozumel in het Nederlands

Prachtig

cassandra, 22-5-2009

Het hotel is heel mooi je zit vlak bij de stad mooie omgeving lekker bij het strand

we zijn in juli 2007 in occidental allegro geweest let wel

Roelof Blaauwbroek, 21-7-2007

we zijn in juli 2007 in occidental allegro geweest let hier wel op omdat het hotel wat ernaast ligt het occidental grand allegro heet en de verwarring al snel gemaakt is. het geheel ziet er keurig onderhouden uit er zijn div.restaurants en het eten is uitstekend en gevarieerd. het is all-in en toch lopen er in de restaurants bij het zwembad en op het strand obers die drankjes serveren. voor duiken is er een duikschool. maar ook divechoicemexico.nl is hier vertegenwoordigt.

erg goed vertoefd in deze accomodatie

jorieke, 11-4-2005

erg goed vertoefd in deze accomodatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allegro Resort Cozumel in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allegro Resort Cozumel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allegro Resort Cozumel scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.